2 hét telt el Jungkook balesete óta.
Még csak egy hete engedték ki, de már ujra az iskola falain belül gurul a tolókocsijával.
Már nagyon várták a suliban, és vagy ezerszer kérdeztek rá, én miért voltam vele. Természetesen nem árultuk el, hogy azért mert eggyütt vagyunk, szimplán csak anyit mondtam, aggódtam érte. Persze erre a legtöbb diáknak az volt a válasza, hogy tetszik nekem, de mitagadás, tényleg tetszik.Jin már teljesen jól van, hála a jó istennek. Nagyon örült, hogy haza mentem, de egy órán belül, sajnos ujra el kellett hagynom.
Nagyon jól megvan ahogy látom, és ahogy az üzeneteiben áll. Egy mosolygós fiatalember lett belölle. Valami másik állást talált magának, így a legtöbb időt otthon tölti. Megemlítette, hogy randizgat valakivel, de semmit nem árult el az illetőröl. Kiváncsi vagyok, vajon, ki az aki a báttyámra vágyik.Átköltöztem Jungkookhoz, amíg felépül, hiszen egy tolókocsis férfi, bár tud magára vigyázni, kell mellé valaki. Mivel Jungkook nem tud mostanába vezetni, így leraktam a jogosítványt, hogy könnyebben be tudjunk járni, de autót még nem vettem, így Kookét használom, de ő ezt nem bánja.
Fárasztó volt minden reggel elsétálni idáig Jungkook házától. A lábaim segítségért kiabáltak minden egyes lépésnél. Volt amikor azt hittem, nem tudok majd ráállni, de valahogy még is sikerült.Most épp a suliban kóvájgok Jungkookot keresve, hogy mit enne ebédre, de sehol sem találom.
Suga és V már órák óta elmentek, mondván, hogy fontos dolguk akadt.
Na persze! Épp nyalják- falják egymást valamelyik padon.
Véleményem szerint tetszenek egymásnak, csak nem vallják be. Már többször is rákérdeztem, de a válaszuk természetesen 'nem' volt. Nyugodtan elmondhatnák, de ha még nem állnak rá készen, hát várok, amíg felkészülnek rá.A mosdó felé veszem az irányt, hogy felmérjem lényem állapotát, de ahogy az ajtó kinyílik egy enyhén erős mellkasnak csapódom, minek hatására hátra esem, de a mellkas tulajdonosa elkap.
Mi a fene van veled? Nézz a lábad elé!- üvöltök a férfire sötét szemeibe nézve, majd kimászom keze közül és folytatom utam a tükörhöz.
Hm jól nézel ki!
Dicsérgetem magam, de aztán valaki megzavar.
Ne haragudj! Nem láttalak!- biggyezti le ajkait az előző férfi, akit már majdnem el is felejtettem.
Felhúzott szemöldökkel rá tekintek, majd folytatom hajam rendbetételét.
Im Jae Bum vagyok, de szólíts csak Jbnek!- mosolyog rám, miközben kezét nyujtja.
Azta, hát pont nem érdekelt hogy hívnak.
Kezet nyujtok neki, eközben jól szemügyre veszem, majd bemutatkozom.
Park Jimin, szólits csak Park Jiminnek!- húzom flegma mosolyra számat, majd elengedem kezét.
Rá pillantok, hogy miért áll még mindíg itt, de ő csak bámul beharapott ajakkal, s mikor észre veszi hogy nézem abba is hagyja.Sötétbarna haja, szeme van. Nagy dús ajkai, gyönyörű mosolya, fogai.
Csakhogy nekem nem ez a tökéletesség tetszik, hanem a szinte fekete hajú, szemű, vékonykás ajkú, nyuszifogú Jungkook.
Ide jársz?- kérdez a fiú, pedig én emberszámba se vettem eddig, szinte levegőnek néztem őt, erre megszólal.
Nem a másik mosdóba is szoktam menni.- nevetem el magam. Tudom hogy az iskolára gondolt, de poénos kedvemben vagyok.
Mármint iskolába.- kacagja el ő is magát pár másodperc mulva.
Igen ide járok.- mondom komoran.
Mátol én is!!- mosolyog még mindíg.
Megindulok az ajtó felé, hiszen már vagy 5 perce vagyok itt, de Jb ahogy hivja magát folyamatosan jon utánnam, egészen a teremig.
Mit csinálsz?- nézek rá mikor leül mellém.
Ide ülök!- rakja le magát a székre.
Még pár percig csak bámulok rá, aztán úgy döntök inkább rajzolok eggyet matekóra helyett.
Jb miután bemutatkozott az osztálynak szorgalmasan dolgozott, figyelt.
Ez a gyerek valami stréber?
Ch nem szimpatikus nekem.
Mit csinálsz?- mutat a rajzom irányába.
Rajzolok!- mondom neki.De ez a fiú az unokatestvérem!Jungkook!!- nevetgél.
Hogy mi? Az unokatestvére?? Ez nem lehet!
Ömm...az unokatesód?
Miért nem szolt nekem Jungkook hogy az unokatesója az osztálytársam lesz?Miért nem szoltál, hogy az uncsitesód ide fog járni? Vagy hogy az osztálytársam lesz?
Irtam meg idegesen a levelet.
Nem értem miért nem szólt erröl.
Ez pedig egy elég fontos dologról van szo.
Mi van ha most elkotyogom neki hogy Kookal vagyok? Bár nem tennék ilyet, de akkor is!
Elhíresztelte volna mindenkinek, Jungkooknak szárnyakat adva, hogy repülhet innen.
Nem akarom, hogy miattam kirugják. Elég bajt okoztam már neki. Egy tolókocsiban kell szinte élnie.Sziaa!!- lök alrébb Jb.
Helo.- vágom hozzá.
Minden oke?- ráncolja össze szemöldökeit, majd helyet foglal mellettem.
Ha tényleg Jungkook unokatestvére kedvesnek kell vele lennem.
Mindent megteszek majd annak érdekében hogy megkedveljen. Így talán nem fogja kikotyogni a tanároknak hogy eggyütt vagyunk.
Jimin?- lengeti meg előttem kezét, hogy figyeljek oda.
Igen?- eröltetek arcomra egy mosolyt.
Rendben vagy?- lökdösi meg vállam.
Persze!- mosolygok még jobban, de azt hiszem ez már tul erőltettetre sikerült.
Héj, nyugi! Nem mondom el a titkotok!- kacsint rám a fiú.
Ez tudja? Basszus!!
Milyen titkom?- meresztem ki szemeimet.
Khm. Ne tgyél úgy mintha nem tudnád!- mosolyog még mindig.
Honnan tudta meg?
Talán Jungkook mondta el neki!!
Nem tudom miröl beszelsz!- sugom neki.
Jungkookrol beszélek!- mondja hangosabban, már mosoly nélkül.
A vegén még üvöltözni fog.......................................................................
Egy ujjabb rövid rész.
Remélem tetszik hogy Jbt is bele raktam!😍😍
YOU ARE READING
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
RomancePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...