14. Kirándulás I.

676 43 0
                                    

A suli elött várjuk osztálytársainkat a megadott időben. Már majdnem mindenki meg érkezett kivéve pár diákot. Kezemben egy nagy sport táskával, egy kis hátizsákkal és egy össze rakható sátorral indultam el a most érkező buszhoz. A sofőr ki nyitotta csomagtartó részét járműjének és elkeztük be pakolni csomagjainkat.

Hátizsákommal együtt szálltam fel a buszra és meg céloztam a leghátsóra eső üléseket, foglaltam el helyemet. Byul mellettem foglalt helyet, a többiek pedig mögöttünk az 5 személyes üléseket. Indulás elött Won még mondott pár szót a programokkal kapcsolatban és az út során lévő csendre szólított fel minket.

Mindenki megérkezet így el indulhatunk. Byul zenét hallgatott melletem, én pedig követtem példáját. Mögöttünk a lányok jól szórakozva játszottak valamit és beszélgetéssel töltötték el az időt. Telómat elővéve rá írtam Jin-re, hogy elmagyarázza nekem amit akart. Említette nekem tegnap, korán szokott kelni és ma csak délután lesz nekik programjuk.

Akira: Jó reggelt!😁 Ugye nem zavarok?

Jin: Neked is jó reggelt🤗! Te soha se zavarnál😉!

Akira: El árulod nekem miért voltál "ott"?😶

Jin: Figyelj! Nekem az a képességem, hogy mások álmaiban meg jelenhetek és beszélhetek az ott lévőkkel! Csak akkor tudom ezeket megtenni, ha erősen arra a személyre koncentrálok vagy az illető erősen gondol rám és ismer. Nem akartam az álmodban kutatni😅😶!

Akira: Tehát ez a képességed...

Jin: Igen

Akira: Értem... Elalvás elött bevalom, rád gondoltam😶😳 de csak az este történtek miatt!

Jin: Ezt jó tudni, hogy gondolsz rám😁

Akira: Ez egy kicsit ciki😅😖

Jin: Nem az! De te nem kiránduláson vagy?

Akira: De! Éppen busszal megyünk és egy jó 20 perc van még hátra, mielőtt oda érünk!

Jin: Akkor jó szórakozást nektek és vigyázzatok magatokra! Nekem most mennem kell, ne haragudj!

Akira: Ne aggódj vigyázni fogok mindenkire!😉 Menj csak nyugottan nem baj.

Jin: Szia😘

Akira: Szia Jin😙

El tettem mobilomat és élveztem a maradék időt. Megérkezve a hegy lábánál, le szálltunk a buszunkról, majd csomagjainkat felvéve indultunk el a kijelölt helyre ahol letáborozunk. Mindenhol erdő vesz körül minket, ami egy kicsit aggasztó! Pár nap múlva telihold, ami felerősíti az ösztöneinket és egy kicsit nehéz úrrá lenni magunkon. Ilyenkor feszültebb és ingerlékenyebbek vagyunk. Az erdő pedig arra késztet, hogy átváltozzak. Szívem szerint leszakadnék a csoporttól ès farkas alakban körbenéznék a környéken.

-Valami baj van?- fogta meg vállamat Byul.

-Nincs semmi, csak elég nehéz az erdő közelében lenni.- húztam el számat suttogva.

-A közelgő holdtölte miatt. Igazam van? De, kibírjátok ezt a két napot és húzhatunk haza.- boxolt vállamba játékosan vámpír barátnőm.

-Igen, ne aggódj emiatt!- kacsintottam felé.

Tovább sétáltunk egymás mellett. Hamar megérkeztünk egy kemping helyre. Won megkérte az osztályt, álítsák fel sátraikat és cuccoljanak bele. Én hamar kész lettem vele, így mentem segíteni Kirának. Tudtam, ő nincs annyira megbékelve az ilyen dolgokkal.

Jól selytettem, mert hugomat a sátor külső anyagának részébe volt gabalyodva és barátnőink ügyetlenségén nevettek. Kuncogva mentem kiszabadítani szerencsétlen lányt, majd együtt össze raktuk alvó helyüket. Mindenki kész lett a sátrak felálításával, így Won köré gyültünk aki elmondta mit fogunk most tenni.

-Látom mindenkinek sikerűlt felállítani a sátrát. Nagyszerű!- csapta össze kezeit- Nos, csapatokat fogunk alkotni és azok között vetélkedőt tartunk! Ennek a lényege, hogy jobban tudjatok egymással dolgozni és együtt működni!- vigyorog Won. Rossz érzésem támad, ahányszor csak rá nézek. Nem tudom miért, de olyan mintha a hatodik érzékem figyelmeztetni próbálna.

-Oda adom ezeket a lapokat! Rajta van ki melyik csapatban lesz!- osztotta ki a beosztásokat.

Elolvastam mi áll az enyémen. Én, Seo-jun, Do-yun, Siu, Mark és CL leszünk egy csapatban. MI!!?? Most komolyan a kúrvával leszek egy csapatba? Ez remek! Kinyírom az fix!

-Kikel leszel nővérkém? -batyog mellém Kira. Nem szóltam semmit csak mutattam a lapot.- Uhh...-húzza össze szemöldökét, amint elolvasta mi ál papíromon.

-Igen, uhh... Ugye tudod, hogy ki fogom nyírni!- pillantok hugomra.

-Tudom, de vissza kell fognod magad!- komolyodik el.

-Srácok! Menjetek a csapat társaitokhoz és máris mondom a feladatokat!- szólít fel minket Won.

Oda mentem társaimhoz. Megnéztem hova kerültek a lányok. 6 barátnőm egy csapatba került és volt még egy csapat, így összesen három csapat volt hat fővel. Szerencse, hogy fiúkkal vagyok egy személy kivételével. CL! Testvérem kedvéért, nem fogok semmi meggondolatlanságot cselekedni.

WonWon elmondta, mit kell tennünk. Mindenki kapott egy térképet, amin néhány hely meg volt jelölve. Ezeket kellett felkeresni és megtalálni az elrejtett tárgyakat. CL nyafogva követett minket, míg én és Mark tanulmányoztuk térképünket. Az osztályban, leginkább Markkal van a legjobb kapcsolatom, így nagyon örülök hogy egy csoportba kerültünk. Mark szintén nem koreai származású. Ő amerikai, csak a szüleit ide helyezték el munka miatt.

Már csak egy tárgyat kell megtalálnunk és kész. A térképen jó láthatóan, a mező szélén- ahol táborozunk- egy fa tövének odujába van el rejtve. Körbe jártuk az erdő szélét, ami körbe vette a mezőt. Hamar megtaláltuk, mivel CL annak a fának a gyökerébe bukott fel. Szerencsétlen!

-Won!- kiáltottunk fel egyszerre és szaladtunk hozzá. Kivéve másik női csapattagunkat, aki szidva az egész kirándulást ballagott utánunk.

-Kész vagyunk!- vigyorog mellettem Mark kissé szapora légvétellel, mivel mi ketten versenyeztünk ki ér hamarabb tanárunkhoz.

-Remek! Akkor ti nyertétek meg a kis versenyt! Amíg a többiek végeznek, ti nyugodtan pihenyetek! Hamarosan kész lesz az ebéd.- küldött minket pihenni és már indult is Jackon - hoz.

Ő is velünk jött felügyelni az osztályt. Legalább nem volt egyedül osztály főnökünk. Miután mindenki végzett, megebédeltünk. Ebéd után szabad foglalkozás volt vacsiig. Én a sátramba kuckolva magamat telefonoztam. Egy idő után meguntam, így a lányokat megkerestem és együtt kitalaltunk valami elfoglaltságot.


Annyeong!🤗😁 Sikerült elintéznem mindent és meg hoztam az új részt. Remélem tetszik nektek! Bocsi a hibák miatt, nincs átnézve! Köszönöm YoonGiMin432 és user28395722 segítséget, az ötletekért😙!

*FONTOS BEJELENTÉS!!!*

Most kezdődött el a suli és sok tanulás mellet, ritkábban lesznek fejezetek mint eddig!😨😳 2-3 hetente lesznek feltöltve a story folytatása, azon is belül szombat vagy vasárnap!

És nagyon szépen köszönöm a több mint, 1k megtekintést!!😁😙 Nem is gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nektek! Remélem a továbbiakban is velem maradtok és együtt felfedezhetjük Akiráék sorsát! Mégegyszer köszönöm a rengeteg megtekintést! Imádlak titeket!😙

A legendás farkasok /BTS ff./Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt