16.rèsz

567 42 0
                                    

Jimin!! Jimin kelj már fel!-hallottam meg tae hangját.
Jo...jo!!
Èbren vagyok!- nyitottam ki szemeim, de megláttam, hogy nem jungkooknál vagyok.
Miert nem?
Hogyan kerültem vissza a tetőre?

Mit keresek itt?-áltam volna fel, de megszédültem.
Gondolom elaludtál amig engem vártál. Mert beszèlni akartam veled.
Ült le mellèm tae.
Mi van sugával? Hogy van? Ès az anyukája?-nèztem kètsègbeesetten.
Miröl beszèlsz Chim?- fogta meg a vállam.
Suga korházban van! Az anyukája pedig rákos!-mondtam ilyedten.
Nem hiszem el hogy nem emlèkszik.
Ezt lehetetlen elfelejteni.
Miröl beszèlsz Jimin?-  nézett rám ilyedten és felemelte hangját, mint aki most hallotta ezt először.
Hiszen te szoltál nekem!-nèztem körbe ilyedten. Nem értem ezt az egészet! Mi a fene folyik itt?
Várj mennyi az idő?- gondolkodtam.
A nap ugyan ott van mint amikor tae berontott ide.
14:36 fèlórája csöngettek ki! Biztosan elaludtal mikor rám vártál.-mutatta meg telefonján az időt.
Ez csak egy álom volt?- temettem arcomat tenyerembe.
Azt hiszem...- fogta meg vállam.
Miröl akartál beszèlni?- néztem fel rá.
Rollad ès jungkookrol. Van közötetek valami igaz?- gugolt le elèm.
Igen Tae. Együtt vagyunk. El akartam mondani, de olyan gyorsan történt és azt hittem megharagszol rám.- nèztem bele szemeibe teljesen őszintèn.
Azt hiszem nem hazudhatok neki, az ámom ráébresztett hogy mondjak neki igazat, akármi is lesz a vège.
Milyért haragudnék meg? Nekem az a legfontosabb hogy te boldog legyél és nem érdekel ha nem velem leszel az. Nagyon szeretlek Jimin és sajnálom hogy nem tudom megadni azt mint Jungkook.- vont szoros ölelèsbe.
Nem Tae ne sajnáld! Jobbat érdemelsz mint én. Jungkook is jobbat érdemel.
Sajnálom hogy nem lehetek veled! De tudd,hogy bizom benned és nagyon fontos vagy számomra.-szorítottam meg jó erősen.
Megértem Chim nem kell magyarászkodnod!-kacsintott rám ès segített felkelni a szèkből.
Fel kell hivnom sugát!-vettem ki telefonomat zsebemböl.

Szia Chim.-szolt bele suga a telefonba. Már nem volt szomorú a hangja.
Szia! Minden rendben?
Igen! Mostmás minden a helyèn!
Hála istennek! Nagyon rosszat álmodtam de majd elmesèlem! Ne haragudj de ma nem tudok átmenni mert apához kell bemennem.
Semmi gond Jimin! Remèlem minden renben van vele.
Èn is!
Na de most megyek muszáj anyának segítenem összepakolni. Majd kèsőbb beszèlünk. Ügyes legyèl ès üdvözlöm apukád! - bontotta a vonalat.
Pakolni???

Szia!- vettem fel a telefont.
Na ki hiv? (Jk)
Merre vagy? Több mint fél órája várok rád!!- kiabált a telefonba.
Neharagudj Kookie elaludtam mèg taera vártam.-sóhajtoztam miközben haladtunk le a lèpcsőn.
Elaludtál??- lepődött meg.
Igen! De már itt vagyok!- bontottam a vonalat ahogy a kocsihoz èrtünk.
Akkor holnap találkozunk!-öleltem meg taet majd beszáltam a kocsiba.

Hol voltál kicsi csillag?- adott egy puszit. Most már nyugodt, nem olyan mint a telefonba.
Elaludtam!- huztam vissza egy csókra.
Hol?-indította el az autót.
A tetőn-kötöttem be az övemet.
Nem tudom elhinni hogy minden ami történt csak álom volt.
Olyan valóságosnak tünt, de azért örülök hogy suga és az anyukája renben vannak.
Hozzátok?- zökkentett ki gondolkodásomból és fogta meg a kezem.
Semmi kedvem hazamenni most csak Jungkookal akarok lenni és beteljesíteni az álmomat.
Nem! Hozzád.. nincs erőm most apához se jinhez a borzalmas álmom után.- markoltam meg kezét.
Akarsz rolla beszélni?-nézett rám.
Nem.. majd holnap elmondom. Nem akarok most ezzel folgalkozni csak veled.- csókoltam meg nyakát.
Renben szerelmem.- szorította meg ujra kezem.

Gyere!-nyitotta ki előttem a kocsi ajtaját. Észre sem vettem milyen gyorsan ide értünk. Csak bámultam ki az ablakon és próbáltam minden kis részletet felidézni az álmomból.
Köszönöm.-száltam ki.
Kézenfogva sétáltunk fel az emeletre.
Éppenhogy beléptünk az ajtón megcsörrent a telefonom.

Szi..-fettem fel a telefont, de Jin nem hagyta hogy folytassam. Egyböl kiabálni kezdett.
Mi a fene van veled jimin? Nem értelek! Hol a francba vagy?
Ma nem alszom otthon Jin. Majd holnap elmegyünk apához. Ma már nincs ehez erőm sajnálom.- mondtam teljesen nyugodtan majd leraktam a telefont, de az ujra megcsörrent.
Fogtam és kikapcsoltam. Nem érdekel most semmi Jungkookon kivül.

Kikerekedett szemekkel figyelt, válaszomra várva, de én csak szorosan ölelni kezdtem.
Adnál pizsamát?- néztem fel rá.
Persze!-fogta meg kezem és húzott a szobájába.
Amikor odaadta a pizsamát lefeküdt az ágyra én pedig felhúzott szemöldökkel figyeltem.
Nem jössz?- csaptam a combjára.
Fürdeni?- ült fel.
Azt hiszem megleptem egy kicsit.
A sebeim ujra szétnyilhatnak! És én nem tudom leápolni!- nyujtottam felé kezem.
De... én azt hittem.. -dadogott. Mit hitt?
Általában akik együtt vannak, együtt fürdenek vagy nem?- szorítottam meg kezét és rángattam volna a fürdőbe, de ő visszarántott.
Én sosem a fürdőben vetkőzöm le Chim.- kacsintott és elkezdte levenni felsőjét, én pedig csak áltam ott és nem tudtam levenni felsőtestéröl a szemem.

Annyira gyönyörű! Annyira jó érzés hogy ez a fiu csak az enyém!Tetszik amit látsz?-ált meg előttem egy szál boxeralsóban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Annyira gyönyörű! Annyira jó érzés hogy ez a fiu csak az enyém!
Tetszik amit látsz?-ált meg előttem egy szál boxeralsóban.
De még mennyire!- simítottam végig melkasán.
Meglepődtem ezen a mozdulatomon. Nem szoktam ilyeneket csinálni..
Nem mintha lett volna rá esélyem.
Nekem pedig te tetszel szépségem!- zökkentett ki csókjával, ami egyre forróbb lett.
Nyelvünk egymás száját térképezte fel. Felkapott és a fürdőbe vitt, majd elkezte levenni a felsőm.
Ez még jobb mint az álmomban.

Sajnos a csókolózásunk abba maradt, amikor a teli kádba borultunk.
Lemostuk egymást majd meg is törölgettük. Ugy éreztem magam mint egy kisbaba. De bevallom élveztem!
Jó volt azt érezni hogy valaki vigyáz rám és ápolgat engem.

Nagyon szeretlek Chim!- simogatta már az ágyban a mellkasom.
Tudom Kookie tudom! - vontam magamhoz olyan erősen ahogy csak tudtam.
Olyan rossz érzés..- simitott hajamba.
Micsoda?- nem értem mi a baj.. nem történt semmi rossz..
Hogy nem mondod hogy szeretsz...
Érzem.. vagyis azt hiszem..de akkor is a te szádból szeretném hallani..- vette kezét le hajamról és az övét kezdte el turni.
El hiszem kookie, de mondtam hogy én nem tudom olyan könnyen kimomdani ezt a szót.. nem tudok vele dobálózni.. akkor akarom kimondani amikor végre tényleg érzem milyen ...-ültem fel mellette.
Nem értem ezt a fiút.. elhiszem hogy nehéz ilyen sokáig várni arra hogy azt mondjam neki szeretlek, mégis fáj hogy tudja mennyire nehéz vagy legalább csak belegondol, mégis siettet.
Szoval nem érzed úgy hogy szeretsz engem?- ült fel mellettem.
Miért nem érti meg hogy fogalmam sincs milyen az ha szeretsz valakit. Anyát szeretem, de az nem szerelem amit az édesanyánk iránt érzünk.
Nem tudom Kook. Nem tudom milyen ha szerelmes vagy.- vetettem rá egy pillantást, majd ujra magam elé bámultam. A szemem sarkából láttam ahogy kimegy, de nem néztem rá.
Nem tudom milyért haragszik ezért ennyire..
Sajnálom..- súgtam magam elé.
Szükségem van rá! Nem akarom hogy elhaggyon egy hatalmas ürt hagyva maga után.

........................................................................
Sziasztok!
Kérlek irjatok véleményt. Mondjátok el mi az ami tetszik és mi az ami nem, vagy esetleg hogy a következő részekben mit szeretnétek látni.

Köszönöm.😊

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Where stories live. Discover now