24. rész

423 36 1
                                    

Szép lassan kinyitottam a szemeim. Az arcomon akaratom ellenére is mosoly jelent meg, pedig még kookot nem is láttam.
Ahogyan a kép kivilágosodott előttem, megláttam, hogy bizony nem is fogom ugy kezdeni a reggelt, hogy a még alvó Jungkookot látom. Miért ment el? Miért hagyott itt?
Az órámra pillantva látom, hogy 9 óra, szóval már nem megyek suliba.
Remek! Ujabb igéretet szegek meg.
Régebben odafigyeltem minden apró igéretre, de mára már ez is kihalt belöllem. Nem tudok etartani még egy apró igéretet sem.

Felmentem és miután felöltőztem gomdosan bezártam a szobám és úgy döntöttem, megnézem Jint.
Ahogyan kinyitottam a ház ajtaját egy hátnak futottam neki.
te barom! Mit ácsorogsz itt?- üvöltöttem a háttal álló srácra.
Barom?- fordult meg Kookie.
Ez a barom egy órája itt áll, mert kizárta magát!- ráncolta össze szemöldökét.
Le barmoztam. Igazából megérdemelte!
Ohh ne haragudj..- mosolyogtam zavarodottan.
Rád sosem tudnék!- kacsintott, majd besétált a házba.

Én éppen elmentem volna itthonról, erre ő meg bemegy. Hihetetlen! Mindent romba dönt egy perc alatt. Na jó nem mindent!
Engem feltölt, és ablakokat nyit, de most nen erröl van szó.
Örülök, hogy itt vagy!- ölelem át hátulról, amikor a táskához lép.
Kivesz egy felsőt és egy nadrágot, majd felfelé siet.
Remélem nem a szobámba próbál ujra betörni. Ugysem engedem be, hiaba is próbálkozik!
Mit csinálsz?- vonom kérdőre, amikor megtalálom a tusolóban.
Teljesen meztelen, ami engem nem zavar, csak nem értem.
Nem látod?- hajol ki, majd magára keni a tusfürdőm.
Oké, szóval most lefürdik! De miért van nálla a saját ruhája? Miért rakta ezeket el?
Tudta, hogy itt fog aludni? Mindeggy is..
Most csak csodálni akarom gyönyörű testét.

Tetszik?- húzogatja szemöldökét, miközbrn végignézem egész lényét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tetszik?- húzogatja szemöldökét, miközbrn végignézem egész lényét.
De még mennyire!- harapom br also ajkam, és látom ő is így tesz.

Rossz belegondolni, hogy ez a fiu ma elmegy, és többet nem jön vissza. Az életemből eltűnik az a kis beszűrődő fény is. Teljesen elnyel majd a sötétség, ahonnan nincs kiút. Kiszabadul a szörnyeteg, amit eddig ketrecben tartottam. Nem lessz aki ujra élessze halott lelkem. Jin nem olyan mint Kook. Ő nem egy fényforrás, szimplán csak egy fotos személy az életemben, akire vigyáznom kell. Egy szörnyeteg, bár hihetetlen, szerintem tud vigyázni arra, aki számára sokat jelent. Tudom Jungkookra sem vigyáztam eléggé, ezért hagy most magamra. Az én hibám is. Én is hibás vagyok, mert nem fotóznak le,ha nem vitetem a sulihoz magam. Ha nem lennék lusta, vagy ha itthon aludtam volna, talán még mindíg vele lehetnék. Ha nem csesznék mindent el... Talán vele lehetnék..

Köszönöm a tegnap estét, és az együtt eltöltött 3 hónapot!- csókol meg, mielőtt távozna.
Én köszönöm!- húzom vissza egy utolsó hosszú csókra.
Ne feledd! Szeretlek!- csukja be maga előtt az ajtót. Hátra dőlök az ajtónál és a szememből elerednek, az eddig viszatartott könnyek.
Hagyjam elmenni? Adjam fel?
Felkelek az ajtóból és az éppen elinduló jármű felé futok.
JUNGKOOK!! VÁRJ!!- Üvöltözök ahogy csak birok. Szerencsémre a kocsi megáll és Kook kiszáll brlölle, majd felém rohan.
Tudtam hogy nem lenne képes itt hagyni.
Menj onnan Chimmy!!- hallom meg hangját.

Az idő mintha lelassult volna. Jungkook lassítva fut felém, könnyes szemmel és azt kiabálja " menj már!!". Nagyon hangosan kiabál, de én nem tudom eldönteni miért.
Mi baja lehet?
Fordulj meg!!- üvölt rám mégegyszer, mire megfordulok.
Egy auto kozelit hangos dudaszoval felém.
Szemeimbe könnyek szöknek, majd ujra Jungkookra nézek, aki már csak pár méterre van van töllem. Az autó közelebb van mint kookie, de én mozdulni sem tudok. Hiába kiabál Kookie, nem mozdulbak a lábaim. Nem tudok mozdulni, földbe gyökereztek lábaim. Becsuktam a szemem és vártam, hogy bekövetkezzen a halál.

Neeee!!- üvölt Kook, majd megérzem kezeit, ahogyan arrébb lök, de a hangos csattanás, ugyanúgy meghallatszik.
Hallom, ahogyan a kocsi ajtaja kinyilik, és egy férfi azt hajtja "te hulye barom!"
Lassan kinyitom a szemem és meglátom, azt ami végleg a mélybe lök.
Jungkook a földön fekszik, körülötte pedig minden csupa vér.
Hiába rémültem meg, odamásztam hozzá.
Kookie?! Kelj fel!!- rázogatom meg, de nem nyilik ki a szeme.
Hallom, ahogyan a férfi hivja a mentőket.
Csak ott ülök az én haldokló Kookom mellett, aki most miattan van életveszélyben.

A mentők megérkeztek és miután megvizsgálták, helikoptert hivtak hozzá.
Lélegeztették azzal a géppel, de nem reagált rá.

Nem volt pulzus izéje se

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem volt pulzus izéje se.
Az a doki is zagyvált itt mindent össze- vissza, kb mint én.
Miért történik ez? Miért lökött arrébb? Nekem kéne most tehetetlenül ott feküdböm! Soha nem akartam, még belegondolni se, hogy ilyesmi történhet!
Fel sem tudom fogni, mi lesz velem, ha most nem mentik meg őt. Ha itt hagy, ebben a borzalmas világban, ami csak miatta virágzott ki. Ha most elmegy.. Végem! Ha el kell mennem a temetésére, csak is úgy megyek, ha mellette fekszem.
Nekünk az a sorsunk, hogy eggyütt legyünk, és eggyütt érjünk véget. Ha az egyikünk boldog, a másik is. Ha az egyikünk boldogtalan, a másik is. Ha az egyikünk halott, a másik is.
Ez a mi létezésünk lényege, és nem az, hogy ő itt, miattam, egyedül hagyja el a földet, és kel át az ismeretlen világba. Vele kell maradnom élete végéig, neki pedig az én létezésem végéig. Csak mellette tudok létezni, ezért bármit megteszek, hogy felépüljön! Én rontottam el, én is hozom helyre, még ha az életembe kerül is!
Beszáltam mellé a helikopterbe, és egy percre sem engedtem el a kezét. Végig fogom majd a kezét, és vele maradok.
Nem hagyom magára soha! Ezért mentem utánna, hogy elmondjam, mindent megteszek majd, hogy vissza szerezzem, nem pedig azért, hogy a föld alá tiporjam, egy kocsi elé lökjem.
Miattam van ott ahol! Nem hagyhatom, hogy meghalljon! Velem kell maradnia!
Ha nem állok meg az út közepén, vagy ha elmegyek onnan, nem haldokolna most.
Az én hibám!
Mindent elrontok!

.......................................................................
És vége!😑
.
.
.
Na nem!😄
Megpróbalok holnaora összehozni egy uj részt, de nem igérek semmit.
aggódást Kook miatt, ugyanis van okotok... 😢 (nem ... Meg!!)
Lehet most néhányan haragszotok, mert elütöttem szegény Kookiet, de megteszem amit tudok, azért, hogy megmentsem!😊❤❤

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Where stories live. Discover now