Sziasztok!
Az én nevem Park Jimin 17 éves vagyok és Busanban élek. Ugyan úgy nézek ki mint egy átlagos középiskolás fiú, változó színű hajam vékony, de izmos testem,kicsit kisebb vagyok mint a tobbiek és a stílusom is más, de nem sok mindenben térek el tőlük. A Busan Művészeti iskolába járok,énekles és táncolás fejlesztése érdekében. A legjobb barátom Min Yoongi (becenevén suga)és Kim Taehyoung (becenevén tae).
Sugával már kiskorunk óta ismerjük egymást,együtt nőttünk fel és mindent tudunk egymásról, MINDENT!
Teaval csak a középsuliban ismerkedtem meg, de azóta elválaszthatatlanok vagyunk! Ő nem áll hozzám olyan közel, de őt is nagyon szeretem és mindent elmondok neki, amiröl szerintem tudnia kell. Édesanyám sajnos nincs már velem, ugyais már jobb helyen van. Az édesapámmal és egy szem báttyámmal élek Kim Seokjinnel( jinnel) aki 3 ével idősebb mint én.Édesanyám halála után pszichológushoz kellet járnom 10 éves voltam, mikor elveszítettük őt. Ügyvéd volt, éppen a Londoni útjárolt indult haza, amikor egy kamion a taxinak ütközött, és anya a helyszínen életét vesztette. Én traumába estem és ki sem mozdultam a szobámbol 2-3 hétig,még enni sem, így akkoriban nagyon vékony voltam. Anyám képével és vagy 1000 db zsebkendővel zárkóztam be szobámba és még sugának sem jöttem ki, aki a legfontosabb volt számomra. Nagyon szeretem apát és a bátyám,de Suga volt az, akire mindig számithattam, ő volt ott mindíg velem. Az egyetlen dolog az életemben ami fontosabb volt mint Suga, az anyám,akit elveszítettem így csak ő maradt meg nekem.
Apám amióta anya meghalt, kocsmázgatni jár és erős gyógyszereket szed. Néha nagyon félek tölle, pedig még sosem ütott meg , csak kiabált velem és fenyegetőzött, de egy ujjal sem ért hozzám. Anya sirjához 2 éve nem jár és nem is beszél rolla, pedig néha jol esne.
Jin dolgozik, szoval ő tart el minket, mert apám nem dolgozik amióta anya nincs itt, igy ő soha nincs itthon, állandoán robotol értünk és én nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen kitartó, pedig elköltözhetne és élhetné az életét, de ő nem hagy itt minket, amiért én nagyon hálás vagyok neki.
Nézzük a házunkat.
Egy kertvárosi emeletes ház.
Az én szobám az emeleten helyezkedik el.
A szobámmal szemben van egy próbatermem, aminek eggyik oldala tükörből van. A terem elég nagy, igy tudok itt táncolni, ami negyon fontos, 2 nagy hangfal van a sarokban és 2 mikrofon. Hogy miért 2?
Mert anya imádott énekelni, ezért lett a szenvedélyem és csak miatta nem hagytam abba, azt amkarom, hogy büszke legyen rám.
A termemben csak táncolni szoktam mert az énekles itt nagyon nehéz számomra, hisz minden hang rá emlékeztet.És csak ha nem tudtatok volna elképzeli,ez a helyes fiatalember vagyok én!
Ez lenne a könyvem első része!
YOU ARE READING
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
RomancePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...