9. rész

688 58 2
                                    

Heló! Igen itthon van, de még alszik.-riadtam fel Jin hangjára, majd feltápászkodtam.
Vagyis, csak aludt!- mosolygott az ajto tulso felén állónak.
Akkor bemehetnék hozzá?- ez a hang, annyira ismerős.
Jin a válszomra várva nézett, mire bólintottam.
Gyere!- intett a fiunak.
Hello Jimin.- láttam meg azt a helyes nyuszit aki felém közeledett.

- láttam meg azt a helyes nyuszit aki felém közeledett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jónapot tanárúr.- mosolyogtam rá.
Beszélhetnénk?- kérdezte nagy mosollyal arcán, mire bólontottam, majd a báttyámra néztem.
Rendben, már itt sem vagyok!- sietett el melöllem, majd egy határozott mozdulattal távozott a házbol.

Miért vagy itt?- Tudnom kellett, miert jött.
Miattad! Egész éjjel nem tudtam aludni, csak te jártál a fejemben és az, ahogy a szádba haraptál.
Miert gondol ezekre? Én teljesen elfelejtettem tegnap rá gondolni, hisz a báttyám volt a legfontosabb, abban a percben.
Jimine, azért jöttem, hogy megtegyem azt amit tegnap féltem megtenni!- csúszott közelebb hozzám.
Mire gondolsz?- kérdeztem. Tényleg érdekel a dolog. A szemeibe néztem, majd a szájára és ujra a szemébe. A tekimtetem cikázott a szája és a szeme közt.
Közelebb hajolt és megcsokolt.
Ajkai forróak voltak, és tökéletesen illettek az enyémre. Eleinte gyengéden csókolt, majd elmélyitette azt. Megfogta a csipőm és még közelebb húzott. Nyelve engedélyt kért a bejutásért, amit én egyböl meg is adtam neki.
Nyelve feltérképezte a szám.
A csókunk levegőhiány miatt abbamaradt.
Ez volt az első csókom és attol kaptam meg, akitöl a legjobban szerettem volna.

Csoda szép vagy Jimine, és rohadt jol csókolsz!- kacsintott rám és turt bele a hajamba, mire elvörösödtem.
Köszönöm!- mosolyogtam rá.
Ő is fantaztikusan csókol, legalább is azt hiszem, mivel még nem csókolóztam mással.
Még egy darabig úgy ültünk, majd megtörte a csendet.
Mivel állsz elő, az órámra?- húzogatta szemöldökét.
Gyere megmutatom!- álltam fel és kezet nyujtottam neki, amit egyböl el is fogadott.
Kézenfogva rohantunk az emeletre, majd beestünk a szoba ajtaján.
Wow!!- ált táltott szájjal és körbe- körbe forgott.
Ez az én kis próbatermem!- mosolyogtam rá.
Gyönyörű, mint te!- lépett közelebb, majd egy puszit nyomott a számra.
Mostmár ez lesz a szokása? Puszikkal fog elárasztani?
Mondjuk nem bánnám!!- csúszott ki a számon.
Mit nem bánnál?- huzta perverz mosolyra ajkait.
Ha megmutathatnám, mit adok majd elő az órádon!!- próbáltam mosolyogni, de inkább nézet ki vicsornak.
Akkor hajrá!- ment töllem távolabb.
Elkérhetném a telefonod?
Miért??
Csak zenét akarok kapcsolni!!
Átnyujtotta a készülékét, majd elindítottam a számot, amire ő is táncolt.
Kikerekedett szemekkel figyte, ahogy eltáncoltam táncát.

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora