42.

2.8K 170 15
                                    

Vasey

,,Jo, slyšela jsem to. Nešlo si nevšimnout, že se neprobírá nic jiného a všude jsou plakáty" pokrčila nad tím rameny Sara.

,,Půjdeš tam?" zajímala jsem se hned vzápětí.

,,Ne, proč? Nemám potřebu se ožrat na akci, kde je celá škola. Ale ty tam určitě jít chceš" pozvedla obočí ve stylu: "Jsi průhledná".

,,Já ani nevím" hlesla jsem nakonec, ikdyž mě to lákalo. Usrkla jsem si svého čaje a rozhlédla se letmo po okolí v kavárně. 

,,Jasně. Jestli tam jdeš, potřebuješ garde. Ještě zas uděláš nějakou pitomost" ušklíbla se a vzápětí na mě vyplázla jazyk.

,,Ha ha ha a koho asi tak?" vrátila jsem jí to ironicky a pobaveně. 

,,No hádej" narovnala se a prohrábla si blonďatou hřívu. 

,,Mi to přece v saku bude tak slušet!" našpulila rty, nasadila vážný výraz a na nos si nechala spadnout sluneční brýle.

,,Jsem přece rozený bodyguard" dodala drsným hlasem a já se rozesmála.

,,Myslela jsem, že nechceš jít" 

,,A tebe tam doprovodí asi třeba Anglická královna" ušklíbla se ironicky a brýle si sundala. 

,,Tak děkuju" usmála jsem se přiložila dlaně ke keramickému hrníčku.

,,Myslíš že tam bude?" zamyslela jsem se.

,,Jistě že tam bude, je kapitánka roztleskávaček. A jestli sis nevšimla, právě ony to pořádají" dodala ironicky. 

,,Ach jo, neměla bych" opřela jsem si bradu o své dlaně a zadívala se do okolí.

,,Ale půjdeš, to bys to přece nebyla ty, Vasey. Hele, klidně jdi. Ale prostě s ní nemluv" osvětlila mi, přišlo mi to jako dobrý nápad- ignorovat ji.

,,Fajn" rozzářila jsem se. 

,,Co?" nechápala blondýnka.

,,Půjdeme se bavit, jen my dvě. Hudba a tanec, nepotřebujeme alkohol. Ona jako by nebyla" zářila jsem jako sluníčko.

,,Rozjedem to" nenechala si troufalý výraz a já už teď věděla, že to bude pecka...

---

,,Co si mám vzít?" stanula jsem před svou skříní a má nejlepší kamarádka ležela v posteli za mými zády, brouzdala po internetu a zkoumala, kdo všechno se dnešního večera účastní party na hřišti.

,,Není to jedno?" uzemnila mě jen nezaujatým hlasem a prázdným pohledem.

,,Jak dlouho trvalo tobě vybírat tohle?" mávla jsem k ní a následně k jehlám, které ležely u dveří do pokoje.

,,Asi deset minut" odvětila mi jen. Měla na sobě černou minisukni, třpytivé tílko a delší svetřík. Byla k sežrání a to doslova. 

,,Ach jo" povzdychla jsem si a vrátila se ke své nyní nudné skříni.

,,Nemysli nad tím moc, jdeme se bavit. Nejlepší je to, v čem se cítíš dobře, ale budeš i sexy" řekla jako by to nic nebylo.

,,Aha" zachmuřila jsem se ještě víc.

,,Sakra už s tebou" odhodila telefon a vydala se za mnou. Doslova mě odstrčila a stoupla si na mé místo. Následně sáhla po černých džínách, bílém volném triku s velkým výstřihem a kožené bundičce. 

,,To je dobrý" usmála jsem se od ucha k uchu vesele. 

,,Tak už to na sebe hoď, už jsem tam chtěla být" pobídla mě do rychlejšího tempa.

Nakonec mě donutila taktéž do podpatků, myslela jsem, že se přizabiju. 

Na hřišti už byly rozestavené dřevěné desky a tribuny byly parádně osvětlené. Hrála hudba slyšitelně na kilometr daleko a zábava byla už v plném proudu.

,,Fajn, tak to bude chtít pití" ušklíbla se Sara.

,,Myslela jsem, že nechceš pít" pozvedla jsem tázavě obočí.

,,Abych se odreagovala, potřebuju panáka" kývla kousek dál, kde čtvrťáci rozlévali. Než jsem se nadála, táhla mě sebou. Hodily jsme do sebe teda jedno pivo a půlku čehosi a vydaly se vesele na parket.

Skákaly jsme vedle sebe do rytmu písničky. Snažily jsme se zpívat, ale neznajíc slova a s naprostou faleší jsme byly nuceny se začít smát. Bavila jsem se tak, jako už dlouho ne. A přesně o tohle mi šlo.

Zrovna hrála písnička Crazy a brzy se zaplnil celý parket, když se ozvalo křapání mikrofonu. Všechny nás to donutilo se ohlédnout oným směrem k DJ, kde nyní stála známá dívka. 

,,Vítejte!" zvedla vesele ruku vzhůru blondýnka v krátkých šatičkách černé barvy a všichni se dali do výskotu.

Ignorovala jsem ten fakt, že to byla Kathryn a usmívala se. ,,Seš v pohodě?" šeptla ke mě Sara po mém boku a já přikývla. 

,,Jsem velice ráda, že jste tady s námi přišli oslavit konec zimy a začátek fotbalové sezony!" pobídla nás znovu k potlesku a křiku.

,,Život je k nám teenagerům někdy dost nespravedlivý! Samé zákazy, příkazy jak ve škole tak doma. A to nemluvě o lásce.." spustila z ničeho nic a mne ztuhla krev v žilách při jejích posledních slovech. 

,,Ta opravdu umí nechat šrámy na duši.." dodá ještě, ale hned vzápětí se zase vesele rozzáří. ,,Ale dnes si to hodláme pořádně užít!" křikne a okolím se zase rozezní hudba.

,,Co to sakra bylo?" nechápala má nejlepší kamarádka. 

,,Vím snad já?" rozhodila jsem dotčeně rukama. 

,,To přehnala. Jdeme domů" chytila mě za ruku a už táhla pryč z pódia. 

,,Hej! Tak to ne!" zastavila jsem ji. ,,Přišly jsme se bavit. Nebudu jen sedět doma a přemýšlet nad tím, co Kathryn dělá" zamračila jsem se.

,,Jdem tančit!" vracela jsem se zpátky a na to už jsme znovu vlnily boky do rytmu hudby. Po chvíli se už ani Sara ničemu nebránila. Do druhé hodiny ráno jsme stihly ještě hned několik panáků a tanečních kreací...




SvedenáKde žijí příběhy. Začni objevovat