A világban igenis léteznek természet feletti lények, nem csak legendákban és rém történetben. Az emberek elől rejtőzködve.
A nevem Tóth Akira , az egyik ősi vérfarkas család lánya vagyok. Tudom furcsa nevem van. De rajtunk kívül a világ szerte kb. 25 ősi vérfarkas család maradt fenn, a vámpírok és a vadászok elleni küzdelmekben. A tisztavérű vámpír családokból, már csak 10 maradt meg. A vámpírokkal békét kötöttünk a fajok fennmaradása érdekébe.
A vadászok viszont nem elégedtek meg vele és folytatják mai napig is a vadászatot. Minél különlegesebb vámpír vagy farkas annál inkább megakarják szerezni maguknak.
Szerencsére mi jól elrejtőztünk előlük egy kis faluban.Minden családnak van különleges ereje. A miénk, vagyis a Tóth családnak a tűz elem használat. De minden ősinek van pluszba más-más ereje is. Az enyém, az állatok manipulálása. Tudom nem szép képesség de ezt dobta a sors.
Van egy hugom akit Kirának hívnak és egy unokahugom, Laura. Kira mások gondolataiba tud olvasni, ami harcnál jól jön. Laura láthatatlanná tud válni, ami kémkedésnél előnyös.
Az egyik Amerikai ősi családból Aria Montgomery egy nagyon jó barátunk aki pár éve költözött hozzánk,de a szülei Koreában élnek. Mi vigyárzzunk a lányra akit hugomnak tekintek.
A mi fajtánknak is vannak törvényeki, mint mindegyiknek. Az egyik az, ha 22 életévet betöltjük akkor egy másik ősi családdal kell házasságot kötni. Mivel pár hónap múlva 22 leszek édesapánk folyton folyvást csak erről beszél nekem és a hugomnak.
Az apánk nagyon óv engem és a hugomat, mivel ikrek vagyunk. A farkasoknál nagyon ritka az ikrek születése, ami csak 10 emberöltőnként fordul elő.
A mi családunk összes farkasa hófehér kék szemekkel. Kira is olyan, mit a család többi tagja és ő albínó ként is született. Én viszont más vagyok. Az én bundám fekete és vörös szemeim vannak. Nálunk a fekete farkasok nagyon különlegesek és nagy becsben tartják őket.A családunknak van egy titkos könyvtára amit csakis mi tudjuk hol található. Abban a könyvtárban a családunk története, feljegyzések a háburúkról és a titkos erőinkről vannak könyvek és jegyzetek.
Sziasztok!🤗😁
Ez lenne a bevezető remélem tetszik nektek!
Előre is bocsi a helyesírási hibáim miadt! (Kicsit bamba vagyok😂😂)Hamarosan hozom az első részt,sietek ahogy csak tudok!!
YOU ARE READING
A legendás farkasok /BTS ff./
Fanfiction*- Apa. Mondtam már, hogy nem állok készen a házasságra.-néztem rá mosolyogva. -Akira. Kislányom... muszály lesz a faj...-nem hagytam apámnak befejezni a mondandóját. -A fajunk fennmaradása érdekében. Tudom,tudom. Már sokszor mondtad.-sóhajtottam. ...