19. Félre sikerült party

571 42 2
                                    

-Megjöttünk.- állítottam le a motort.

Kiszáltunk a járműből és az egyetem udvara felé vettük az irányt, ahol már minden elő volt készítve a partyra. Tekintetemmel Akirát kerestem, de nem láttam sehol. Látni nem láttam, viszont éreztem finom cseresznyevirág illatát, így tudtam valahol a közelben lehet. A lánynak nem csak a hajszíne hasonlított a cseresznyevirág szírmaira, de még az illata is.

-Jin Hyung.- gondolat menetemből Suga szakított ki.- Ha a lányokat keresed, szerintem ott lesznek.- mutattot egy kisebb tömeg felé.

Oda mentünk és egy elkerített rész volt az összegyűlt emberek előtt, ahol remélni lehetett a fellépő helyszínnek. Nem sokkal később megpillantottam, azt akit eddig kerestem. Hosszú haja vállaira omlottak és arca hibátlan volt, egy enyhe sminket tett fel, ami piros rúzsból és szempillaspirálból ált. Nagyot kellett nyelnem öltözete láttán, ugyanis azon kívül, hogy tiszta feketében van, egy bőr nadrágot viselt, ami kiemeli formás alakját.

-Ugye rosszul látok, vagy tényleg mindegyik lányon hasfelső és bőr nadrág van!?- szólal fel Jungkook  kikerekedett szemekkel, ahogy az egész bandának. Valjuk be, mindegyikünknek tetszi egy egy lány a csapatból.

-Sajnos nem.- erősítettem meg.

-Ha így öltöztek, akkor nem is merek bele gondolni, mit fognak tángolni.- túrt hajába Jimin.

-Az mindjárt kiderül.- biccentet fejével leader-ünk.

-Mindenkit köszöntök ezen a csodás bulin. Most kezdetét veszi a mulatság és szórakozás, amit a Danger Girls indít el!- hangzott fel a hangszórókból a DJ hangja. Pillanatokon belül Akiráék bukkantak fel és a zene elkezdődött.

-Srácok kezd probléma adódni délen.- hallottam meg Jimint fejemben.

-Nem csak neked.- szólaltunk meg egyszerre.

- De úgy látom a jelenlévő összes férfiának is, nem csak nekünk.

-Azért fogjátok vissza magatokat.- kuncogott fel egy női hang, mire mindannyian a táncoló lányokra kaptuk tekintetünket. Épp Akira lépet előre és ráng mosolygott.

-Mi a...- sokkolt le Suga.

-Igen srácok. Túl hangosak vagytok.- hallottam meg Byul hangját. Ő nem is vérfarkas! Hogy hallotta meg?- Később elmondom.- sóhajtott a szőkeség.

°°°

*Akira/Jina szemszöge*

-Akkor hogy is van ez?- túrt hajába Yoongi.

-Az én képességem a gondolat olvasás, mint Seo-nak, ami annyiban tér el, hogy tudok az illetőnek válaszolni. Végülis olyan mint a ti telepatikus csoport beszélgetésetek, csak tudom továbbítani másoknak is, ha akarom.- magyarázta Byul.

A legendás farkasok /BTS ff./Onde histórias criam vida. Descubra agora