Még mindíg hihetetlennek tartom, hogy Jungkook unokatesója az én osztálytársam. Tud mident rollunk, ami elég bosszantó. Nem tuom Jungkook miért nem monta el, legalább azt, hogy tudni fog rollunk mert ő el mondja neki.
Még nem futottam össze vele, de ha meglátom nem kegyelmezek
Tudni akarom mi tartotta vissza.Szoval Jimin, talán egyszer elmehetnénk hármasba is valahova.- lök meg a folyosón menet JB.
Az jó lenne!- gurul oda mellénk Jungkook.
Olyan mérges pillantást vetek rá, amilyet még soha.
ohh beszéljünk?? - kerekedik ki Kook szeme.
Mi az hogy beszéljünk? Természetes lenne egy ilyen témát meg beszélni!
Majd akkor óra után!- simít végig kezemen, amitől bevallom kicsit jobban érze magam, de akkor is haragszom rá.Nem illetek össze!!-foglal helyet mellettem JB.
Dehogynem! Egymásnak lettünk teretve.- mondom egy félmosollyal számon.
Te is tudod hogy ez nem igaz!- neveti el magát.
De ez az igazság!- ráncolom össze szemöldököm.
Egyre jobban idegesít ez e fiú! Mindenbe beleszól!
Igenis össze illünk Jungkookal!
Ne viccelj már Jimin! Pont Jungkook lenne a te "szőke" hereged? Nem éppen annak valo! -nevetgél.
Rosszul esik amiket mond! Miért sértegeti a saját unokatestvérét?
Talán nem vagyok neki szimpatikus, ezért ilyen.
JB légyszíves hagyd abba!! - rivalkodom rá.
Nem érdekel mit mond rolam, de Jungkook ne serteggesse!
Faj az igazság igaz? -nevet huncutul, de végre a csengő közbe szól.
Ki rohanok a terembol, Jaebum pedig nem követ. Nem értem mi baja lett hirtelen, de nagyon fel idegesített azzal hogy így beszélt.
Jungkook igen is egy szőke herceg, csak éppen barna hajjal.Szia drágám! - áll meg az öltöző ajtaja előtt Kook.
Szia. - mondom neki egész komoran.
Valami baj van? - kérdez mikor elhúzok fejem csókja elől.
Igen. Azt hiszem JB nem bír engem! - mondom halál komolyan, de Kook elneveti rajta magát.
Ezt most nem viccből mondtam, akkor miért nevet?
Ne viccelj Jimin! Imád téged!!- simít végéig hajamon.
Azt mondta nem illünk össze és kritizált téged, amit én nagyon nem birok.- ráncolom össze szemöldököm.
Szimplán csak irigy! - kulcsolja össze útjaink.
Jól esik hogy újra a kezét foghatom, de ezt nem itt kellene csinálni.
Jungkook nagy baj lenne ha ma nem táncolnék, hanem inkább csak ülnék veled? - Nincs kedvem táncolni. Főleg JB miatt, de amúgy is inkább megmutatom neki hogy igen is összeillünk, minthogy ott ugrabugraljak vele.
Jol esne a társaságod! - húz le egy csókra, melyet már nem utasítok el.
Fújj de undorítóak vagytok! Egyébként is úgy hallottam nem lenne szabad ezt itt csináltok, mi van ha nem én jövök erre? - mondja ki JB az igazat.
Össze nézünk Jungkookkal, majd egy mosoly kíséretében a terembe vonolunk.Csak ülök Jungkook melett és agyalok azon, hogy mutassam meg JBnek össze illünk Kookal.
Ha látja milyen jól el vagyunk, és hogy Jungkook milyen mas mellettem, talán elfogadja a kapcsolatunk, és nem kritizálja többet.
Mit szólnál ha ma nálunk vacsoraznank? - suttogok jungkooknak.
Rendben! - mosolyog rám, majd újra a diákokra koncentrál.⏩⏩⏩⏩
Az utolsó óra gyorsan el telt így már a kanapén fekszünk HÁRMAN!
JB egy percre sem hagy magunkra.
Ha puszit adok Kookienak köhécselni kezd, jelezve hagyjuk abba.
Felhívtam Jint. Rendben van a vacsi! - nézek Kook sötét szemeibe, melyek a mondatomtól összeszűkülnek.
JB akkor majd jövünk! - mosolygok, Jungkook pedig szinte lesokkolódva áll meg az ajtóban.
Mind a 2 srác ki kerekedett szemekkel figyel. Én komolyan itt hagynám, hogy végre kettesben legyek a szerelmemmel, de tudtam hogy magunkal kell vinni, így Jinnel is egy terítékkel többet rakattam.
Na akkor most jöttök vagy nem? - esek ki az ajtón nevetve.
De jó humora van valakinek! - suttogja maga elé JB, de mint aki még sem hallotta rakom be kookot magam mellé.Dingdong! - utánozza Jungkook a csengő hangját mint egykoron amikor az ő házában vártuk az ebédet.
Nevezhetnénk első randinak is.
Lenézek rá hatalmas mosollyal az arcomon, majd mikor Jin ajtót nyit kezeim közé kapom vékony bátyám.
Gyertek be! - nyitja ki az ajtót amin Jungkook után mind be megyünk.
Jó látni! - öleli meg Jungkook.
Jó látni hogy jol vagy! - szorítja magához Jin a törékeny fiút.
Szia Jin vagyok Jimin bátyja! - nyújt kezét JBnek.
Szia! Jaebum vagyok, Jungkook unokatesoja. - eröltet egy mosolyt arcára.
Öcsém! - nyom egy barackos fejemre, amit bevallom nem élveztek, de azért nevetek.
Hiányoztál! - vonom újra szoros ölelésébe.
Jól nézel ki! És mintha idősebbnek is tünnel ebben az ingben!- méreget, mint aki soha nem látott még ebben az ingben.
Elmosolyodom bókján, és azt hiszem egy kicsit el is párosodok.Az asztalhoz ülünk, majd miután elfogyasztjuk az ételt Jungkook sétálni akart ezért elküldtem JBt, hogy sétáljon vele. Mi pedig Jinnel le ültünk a kanapén.
Aranyosak tűnik ez a fiú! -mosolyog Jin.
Pedig hidd el nem annyira aranyos amennyire te azt hiszed! -forgalom meg szemem.
Meg kell ismerni Chim így nem lehet elítélni őt! - vagy hülye fejet, amin elmosolyodom.
És hogy álsz azzal a bizonyos személlyel? - váltok gyors témát.
Nagyon jol, ideje lenne megismerkedned vele! - jelenik meg egy hatalmas mosoly arcán.
Hívd át valamikor és át jövünk mi is! - kacsintok egyet.
Előlapon a telefonom és megöriktem ezt a gyönyörű tesós pillanatot, ami egész jól sikerül.
Jimin!- ordít be az ajtón JB.
Igen? - forgatom meg szemeim.
Jungkook elaludt. Ideje haza menni. - csuka be mondtata végén az ajtót.
Remek! Azt hiszem most haza kell mennem, de majd feltétlenül hívj hogy mikor lessz a találkozó! - vonom szoros ölelésébe, majd távozók.
Beszállok az autóba és meglátom a hátsó ülésen alvó kookot, amitől egyből vidámabb leszek meg nem JB megszólal és elrontott mindent.Akkor ketten maradtunk! - húzza fel egyik szemöldökét.
Attól mert alszik még itt van! - rancolom szemöldököm.
Mi lenne ha úgy tennénk mintha nem lenne itt? - simít végig kezemen, amitől kiráz a hideg.
Nem azért mert jó erzes, hanem azért mert nem szeretem ha Jungkookon kívül csinálja ezt valaki.
Akkor is csak hazavinnélek. - nevetem el magam.
Na persze! - veszi le kezét.
Megkönnyebbülten sóhajok, majd megállok a ház előtt.
JB szó szerint berohan a házba, én pedig egy mosoly után kiveszem Kookot és felviszem.Bele rakom az ágyba, majd a fürdőbe igyekszem.
Becsukom az ajtót és már állok is a zuhany alá.
Az ajtó nyílása kelti fel figyelmemet.
Majd a függönyt el húzva látom meg a teljesen pucér Jaebummot.
Kikerekednek szemekkel figyelem majd gyors magamra húzom a törölközőt.
Hova mész cicabogár? - csukta be előttem az ajtót.
Már végeztem! Megyek aludni Jungkook mellé! - mosolygok rá, majd távozom.Meg cicabogár! Ch hihetetlen ez az ember komolyan!
Felöltözve fekszem be Kookie mellé.
Ez gyors volt! - húz közelebb magához.
Sietnem kellett, mert jb nem bírt várni a sorára! - ölelem meg szorosan.
Jó hogy itt vagy! - csókol meg szenvedélyesen.
Jó érzés hogy újra ketten vagyunk és azt csinálunk amit csak szeretnénk.
Szenvedelyesebbnél szevedelyesebb csokokkal áraszt el.
Megnyugtat és lázba hoz.
A forró ajkai amelyek az enyemre tapadnak csodálatos érzés..................................................................
Egy újabb résszel drukkoltam elő.
Kicsit megzavarom a szálakat, de remélem így is tetszik majd.
Jó olvasást! 😉
CITEȘTI
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)
DragostePark Jimin átlagosan éli az életét. Nehezen de megvan a maga kis világában. Aztán jön valaki! Valaki aki teljesen felforgatja az életét és hirtelen minden megváltozik körrülötte. Van amikor lelassul az idő és van amikor tul gyorson pörög, de a fiu m...