25. Vérfarkasok eredete

648 34 7
                                    

-Fiatalok, egy fontos dologról szeretnénk veletek beszélni!- léptünk eléjük Kim úrral. A teremben lévők elnémultak, majd nekünk szentelték minden figyelmüket.

-Miről lenne szó apám?- kérdezett rá Namjoon.

-Elmondom miként születtek meg az első vérfarkasok.- válaszoltam az idős férfi helyett.

-Azt mindenki ismeri, hisz azon nőtünk fel tulajdonképpen.- ráncolta szemöldökét Hoseok.

-Igen. Egy boszorkány megátkozott egy férfit bosszúból, amiért elárulta a nőt. Emiatt minden telihold idején farkassá változott.-helyeselte hyung-ját Jungkook.

-Ez nem pontosan így történt. A vének tanácsa döntött úgy évszádokkal ezelőtt, hogy a fiatalabb nemzedék, így ismerje meg az eredetünket.- lépett másik oldalamra Min úr.

-Az igazságot csak a vének tanácsa és jó magam ismerjük.- vettem le szemüvegem és a társaságon végig vezettem tekintetem, akik szemében az érthetetlenség tükröződött- A vének tanácsához  tanácsához tartozok, mivel a családunk utolsó élő legidősebb tagja vagyok, de eddig is tudtam róla mivel rám vonatkozik ez a dolog és Kirára. Vissza térve a régmúltra, igaz az, hogy egy boszorkány vetette ki az átkot, de nem egy emberre, hanem egy farkasra. Máris elmagyarázom nektek. Ez körülbelül ezer évvel ezelőtt történt, akkoriban az Anglia területeken a Knight királyi család uralkodott. Az akkori herceg beleszeretett, majd amint királyá koronázták feleségül vett egy gyógyító hajadont. Abban a korban így nevezték a fehér mágiát használó boszorkányokat. A gyönyörű hajadont Sara Walters-nek hívták, aki kora ellenére hatalmas erővel rendelkezett, ezért is került be hamarabb a Boszorkány Tanácsba, mint nővére. Minden boszorkány büszkeséggel és csodálattal követhette végig mikre képes, egy személy kivételével. Ő inkább gyűlölte a fiatal tehetséget, méghozzá saját nővére. Féltékenysége és kapzsisága miatt a Sötét Mágiával kezdett foglalatoskodni. Ám amikor eljutott hozzá húga menyegzőjének híre, ő hosszú időre eltűnk. Ez idő alatt pedig a Királyné várandós lett. A Boszorkány Tanács tagjai megjósolták, hogy a születendő gyermek nagy tettekre lesz hivatott. Egy nap Sara meglátogatta régi tanítóját kíséretével, nehogy a Királynénak és az utódnak bármilyen baja essen. Minden jól ment mindaddig, míg a haza vezető úton megtámadta őket egy elátkozott farkas, mint később kiderült Sara nővére küldte. A várandős nő harcba szállt az állattal és elpusztította, de súlyos sérüléseket szerzett. A vele lévők hamar a palotába vitték őt és a boszorkányok mindent megtettek azért, hogy túlélje a holnapot. Egy bonyolult és nagy erőt igénylő varázslat segítségével végül sikerült, de amint stabil lett az állapota, megkezdődött nála a vajúdás. A mágia használatnak köszönhetően hamarabb indult be a szülés, mint azt ők várták.- elakadtam. Hírtelen képek villantak fel elmémben, ami a napokban többször is előfordult velem. Megszületés pillanata, neveltetés és tanítás, megkoronázás és szerelem, háború és békesség. Szinte minden nap megtörtént ez velem, megmutatkoztak elődöm emlékei. Szerencsémre MR. Kim folytatta a történetet.

-Ikrek születtek, két kislány. Az egyiknek olyan fehér volt haja, mint a frissen esett hónek. Míg a másiknak ében fekete. De ők mások voltak, mint a megszokott újszülött gyermekek. Ez is azt bizonyította be, nem teljesen sikerült az a varázslat, amit elvégeztek az anyán. Az anya vére összekeveredett a megátkozott farkaséval, így a gyermekeket fertőzte meg az átok. A két kicsinek farkas füleik és farkuk lett. A szobában lévők neheztelve fogadták el azt a tényt, miszerint egy új természetfeletti faj jött létre, a vérfarkasok faja. Az anya a fehér hajú lánynak az Angel, míg a fekete hajú a Rachel nevet kapta.-pillantott rám Kim úr, hogy nyugodtan folytassam.

-Ahogy a két lány növekedett, úgy nőtt az erejük. Farkassá tudtak változni, de a megszokottnál is nagyobbak voltak. Képesek voltak az elemeket irányítani, illetve anyjuk által mágiát használni. A boszorkányok rájöttek, a holdkő képes elzárni ezt a hatalmas energiát, így a lányoknak holdkő medált ajándékoztak. Amint rájuk adták, a két lány normális embereknek látszottak, mivel farkuk és füleik eltűntek. Viszont Rachel-nek a hajszíne is megváltozott, húgával ellentétben. Úgy mint nálunk.– mutattam magamra és Kirára szemléltetés képpen- Azonban a lányokat mindenre megkellett tanítaniuk a boszorkányoknak, hogyan tudnak átváltozni és az erejüket használni. Később az ikreken megjelent egy-egy szimbólum, ami felkeltette tanítóik érdeklődését. Angel karján egy nap, míg Rachel-nek egy hold jelent meg ugyan azon a helyen. Ezen kívül a nap tulajdonosa a világosságot, a hold tulajdonosa a sötétséget jelképezte. Hiába volt nyakukban a kristály, hatalmas erőt birtokoltak. Ezért is nevezték Angel-t a nap és világosság hercegnőjének, míg nővérét a hold és sötétség hercegnőjének. Sokan megakarták szerezni az erejüket, de mind kudarcot vallottak. Mi ennek a családnak a leszármazottai vagyunk, ezért keresnek ennyire a vadászok. Tudunk mágiát használni, mivel az egyik felmenőnk boszorkány volt. Illetve Kira és én, Angel és Rachel inkarnációi vagyunk.- fejeztem be végül a történetet.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Sep 23, 2019 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

A legendás farkasok /BTS ff./Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ