Értelmetlenül néztem kookra aki egy mosolyal a száján a kezembe nyomott egy papirt.
Nyisd ki- mondta és figyelte amig összeráncolt szemöldökkel kinyitottam az összehajtott papirt.
Mi a fene?! Ez nem lehet!!
Tetszik?- kérdezte kook, én pedig lesokkolódva áltam ott és a kezembe nyomott papirt figyeltem.Ez én vagyok igaz? Lerajzolt engem!! De mégis miért?
Ee..ez én vagyok?!- kérdeztem tölle amire egy bolintassal válaszolt.
Hű!- nem tudok mit mondani erre.. Fogalmam sincs miért csinalta.
Szoval, hogy tetszik?- érdeklődött.
Há..t hát.. Izé ez.. Nagyon szép!-dadogtam,ugyanis fogalmam sem volt mit is mondhatnék. Nagyon szép meg minden, de akkor is... Milyért rajzol le??
Akkor jo! Nagyon ügyesen mozogsz közönség előtt! Csodaszépen táncoltál.- kacsintott rám majd kisétált a teremböl.
Most flörtölt velem, a tánctanárom!! Ez nem lehet!!!
Ki kell vernem őt a fejemböl mert megőrít, hogy nem tudom megérinteni izmos felsőtestét, vagy nem csokolhatom me..
Jimin épp próbálod őt kiverni a fejedböl nem?!
Egy fejrázással eltávolítottam a mocskos gondolataimat és a matek órámra siettem.
De, csak a sötéthajú gyönyörű kook járt a fejemben egész órán.
Az a test az a nyak, amit csokolhatnék a szájával együtt, vagy a haja, amibe ugy beleturnék vagy csak az öltöny amit letépnék rolla, vagy ő venné le magárol. Hmm. Nem rossz gondolat. Ahogy a teremben épp a nyakkendőjét veszi le és halvány mosolyra huzza ajkait!
Fantasztikus!!Majd közelebb jön és megcsókol. Azt hiszem egyre rosszabb a helyzetem. A szám már szétharaptam, bár ő harapná szét!!
A csodás gondolataimbol a tanárnő zökkentett ki. Már rajtam kívül senki nem volt a teremben, ezért szolt, hogy siessek mert ez egy 5perces szünet.
Gyors átszaladtam énekre és a napom többi része ugyan ugy telt. Nem láttam kookot az óránk után sehol, de a rajzát igen. A buszmegállóban nézegettem, nem zavart, hogy ott van Suga és Tae.
Ezt meg ki csinálta Chim?- kérdezte tae összeráncolt szemöldökkel. Most mit mondjak neki? Hogy a tánctanárom volt aki kurva jo csavo?
Hahó??!!!- próbálkozott tovább.
Hát .. Én..ki más?!- persze én. Magamat rajzolom le szabadidőmben,ez nevetséges.
Nagyon szép lett!- nyomott a fejem tetejére egy puszit, majd távozott,mert jött a buszunk.
Ez meg mi volt? Ugy volt barátok marasunk!!Mi volt az a puszi? Nem ugy volt,hogy marad a barát zóna?-suga kérdése jogos volt hisz én is ezt hittem.
De! Mi csak barátok vagyunk!!- mondtam határozottan, ugyanis nem vonzodom hozza, sem a többi sráchoz!A buszrol leszálva elköszöntem sugátol és unottan estem be a a házba.
Nincs itthon senki! Remek!
Felmentem az emeletre és kiültem az ablakomba.
A hideg szél kiséretében anyu is ott ült velem, igy nem éreztem magányosnak magam.
Eszembe jutott apa és hogy még csak 2 napja van ott, de nekem már ez is egy örökke valóság volt.
Vajon anyu sirját mikor lehet ujra egyben látni?Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam majd az ágyamba döltem.Nem tudtam elaludni pedig már fél 12 elmult, a gondolataim nem hagytak.
Nem anyura, vagy apura gondoltam, hanem jungkookra és a rajzára. Miért rajzolt le? És hogy jegyzett meg igy?
Elő vettem a rajzot és nézegetni kezdtem.
Ez teljesen én vagyok.. Le sem tagadhatnám...- sóhajtottam, majd eszembe jutott, hogy én kook száját rajzoltam le. A tökéletes száját. Azt amit most úgy a sajátomon éreznék.
Vagy máshol!- csúszott ki a számon.
Még jó, hogy egyedül vagyok. Már nem csak a fejemben mondom ki ezeket, hanem hangosan is.A perverz gondolataimmal merültem álomba.
.
.Szia Jimin, akkor kezdődhet az óra?
Igen Kook. Kezdhetjük!
De ez az óra más lesz mint a többi!!
Felsőjét elkezte kigombolni és egyre közelebb jött hozzám, hátráltam de a falnak ütköztem, majd ő derekára emelt és ráhajolt a nyakamra.Csókokkal borította sl azt amire én felsziszentem. A szemembe nézett, majd közelebb hajolt. Éreztem a számon hűvös lehelletét.
Csókolj meg Kook!
Biztos?
Igen kook csak csináld már.
Ráhajolt ajkamra és egyből elmélyítette a csókot a keze pedig a mellkasomon pihent,majd egyre lejjebb és lejebb csúszott. Beért a nadrágomba ès....
....A kép elhomájosodott és meghallottam az ébresztőm hangját.
Miért pont most?- kiáltottam fel keservesen.Ki tudja mit csinált volna velem a gyönyörű Jungkook és az a nagy keze...
Ott a táncteremben, ahol csak ketten voltunk.
Francba is, már sosem tudom meg!
YOU ARE READING
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
RomancePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...