Vasey
Tuhá zima se mi zařezávala do kůže. Nelítostný studený vítr mi vmetal tmavé prameny vlasů do tváře a já si přitiskla šálu ještě více ke krku.
Na sobě jsem měla jen kalhoty, kabát a triko od pyžama. Z domu jsem vystřelila tak rychle, jak jsem to jen dokázala.
Stále jsem přemítala nad jejími slovy. Ve městě byl pouze jediný nový klub a právě tam jsem měla namířeno. Věděla jsem, že mě za to Sara nejspíš zabije. Ale to šlo tentokrát stranou.
Už jsem byla blízko. Chvílemi jsem váhala, přesto jsem nakonec vešla i přes nechápavé pohledy ostrahy u dveří. Bylo mi osmnáct, nemohli mě zadržet jen pro módní hříčku.
Scházela jsem schody do podzemí a už jasně slyšela hudbu a smích zdejších návštěvníků. Podle holek ze školy to zde bylo docela oblíbené za tu chvíli, kdy to tu provozovali.
Protáhla jsem se přes závěs a létala pohledem po velké místnosti. Nikdy jsem tu nebyla a tak to bylo těžší.
V tom jsem zahlédla veselou skupinku dívek hned u baru. Starší červenovláska, krátkovlasá brunetka s brýlemi a stydlivá blondýnka. Byly mi známé z vánočního večírku. Marně jsem se snažila vzpomenout na jejich jména.
Nemohla jsem přehlédnout Kate, vesele se smějící nějakému vtipu, který řekla jedna z jejích povedených kamarádek. Aniž bych jakkoliv váhala, vydala jsem se za nimi bez sebemenšího vymyšleného plánu.
,,Kathryn!" křikla jsem proti hlasité hudbě a tak na sebe strhla pozornost celé partičky.
,,Co seš zač?" pozvedla pobaveně obočí Evelin, červenovlasá slečna, která již chodila na vysokou. Vybavil se mi jejich tehdejší rozhovor.
,,To ti může být u prdele" sykla jsem naštvaně proti ní a tak se zarazila.
,,Kathryn, pojď. Půjdeme domů" vydala jsem se k dívce, která ležela na mol na baru a mávala rukou nad hlavou s tím, že chce dalšího panáka.
,,Tak brzdi. Kdo si myslíš, že jsi? Její máma?" smála se Miriam, mne velmi nesympatická brunetka.
,,Ne, její přítelkyně" odsekla jsem jí a chtěla se dostat ke Kate, ale odřízly mi cestu. Adelle, poslední z partičky jen přihlížela.
,,Tak na to zapomeň. Ať si o sobě myslíš cokoliv, hodně rychle odsud vypadneš" vyhrožovala mi Evelin.
,,Nebo jako co?" pobaveně jsem se usmála. ,,Uhni" strčila jsem do ní a prošla mezi nimi.
,,Lásko, půjdeme" chtěla jsem ji zvednout, ale jedna z nich mě chytla za paži a snažila se odtáhnout.
,,Pusť mě!" sykla jsem nabroušeně a vytrhla se jí. Z ničeho nic se z davu vynořila další dívka a já měla co dělat, abych se do ní hned nepustila.
,,Ale dámy! Vás tady chvíli nechat samotné!" zasmála se Roza.
,,Okamžitě se spakuješ, nebo to pro tebe nedopadne dobře. Rozumíš?" dodala vzápětí výhrůžně.
,,To ty okamžitě dáš ruce pryč od ní" kývla jsem k zničené blondýnce za mými zády. Ta vyvolávala cosi vesele na barmanku.
,,Poslala tě do háje! Čemu jsi na tom nerozuměla?!" zavrčela a já měla dost.
,,Tebe očividně dřív, dle tvého chování! A teď ji musíš opíjet, abys s ní mohla spát?!" vypadlo ze mě najednou něco, co jsem vůbec neměla ničím podložené. Ale podle jejího výrazu na tom bylo něco pravdy.
ČTEŠ
Svedená
RomanceMatka jí zemřela, žije s otcem. Ten pracuje na rodinné firmě, která zůstala na krk pouze jemu. Vasey Duke, samotářská a chladná slečna, chodí na náboženské gymnázium pro dívky. Nikdy mužskou společnost nevyhledávala. Bude to mít následek? #Lesbianst...