22.rész

498 41 2
                                    

Már egy hete, hogy Jin balesetett szenvedett. Még nem jöhet haza, viszont már sokkal jobban van.
Elintéztem anya sirját, és amióta elkészült, már 3szor jártam nálla.
Nem volt tul jó érzés kimenni hozzá, mégis felszabadítónak találtam, hogy ott ülhetek vele. Elmeséltem neki mindent, töviről hegyére. Minden kis részletet. Bevallottam neki, hogy Jungkookal vagyok és azt hiszem nem haragudott meg, mert még mindíg úgy érzem velem van.

Apánál még nem jártam, viszont irtam neki egy levelet, hogy most nincs minden rendben itthon, ezért nem tudunk bemenni hozzá.
Szeretném, ha Jin is velem jöhetne, ezért várom a megfelelő alkalmat.
Nem szeretnék nélküle bemenni arra a borzasztó helyre. Nem akarom egyedül látni apa összetört lényét, mert tudom akkor csak kiakarnám hozni őt onnan, de ha Jin ott van, van aki megállítson.

Az egész hetet Jungkooknál töltöttem, így eggyütt mehettünk be a tudás kapuján, vagyis az iskolába.
A helyzetem továbbra sem javult, nem nyiltak ablakok a sötétben.
Tudom nem sokára fénnyel telik meg sötét, koszos lelkem, de nem tudom pontosan mikor következik végre be.
Nem tudom Kookie miért van rám ilyen jó hatással, de van értelme annak hogy vele legyek, hisz ő az ablakon beszűrődő, halvány fény.

Az iskolában nem nagyon volt időm azon töprengeni, hogyan nyithatnám ki azt a bizonyos ablakot, ezért nem törődtem vele, csak ugy voltam, csak úgy léteztem.
Suga és Tae most nagyon jó kapcsolatot ápolnak egymással, mégsem tölt el engem ez olyan nagy boldogsággal, mint kellene.
Nem különültek el töllem, mégsem foglalkoznak már úgy velem ahogy azelőtt.
Az életem egyik legmélyebb pontján nincsenek velem a barátaim, akikre most a legnagyobb szükségem lenne.
Tae még egyszer sem kérdezte meg, mi van Jinnel, vagy velem.
Nem érdekli, azt hiszem kiszeretett már belőlem. Nem bánom, de azért érdekel milyért változott meg ennyire, miért viszonyul úgy hozzám mint egy idegenhez.

Már a suliban vagyunk. Remélem minden rendben, és bejössz!

 Remélem minden rendben, és bejössz!

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ált suga üzenetében. Ő foglalkozik velem, mégsem érzem olyan közelinek a barátságunkat, mint azelőtt. Eltávolodott töllem. Nem annyira amennyire Tae, de valamennyire azért mégis.
Ja igen Suga átnevezte Taet V- re.
Hogy miért? Fogalmam sincs. Nem tudtak rá még ők sem rendesen elmagyarázni.
Már beceneveket találnak ki egymásnak. Remek.
A következő mi lesz? Nyuszifül?

Hihetetlen, hogy igy nézek rájuk. Valamilyért zavar, hogy ilyen közel állnak egymáshoz, de fogalmam sincs milyért. Nem arrol van szó, hogy nem foglalkoznak velem, szimplán csak ha tehetik a legtöbb időt egymással töltik.

Nincs kedvem ma se iskolába menni, de megígértem Jinnek, hogy bejárok és nem hiányzom többet, ezért kivettem egy felsőt és egy nadrágot a táskámból és nehezen, de felöltöztem.
Jungkook elment a boltba reggeliért, igy teljesen egyedül vagyok.
Kezdem megszokni a magány érzését.
Kezdem úgy érezni, az életem részévé válik a fájdalom és a magány.

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ