2.rész

1.3K 76 9
                                    

Ez a nap is ugyan úgy kezdődött mint a többi. Hogy mégis hogyan?

Reggel 6 óra.- az ébresztőm hangjára kelek,majd fáradtan kimászom az ágyból és kinyomom azt, a szekrényemhez vonszolom magam,kiválasztok egy számomra egyszerű fekete farmert és egy szürke pulcsit, majd egyböl fel is veszem, a fürdőbe siettek és fogmosás után rendbe rakom az össze-vissza álló hajamat és a konyhába megyek egy kis reggeliért, majd apának a homlokára nyomok egy puszit és már ott sem vagyok.

Amint a házból kiérek a szembeszomszédom,aki egyben a legjobb barátom fogad és vele indulok a buszhoz, amivel suliba megyünk.
Az iskola kapujában vár ránk Taeyoung és eggyütt indulunk be a terembe, az egyetlen helyre itt amit szeretek.

A kedvenc helyem az iskolában a tető!
Az a legjobb itt..
A magasság a lételemem fontos nekem..
Elmesélem miért...

Amikor kilépek az épület ajtaján és elém tárul az iskola udvar az valami csodálatos.., hogy senki nem lát itt, de én látom őket...
Ahogy a hideg levegő megcsapja az arcom..ahh elmondhatatlan érzés...
Majd ki megyek..egészen az épület pereméig és sétálgatok, vagy csak ülök ott..
Hogy félek e?
Nem! Egyáltalán nem, még egy picikét sem.
Amikor ott sétálok azt érzem hogy fogják a kezem..
És az a személy aki a kezem fogja az az édesanyám!
Ezért nem félek idefenn és ezért is a lételemem amolyan fétisem a magasság..hisz ez az első hely a temetőn kivül, ahol érezhetem a jelnlétét.
Járkálok az 5 emeletes épület tetején, nem akarok leugrani,meghalni, vagy pszihopatának tünni,csak azt akarom,hogy édesanyám itt legyen.

Ma az első 2 órám ének, majd 1 matek és 3 tánc. Az első óra után megyek a tetőre és 2 percel az órám kezdése előtt lemegyek, így időben oda tudok érni észrevétlenül.
Az énekóra kezdete a hülyülés..

Suga is egyedi személyiség zöld hajjal, de mindenki ugy szereti ahogy van

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Suga is egyedi személyiség zöld hajjal, de mindenki ugy szereti ahogy van.
Persze engem nem fogadnak el ilyen könnyen. Az osztálytársaim nagy része azt hiszi meleg vagyok, mert fiúkkal lógom és mert még nem volt barátnőm, de nem azért, mert a fiúkhoz vonzódom, hanem, mert nem éreztem szükségesnek egy lány jelenlétét sem.

Az ének óra után 5perc szünet van amiben általában elmegyek mosdóba vagy iszom,majd jöhet a remek matek. Soha nem figyelek oda az órán, mégis 4 es vagyok. Minden megmarad a fejemben amit a tanárnő mond, minden! Az is amikor az alvó diákokat szidja és az is,amikor a képleteket mondja el. Néha bedugom a fülesem és alszok, de legtöbbször inkább csak rajzolgatok. Ahogy most is. A rajzomon csak egy száj van, egy tökéletes száj, ami kicsit kivillantott fogakkal mosolyog rám.
Gyönyörű!!

A gyönyörködésemből a csengő zökkentett ki. Beledobtam a cuccaimat a táskámba és már mentem is. A táncterem a suli másik felében van, így gyorsnak kell lennem ha még nyujtani is akarok. A 15 perces szünet nagyon kevés erre, mig átérek,átöltözöm és nyujtok már bent is van mindenki és kezdődik az óra. Imádom ahogy az osztály egyszerre mozog a zenére és hogy ennyire összhangban van. A 3 óra egy 5 perces szünettel gyorsan eltelik,igy már csak azt veszem észre hogy egyedül ülök az öltözőbe míg Suga és Tae odakint várnak rám. Mimdig én maradok utoljára,ugyanis csak én nem sietek. A buszom mindíg 15:30 kor jon, szoval még van fél órám és ha esetleg lekésném az a következő félóra mulva jön. Ilyenkor sétálgatunk a fiúkkal vagy beülünk valahova de ma Suga és Tae is másfelé mennek.
Szuper ma, van az első olyan napom amikor egyedül várok majd fél órát a buszra.

Sosem volt még ilyen, de sebaj majd csak kibirom valahogy. Miután a fiúkkal elköszöntünk, úgy döntöttem beülök sütizni valahova.
Utam egy kissebb cukrázdába vezetett, ahol rengeteg sütemény volt.
Nem tudok dönteni!!

Mit adhatok?-kérdezte a pult mögül egy mosolygós fiatal lány.
Egy rizssütit szeretnék és forró csokit.- válaszoltam határozottan. Anya is sokszor sütött rizssütit, de az itteni biztosan nem olyan finom mint az övé.
Ahogy kifizettem a sütim és fordultam meg, egy sokkal magasabb barna hajú, gyönyörű fekete szemű srác nézett le rám. Várjunk mi? Gyönyörű?? Ahogy a srác felé fordultam a kezemből a felsőre ömlött az összes forrócsoki. Tényleg forró volt.

A francba!!- kiáltottam fel ahogy a forró ital a bőrömhöz ért.
Jézusom!! Ne haragudj! - mondta lágy hangon, nem csak az arca de a hangja is tökéletes! Alj le Jimin!
Azzonnal hozok szalvétát!- mondta teljesen kétségbe esve.
Ugyan már nem volt forró az ital a felsőmön, még mindig csöpögött belőle,ezért levettem azt mielőtt a pólóm is olyan lesz. Na persze már olyan. A fehér forrócsoki foltos póló teljesen rám tapadt, így átlátszódott minden egyes kis izmom.
Na remek,ezt a pultos csajszi is észre vette és szájharapdosva figyelt.

Na remek,ezt a pultos csajszi is észre vette és szájharapdosva figyelt

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Tessék itt van szalvé..- mondatát be sem felyezte,miután meglatta felsőtestem.
Legalább 1 percig táltott szájjal ált előttem,de én viszazökkentettem a valóságba.
Köszi, de már nincs szükségem!- mondtam teljesen nyugodtan az előttem állónak.
Ahogy szája beszédre nyílt az agyam egyszerűen kikapcsolt.
.
.
.
Az a száj, pont olyan mint amit én rajzoltam.
Ez nem létezik!!- csúszott ki a számon.
Mégis mi?- kérdezte meglepődött arcal.
Fogalmam sincs miröl beszélhetett az előbb, de én semmit nem fogtam fel belőle, szoval nem tudtam, hogy mit is kellene mondjak.
Semmi,nem fontos.- villantottam egy mosolyt, melyet egyböl viszonzott.
Akkor?-kérdezett, nekem pedig fogalmam sincs mit akar.
Mi akkor?- kérdeznetem értetlen arcal válaszát várva.
Az kérdeztem,mit szolnal hozzá, ha elcsomagoltatnánk a rendelt süteményeket és ha gondolod én itt lakom az utca végén adnék neket tiszta ruhákat, hogy ne igy keljen haza menned.- mosolygott.
Az remek lenne! De a buszom 10 perc mulva indul, szoval azt hiszem igy kell haza mennem.-válaszoltam kicsit szomorúan, ugyanis nagyon szivesen megnéztem volna, hogy egy ilyen tökéletes férfi milyen házban lakhat, milyen ágya lehet és ruháji, milyen illa..
Na ez már betes Chim, hagyd abba!
Értem! - válaszolt. Talán ő is egy kicsit szomorú lett.
Ahogy az órámra pillantottam láttam hogy még 5 perc és a busz nélkülem megy el. Mivel kicsit csípős kint az idő, viszavettem a pulcsim és egy viszláttal kirohantam az épületből. Otthagyva a tökéletes férfit, a tökéletes szájával és szemével.
Hmm.. A testét meg sem néztem. Azt tudom hogy kabát volt rajta és hogy magasabb mint én, de ennyi.
Szerencsére elértem a buszt.

You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon