Vasey
,,Bolí mě hlava" zaskuhrala znovu Sara, sedíc na barové židličce za mými zády.
,,No ještě aby ne, když jsi včera, nebo teda vlastně dneska, nemohla ani stát" dobírala jsem si jí za to, kolik toho včera vypila.
,,Ale pamatuju si všechno!" bránila se. Popíjela kafe a já si dělala kakao.
,,Opravdu? I to jak jsi vyzývala jednoho čtvrťáka k tomu, aby se více odhalil?" zajímala jsem se zvědavě a ušklíbla se nad tou vzpomínkou. Toho kluka jsem upřímně litovala.
,,Cože jsem?!" zděsila se a já se neubránila smíchu.
Nabídla jsem jí, že u nás může zůstat jak dlouho bude chtít. Táta se tu ochomýtnul s Theresou asi jen na půl hodiny a pak zase zmizeli. Už se ani nikdy na nic neptám.
,,Těch nových fotek. Viděla jsi Viktorii na tom sudu?" smála se vesele blondýnka a už mi ukazovala obrazovku svého telefonu.
,,Chuděrka" uchechtla jsem se nad jednou ze svých spolužaček. ,,Toho se asi jen tak nezbaví"
,,Páni a Olivia přidala na twitter, že se Kathryn přiznala" vytřeštila najednou oči a já se zamračila.
,,Jako k čemu?" nechápala jsem.
,,To tu nepíše," pokrčila nad tím rameny. ,,Ale dala tu odkaz dál.." nedala se a hledala horlivě dál.
,,To není možné" divila se dál, to už jsem ale nemohla dál poslouchat a drze jsem jí vzala mobil z ruky. Nebránila se.
,,Kathryn Nemec na včerejší oslavě začátku sezony roztleskávaček zmínila pár krátkých slov na uvítanou, ve kterých zmínila i problémy nynějších puberťáků. Nemohla si nechat i slova o lásce, které od ní vyzněla více než pravdivě..." četla jsem nahlas.
,,No a dál.." pobídla mě ještě Sara Lance k posledním řádkům textu.
,,Několik spolužaček se jí tedy ptalo, zdali to myslela obrazně či ne. Přiznala, že v poslední době měla krásný vztah a to jej tajila! Dále nás všechny zajímalo proč a právě pak přišel největší šok. Přiznala se ke své dlouhodobé náklonnosti ke stejnému pohlaví" můj hlas slábnul. Nevěřila jsem svým očím.
,,To je ale twitter školního rádia" podotkla jsem hned vzápětí. ,,Takže to ví už úplně všichni"
Sara jen přikývla a já jí mobil chtěla vrátit, ale ukázala mi, abych četla dál reakce na tento článek. Hodně lidí to podporovalo, někteří tvrdili, že to tušili. Pak se ale objevil další komentář- "Shoř v pekle, Kathryn Nemec"
,,Není to.." optala se zvědavě Sara a já přikývla. ,,Jo je"
Autorem tohoto komentáře nebyl nikdo jiný než Rozalie Freu. Věděla jsem přesně, co to znamená. Už se vrátila do Rakouska a očividně ji Kathryn poslala do háje.
,,Nic to nemění na tom, co udělala" pokrčila jsem nad tím rameny a zvedla se. Popadla jsem naše hrníčky a uložila je do myčky.
,,Ne? Vasey, chápu, že ti ublížila. Ale sama jsi řekla, že ji i přesto miluješ. Udělala chybu a..." začala najednou a já se prudce otočila.
,,A to říkáš ty? Nechtěla jsi náhodou, ať s ní už v životě nepromluvím?" reagovala jsem docela podrážděně.
,,Jo já vím. Ale teď je to jiné. Přiznala se veřejnosti, viditelně lituje všeho, co ti způsobila. Uvědomila si, že skrývat se není to, co ona chce. Že není povýšená a namyšlená jako ostatní z roztleskávaček" začala mě tady přesvědčovat o něčem, co ještě před několika dny popírala.
,,Takže podle tebe jí mám odpustit?" mračila jsem se dál.
,,Vím, že to není jednoduché. Nemusíš se k ní vracet, jen nechat třeba vysvětlit" pokračovala opatrně.
,,Ne" odsekla jsem jí a tím tuto debatu zcela a úplně ukončila...
ČTEŠ
Svedená
RomanceMatka jí zemřela, žije s otcem. Ten pracuje na rodinné firmě, která zůstala na krk pouze jemu. Vasey Duke, samotářská a chladná slečna, chodí na náboženské gymnázium pro dívky. Nikdy mužskou společnost nevyhledávala. Bude to mít následek? #Lesbianst...