10. Előkészületek

694 45 3
                                    

-Holnap lesz a bál!- csap fejéhez Aria.

-A vérfarkasok báljára gondolsz?- kérdőn pillant a legfiatalabra Byul.

-Igen. Hallottatok róla?- néztem szemébe, majd elvált tőlünk Bomi és Hyerin.

-Még szép, hogy hallottunk róla!-mosolyog Hyerin.

-Mivel tisztavérű vámpírok vagyunk, mindig kapunk hírt a Kim ősi vérfarkas családtól, ha valami ünnepséget rendeznek. Most is kaptunk tőlük.- magyaráza el Byul.

-Értem... Várj a Kim család? -kapja fejét Byul-ra hugom. Mire a válasza egy bólintás volt.

-Miért? Valami baj van?-pillantok Kirára.

-Nem semmi... Csak van egy megérzésem a 3 Kim idol fiúval, akik a BTS tagjai.-kezdte piszkálgatni kezét.

-Mi lenne az?-húzom fel egyik szemöldököm.

-Csak feltételezés! Lehet hogy pont annak a család tagjai, akihez apa hozzá akart adni.-halkult el hangja.

-Hááát... Addig nem lehetünk biztosak benne, míg a saját szemünkkel nem látjuk!- ránt válat vigyorogva Laura.

Mindenki elnevette magát. Abba hagytam a nevetést, ahogy Byul is. De a lányok folytatták és a témát elterelve elkezdtek vicceket mesélni egymásnak. Néztem ahogy boldogan vigyorognak, mintha mi sem történt volna. Örülök hogy ilyen barátnőkkel áldott meg az ég. De valami nagyon zavart. Még pedig a rémálmaim! Mindig vadászokkal álmodom, ráadásul mindig én vagyok a legrosszabb helyzetben. Nagyon remélem, nem fedezik fel a családunk legnagyobb titkát, amit csak én és a vének tanácsa ismer! Én is csak azért tudhatok róla, mivel én vettem volna át a klánunk vezetését és pont rám és iker testvéremre vonatkozik ez a dolog. Gondolataimból a telefonom csörgése zavart meg. Az éjjeli szekrényről felemeltem, majd megnéztem ki tárcsázik. Ismeretlen szám hívott. Nem haboztam, így egyből felvettem.

-Halló?- szólok a készülékbe és a lányok is elhalkulnak.

-Szia Jina, én vagyok az Won! Csak szólni szeretnék nektek, hétfőn és kedden osztály kirándulás lesz a közeli hegyekben. Kemping lesz! Reggel a suli elött lesz a gyülekező, 6:45-kor! A busz kereken hét órakor indul! A kemping felszereléseket kell csak hozni, meg persze élelem, víz és pár ruha!-mondta egy szuszra Ofő.

-Értem! Szólok a többieknek is.- egyeztem bele.

-Köszönöm.

-Lenne még valami!

-Mond nyugottan!

-Szeretnénk jelentkezni erre a versenyre, ami jövőhéten lesz!-keztem bele.

-Remek! Kik lesznek?- hallottam a vonal másik végén, hogy örül.

Ránéztem a lányokra, akik hevesen rázták a fejüket. Rá mosolyogtam hugomra, hogy egyezen bele. Kis hezitálás után be adta derekát és bólintot.

-Én és SeoWon!-mondtam végül.

-Rendben! Felírtalak titeket és a verseny az utolsó elötti napon lesz! Addig lesz időtök felkészülni! Sok sikert!- kívánt szerencsét Won.

-Köszi. Jó éjt!-köszönök el.

-Szia nektek is.-köszön el és bontom a vonalat.

-Ezzel is meg volnánk.- sóhajtottam és mobilomat vissza tetem éjjeli szekrényemre.

-Komolyan gondoltad a fogadást?- fogja meg vállamat unoka hugom.

-Még szép! Az a ribanc megtanúlja a leckét! Nem köthet csak úgy belétek csak azért mert nem vagyok ott!- komolyodok el.

A legendás farkasok /BTS ff./Where stories live. Discover now