Ahogy kinyitottam szemeim, megpillantottam a még alvó jungkookot.
Csinálhatnék neki valami reggelit!- agyaltam hogy meglepjem azt aki imád.
Felkeltem és a konyhába siettem, hogy megnézzem mit is tudok csinálni a meglevő alapanyagokból.
Kivettem a hűtőböl a tejet és tojást,majd a szekrényböl is vettem ki lisztet cukrot meg stb...Elővetten a palacsinta sütőt és elkesztem az elkészitéshez.
Amikor végeztem a palacsinta sütésével, az asztalra helyeztem, két tánnyérral és pohárral.
Főztem le kávét is.
A hűtőben találtam csoki öntetet és azt is az asztalra helyeztem.Ugy gondoltam,ha már össze piszkoltam mindent, el is mosogatok magam után.
Elinditottam a rádiót és neki is láttam.Jóreggelt, konyhatündér!- éreztem meg kook kezeit derekamon és száját nyakamon.
Jóreggelt álom szuszék!- fordultam felé, majd habos kezemmel az orrara böktem.
Közelebb húzott magához és megcsókolt.
Most nem úgy, ahogyan eddig. Most lágyan és gyengéden.Együnk!- mosolyogtam rá, majd kimásztam kezei közül.
Jól laktam!- mosolygott vagy 30 palacsinta után.
Én nem tudtam sokat megenni, de örülök hogy neki izlett.
Köszönöm angyalom.- jött oda hozzám, és adott egy puszit, majd a szobánába ment, én pedig követtem.Elkezdte levenni felsőjét én pedig zavarodottan sétáltam ki a szobábol.
Maradhatsz!- kiabált utánnam.
Ohh nem ..Jobb itt. - szoltam vissza.
Ettem még egy palacsintát, majd vissza mentem a szobába ahol kook már fel volt öltözve.Annyira sexy annyira kivánom őt, de nem lehet, hiszen ő a tánctanárom.
Tessék!- zökkentett ki gondolataimbol.Elkezdtem levenni én is felsőm, de észre vettem hogy rendesen bámulja a hasam.
Ne bámulj már!- szoltam rá majd hátat fordítottam neki és így vettem át felsőm.
Aztan felvettem a kapott nadrágot és már kész is.
Nagyon dögös vagy ebben a ruhában!- jött közelebb hozzám.
Na jo tenyleg dögös ez a szett!Közelebb jött és rátapadt a számra.
Eltoltam magamtol és az ágyra ültem.
Jungkook, mi van közöttünk?- néztem magam elé, mert nem akartam látni arckifejezését.
Hát...izé..- halkult 3el és ült le mellém.
Nekem nagyon tetszel Jimine, de azt hiszem nem lehet közöttünk tanár-diák kapcsolatnál több.- sóhajtott és a vállamra hajtotta a fejét.
Haza vinnél kérlek.- Álltam fel mellölle és össze szedtem a ruháim.
Ohh...hát...Persze.- sohajtott majd ált fel ő is és csak ugy hazavitt.Nem ellenkezett, hogy maradjak. Nem szolt egy szot sem a kocsiban, sem miután kiszáltam, csak ugy elhajtott.
Ki kell őt vernem a fejemböl,hisz nem lehet közöttünk semmi..persze meg értem meg minden csak hát fáj ezt belátni...Szia!- léptem be és köszöntem báttyámnak.
Szia Chim, merre jártál.- mosolygott rám, én pedig tudtam, hogy hazudni fogok, muszáj lesz.
Csak sétáltam eggyet.- mentem fel a lépcsőn be a szobámba.
Átöltözten és elmentem próbálni, ugyan is holnap kell előadni a táncunk.Beléptem és éreztem ahogy a testem elkezd bizseregni.
Beinditottam egy számot, és táncoltam, táncoltam mig a lábam birtam.
Lihegve feküdtem ki a parkettán, majd a sarokba néztem a két mikrofonra.
" akkor még szebben énekelsz majd, mert anyukád veled eggyütt énekel".
Csengtek kook szavai a fejemben.Feltápászkodtam és anya mikrofonjáért mentem.
Bekapcsoltam és belemondtam egy szót, csak eggyet: anya.Elkezdtem énekelni és jól esett, tényleg olyan volt mint ha anya is itt lenne és mintha kicsit jungkook is.
Táncoltam és énekeltem egyszerre,majd megpillantottam Jint az ajtóban Sugával.
Mosolyogva áltak ott és figyeltek ahogy felszabulok a teremben.
Suga a másik mikrofonért ment és velem énekelte anyu kedvenc számát.
Miután elénekeltük a zenét kiszaladtunk és a kanapéra vágódtunk Jin mellé.
Gyönyörű volt Chim. Mintha csak anyát láttam volna!- ölelt át. Ên pedig elgyengülten öleltem vissza.
Köszönöm!- hajoltam el tölle.
YOU ARE READING
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
RomancePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...