"-A közelünkben van valamilyen tánc egyetem ahova beiratkozhatunk?-kérdeztem, mire mindenki rám kapta tekintetét és a velem szemben álló nő arcán egy nagy mosoly jelent meg."
-Egyetem!?-kérdezte egyszerre a három lány, mire én bólintottam.
-Igen. Ha már itt fogunk lakni legalább fejezzük be a tánc tanulását és így nem igazán keltünk feltünést.-igazoltam indokomat.
-Okéé...Te tudod mit csinálsz, mivel te lettél a vezetőnk.-mosolygott rám Laura.
-Van.-töri meg a csendet Izabella -A Big Hit közelében van egy ilyen egyetem és mivel még csak hétfő 11 óra van, nagy eséllyel még be iratkozhattok.-mosolyog ránk.
-Akkor én is járhatok velük egy egyetemre?-nézett édesanyára Aria bocsi szemekkel.
-Persze kincsem. Mind nagyon tehetségesek vagytok tánc terén és még szép tiszta hangotok is van. Akár idolok is lehetnétek.-nézet rajtunk végig.
-Azt azért nem szeretnénk. A hírnév csak baj hozzna ránk és még a vadászok is ránk találnának.-gondolkodtam hangosan.
-Értem én. De ha így meg beszéltük, akkor mennyetek öltözetek át és irány az egyetem!-utasított minket Mrs Mondgomery.
Mi egyből a szobáinkba mentünk átöltözni. Én gyorsan lezuhanyoztam és szekrényemhez sétálva kiválasztottam a számomra megfelelő szettet majd felvettem. A választásom egy Adidas feliratú fehér haspólóból, egy fekete rövid gatyából, egy piros kockás ingből (amit a derekamra kötöttem) és egy fekete conveksz cipőből állt. Vissza galoppoltam a nappaliba ahol már mindenki csak rám várt.
-Na végre! Indulhatunk?-kérdezte Kira.
-Igen.-válaszoltam határozottan.-Mondgomery úr hova lett?- húztam fel egyik szemöldököm.
-El ment intézkedni a közelgő bállal kapcsolatos teendőket.-válaszolt a nő.
-Micsoda? Ti is meg vagytok hívva a bállra?-lepődött meg Laura.
-Hát persze. Az összes ősi vérfarkas család aki itt Koreában él és gondolom a rokonságaik is meghívást kapott az ünnepségre.-tájékoztatott minket Aria.
-Lányok ideje lenne indulni!-szólt ránk Izabella.
-Igenis.-vágtuk rá egyszerre és beszáltunk az autóba.
A három lány hátul foglalt helyet, én az anyós ülésen és Izabella vezetett. Várjunk egy pillanatot! Mondgomery úr mégis mivel ment el akkor? Hagyuk most nem számít, majd megkérdezem tőle mikor újra találkozok vele. Ki néztem oldalra és az elsuhanó épületeket figyeltem. Milyen nyugodt erre fele a környék ahoz képest hogy egy város. Egy kicsit furcsáltam hogy az egyetem pont a Big Hit közelében van, de bízok Izabellában bármit is tervezhet. Ő biztos tud a házasság kötésröl a Kim családdal. Hagyuk, inkább élvezem ezt a nyugodt pillanatot. Hallom a 3 izgatott lány beszélgetését, miszerint végre közel lehetnek a Big Hit épületéhez és láthatják a kedvenc énekeseiket talán.
Megérkezve az egyetemre meg céloztuk a parkolót. Beletelt egy 5 percbe mire találtunk egy szabad helyet. Izabella leparkolt mi meg szép lassan kiszáltunk a járműből. Az épületbe beérve elkezdtük keresni az igazgatóságot. A portást megkérdeztem merre találhatom az igazgató irodáját, aki kézségesen és boldogan elmagyarázta nekem merre is találom. Illedelmesen megköszöntem és már a többiekkel együtt elindultam a cél állomásunk felé. Felérve a második emeletre megkerestük a megfelelő ajtót és illedelmesen bekopogtam. Az ajtó mögül meghallotunk egy "Szabad"-ot és már be is mentünk mind az öten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A legendás farkasok /BTS ff./
Hayran Kurgu*- Apa. Mondtam már, hogy nem állok készen a házasságra.-néztem rá mosolyogva. -Akira. Kislányom... muszály lesz a faj...-nem hagytam apámnak befejezni a mondandóját. -A fajunk fennmaradása érdekében. Tudom,tudom. Már sokszor mondtad.-sóhajtottam. ...