-Biztos ne váltsalak le? Egy kezemen megtudom számolni hányszor váltottunk az elmúlt két napban. Nagy bajod is lehet belőle. Alig pihentél valamit és te is tudod mi történik, ha a pajzsot fenntartó alakunkban alszunk el.- akadékoskodik hugom.
-Ne aggódj. Elég kipihentnek érzem magam.- számba veszek egy fadarabot és a tűzre rakom - Menjetek inkább fürdeni. Az egyik barlang szakaszon van termálvíz, az ott lévő szekrényben pedig találtok törülközőket és ruhákat. Nektek is van.- fordultam a fiúkhoz.
-Te jól felkészültél.- nevetve paskolja meg hátamat Tae.
-Csak előrelátó voltam. Mindenre felkészültem, ami a vadászokkal és velük kapcsolatos. Na de, menjetek. Két külön helység van termálvízzel, így fiúk-lányok fürödhetnek egyszerre, de külön.- löktem meg fejemmel a fiút mosolyogva.
-Azt sem bánnám, ha együtt pancsolhatna a nagy csapat.- huzogatta szemöldökét egy perverz mosoly kíséretével. Yoongi, Jimin és Jungkook együttértően bólogattak.
-AZT MÁR NEM!!!- kiáltották el magukat a lányok és a perverz társaságot Jin Nammal együtt tarkón vágták.
-Pedig élveznétek.- kacsintot Yoongi, mire a már felépülő Byul neki ment volna, ha nem állot közéjük.
-Elég legyen ebből! Byul menjetek nyugodtan! Teszek róla, hogy ne kukoljanak titeket.- a lány habozva de bólintott - Ti meg ne merészeljetek leskelődni! Magasról teszek a hírnevetekre és a farkasok törvényére, miszerint nem ölhetünk fajtársat, ha kell kinyírlak titeket!- komolyodtam el és tettem egy fenyegető lépést.
-Megteszi!- kiáltott vissza iker felem gonosz mosollyal az arcán.
-Akkor mi is megyünk.- nyelt nagyot a fiatalabb Kim fivér és már el is húzta a csíkot.
-Namjoonnal figyelünk rájuk, emiatt ne fájjon a fejed.- simogatta meg előbb említett testrészemet Jin. A kellemes érintéstől lehunytam pilláimat élveztem ujjai cirógatását szőrmémbe túrva. A napokban egyre többször csinálta ezt, ami nagyon tetszett.
-Rendben.- dörgöltem fejem nyakához, hátra csapott fülekkel.
Elválva egymástól, ment a fiúk után. Figyeltem távolodó alakját, míg nem az egyik kanyarban el nem tünt. Az elkülönített kis barlangrészt ahol a lányok voltak, egy tükörkapunak nevezett varázslatot szórtam. Kívülről színte lehetetlen áttörni, de belülről könnyedén ellehet távolítani, így a srácok nem zavarják őket és Kira egyszerűen elpusztíthatja, amint végeztek. Nagyot sóhajtva indultam el a barlang szájához, hogy körül nézhessek és valamit szerezzek vacsorára. Nem hagyhatom el a barlangot, mert a pajzs megszűnik, így a különleges erőmet kell használnom a vadászathoz. Kimondottan utálom ezt a képpességemet. De annyi előnye van, ha valami üzenetet vagy szivességet kérek az állatoktól megteszik. A bejárattól pár méterre megálltam és figyeltem bármi rendkívülire. Nyugottnak és békésnek hatott az erdő csendje, ahogyan a madarak csicseregtek. Az egész helyet belengte az erdő tipikus illata, ahogy számtalan vitág virított ebben az évszakban és a lágy szellő, ami a lombokat enyhén lengette érintésével a fák között elhaladva. A nap már lemenőben volt, így az égboltot besestette narancssárgás árnyalattal. Némelyik csillag felbukkant, ezzel jelezve mindenkinek a este közelettét. Letelepettem a földön és árgus szemekkel fürkésztem a tájat, várva a prédára. Erőmet használva próbáltam magamhoz csalogatni egy őzet vagy valamilyen kissebb állatot. Halat folyton nem ehetünk, így a változatosság kedvéért erdei menüvel készülök a két falkának.
Az itt töltött idő alatt jobban összeszokott a két falka és a fiúk is kibékültek a vámpírokkal való barátsággal. Mivel híresek Jinék, nagyon feltünő lett volna az eltünésük, ezért Merlint elkültem egy levéllel. Namjoon monta, hogy a manager-ük egy boszorkány mágus, így megérti a helyzetet. Egy ág recsenése és a bokorok zaja szakított ki gondolataimból. Egy nagyobb szarvas bukkant fel egy nyúl társaságában. Elnézve őket, mintha a Bambi című rajzfilmet jelenítették volna. Lassan és óvakodva a veszélytől lépkedtek zajtalanul. Tekintetüket kerestem, amit hamar meg is találtam, hívtam magamhoz a két szép jószágot. Amint beléptek a barlangba rájuk ugrottam és mindkét torkát elharaptam. Gyűlölöm magam, amiért ezt teszem, de az ösztöneim és a farkas ének kimondottan kényszerít a vadászatra és a gyilkolásra. A szarvas tetemét a hátamra húztam, míg a tapsifülest a számba véve indultam vissza.
DU LIEST GERADE
A legendás farkasok /BTS ff./
Fanfiction*- Apa. Mondtam már, hogy nem állok készen a házasságra.-néztem rá mosolyogva. -Akira. Kislányom... muszály lesz a faj...-nem hagytam apámnak befejezni a mondandóját. -A fajunk fennmaradása érdekében. Tudom,tudom. Már sokszor mondtad.-sóhajtottam. ...