Joreggelt jin!-rohantam le a lépcsőn.
Szia!..- ráncolta össze szemöldökét.
Nagyon boldog vagyok, hisz van egy fiú az életemben aki nagyon tetszik és nemsokára láthatom.
Még mindíg nem tudom elhinni, hogy eggyütt vagyok vele.
Nem tudom Taenak hogyan fogom elmondani, hisz ő is azt mondta szeret.
Nem tudom lehetünk e még barátok, azok után hogy megtudja járok valakivel.
Biztosan megharagszik rám. Nem akartam sose bántani, hisz nagyon szeretem, de nem ugy ahogy ő engem.
Nagyon sajnálom...Minek örülsz ennyire öcsi?-karolt át jin, amikor a szendvicsem táncolva csináltam meg.
Háát... Csak jól ébredtem!- adtam egy puszit az arcára és felrohantam megreggelizni és felöltözni.
Eppen, hogy megettem a reggelim a telefonom pittyogni kezdett.Jungkook az, üzenetet küldött! Mennyire édes.
Szia szerelmem! Remélem felébredtél és órán találkozunk. Viszont ha rá ész a 15 perces szünetben várlak a tetőn.
Csókollak!Annyira imádom, de tényleg!
Nem tudom hogy tetszhet valaki ennyire. Egyböl válaszoltam neki.Szia kookie! Persze hogy ott leszek! Éppen most reggeliztem, nemsoká indulok és találkozunk!
Ezerszer csókollak!
Villámgyorsan felöltöztem és mentem is. Suga nem tudom merre lehet! Nincs itt. Általában ha nem otthon, akkor a buszmegállóban vár, de most nincs itt sem. Próbáltam hívni, de ki van kapcsolva. Remélem jól van.Megpróbáltam felhívni az anyukájat, de ő sem vette fel. Remélem nem esett semmi bajuk!
Szia jimin, mond!- vette fel végre a telefont. Olyan a hangja, mint aki éppen sír, vagy sírt.
Jézusom suga na végre! Valami baj történt?? Minden rendben?- kérdeztem teljesen rémülten.
Majd ha haza értél gyere át el mesélem.- szipogott.
Haza megyek most! A következő busszal!-pakoltam a táskámba.
Nem! Nem kell! Majd jössz utánna.-üvöltött suga a telefonba.
Jezusom suga minden oké? Nem szoktál ilyen lenni.- csitítottam.
Nem, semmi nem oké! Ne haragudj de most mennem kell. Suli után gyere át.- szipogott, majd bontotta a vonalat.
STAI LEGGENDO
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
Storie d'amorePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...