esküvő

437 25 2
                                    

  1 évvel később.

Végre elérkeztünk az esküvőhöz!
Életem legnagyobb dolga.
Itt van az egész család és a barátok, az enyém és a Jungkooké is. Kivéve ügye édesanyáinkat.
Már csak pár perc és végleg össze kötjük életünket.
Végre eggyek leszünk
Kicsit meglepődtem amikor Jungkook megkérte a kezem,  de persze egyből igent mondtam.
A jegygyűrűink gyönyörűek! 
És biztosan nem csak az én kezemen, de Jungkookén is jól fog állni.

Az öltözőből kilépve az apám vár, aki könnyekkel küszködve szegezi tekintetét a padlóra.
Jól nézel ki fiam! - ölel meg.
Köszönöm Apa! - hangsúlyozom ki az apa szót.
Együtt indulunk meg az oltár felé, melynél már Jungkook mosolyogva vár.
A pap elmondja a szokásos dolgait, ezután felteszi a legfontosabb kérdést.

Joen Jungkook!  Férjéül fogadja Park Jimint? -

“Egy nap meg fogsz ismerkedni egy fiúval, aki tudni fogja, hogyan eszel, iszol, hogyan táncolsz, ismerni fogja az illatodat. Tudni fogja milyen az arcod smink nélkül, mennyire szeretsz enni, hogy milyen bolond tudsz néha lenni. Tudni fogja, hogy milyen hisztis tudsz lenni, amikor fáradt vagy, hogy azt gondolod, hogy milyen rosszul nézel ki pár képen. Mindent tudni fog rólad. Es tudod mi lesz? Szeretni fog téged! Én benned találtam meg ezt a személyt, aki mindennél fontosabb lett az életemben. Szeretlek!
És Igen! - mosolyog rám.
Szemembe könnyek szöknek. Kibaszottul jól esnek ezek a szavak, és az hogy itt állatok most, és hogy az a személy akivel ma itt állok nem más mint Jungkook.

Park Jimin!  Férjéül fogadja Joen Jungkookot? -

Nekem nem csak egy srác vagy a sok közül. Nekem a srác vagy. A srác kivel boldog szeretnék lenni. Kivel mindent átszeretnék élni. Minden egyes pillanatot. A legdurvább veszekedést, a legjobb békülős szexet. A közös pillanatokat. Megakarom fogni a kezed. Érezni akarom, ahogy ujjaid rákulcsolódnak az enyémre, ezzel tudatva velem azt, hogy hozzád tartozom. Azt akarom, hogy te legyél az ki mellett 40 év múlva is felkelek. Tőled akarom kapni a ‘jóreggelt’ és a ‘jóéjt’ csókokat. Érezni akarom a szádat a számon. Kézen fogva akarom veled végig smárolni az egész várost, és hogy akik ránk néznek illessenek minket a tipikus “undoritoak” jelzővel. Undorítóan szerelmes szeretnék veled lenni. Aztán néha elmenni veled: kirándulni, vagy éppen csak otthon maradni és nézni egy filmet minek a háromnegyedét úgyis végig csókolóznánk. Veled akarok lenni. minden egyes porcikám szeretné minden egyes porcikádat. Birtokolni akarlak, néha féltékenykedni, veszekedni, majd egész éjszaka szeretkezni, berúgni, nevetni, csókolózni, hülyeségeket csinálni. Téged akarlak. És veled millió pillanatot. Szeretlek!  És igen, férjemül fogadlak! - mosolyodom el kis beszédem után, melyre már hetekkel az esküvő előtt készültem.

Jungkook szemeibe is könnyek szöknek, majd fel helyezi gyűrűm és határozottan szájára húz.
A tömeg, mely az épületben tartózkodik, hangos tapsolásba kezd.
Mindenki meg ölelget, és megpuszilgat minket, majd felavattuk az új kertes házunkat, melybe hoztunk egy kis kutyust is.
Taehyung nevezte el így neve:  Yonthan lett.
Mintha a gyermekünk lenne.

A házavatón mindenki táncolt beleértve minket is.

Annyira gyönyörű ez a perc! Életem legszebb perce!  A melyből rangadott fel ez a fiú! A melyből mely kilátástalan volt, mindaddig míg meg nem jelent

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyira gyönyörű ez a perc!
Életem legszebb perce! 
A melyből rangadott fel ez a fiú!
A melyből mely kilátástalan volt, mindaddig míg meg nem jelent.
Végre teljesnek érzem az életem, és úgy érzem édesanyám is boldog ebben a percben.

............................................
Meg néhány dolog tisztázatlan maradt ezért úgy döntöttem nem hagylak itt kérdésekkel.
Megírom az utolsó részt melyben mindent tisztazok.
❤❤

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Where stories live. Discover now