7.rész

749 57 5
                                    

A buszon ülve beszéltem Jinnel, aki azt mondta anya sirja egy vagyonba fog kerülni.
Nagyon nehezen, de ki tudja fizetni, igy a jövőhéten már kimehetek hozzá, addig viszont marad a tető.
Alig várom hogy az első órám után felmehessek oda, csak én és anya.
Suga ma nem jött suliba így egyedül kellett idáig jönnöm.

Szia Chim! -mosolygott rám Taeyoung.
Szia!- mosolyogtam vissza rá.
Most hallottam, hogy anyukád sirja már a jövőhéttöl látogatható.- mosolygott még mindíg.
Igen, egy vagyon lesz megcsináltatni! -mondtam teljesen komor tekintettel, ugyanis nem volt kedvem vele, se mással beszélni, csak a tetőre akartam menni.
Belépve az iskolába, elköszöntünk és mentem is az ének órára. Az órán semmihez nem volt kedvem, így csak figyeltem a többieket.
A tanárom semmit nem szolt, szoval biztosan tudja, hogy mi van velem. Azon viszont csodálkozom, hogy az osztálytársaim nem cikiznek, azzal, hogy apám börtönben van.
Kicsöngettek!!
Rohantam a tetőre, az ajtó kivágódott előttem és megcsapott a hideg levegő.

Itt vagyok anyu! A jövőhéttöl már a temetőben is találkozhatunk!-sétálgattam az épulet peremén.
Apához is Hétfőn megyek majd!- a szemembe könycseppek gyültek.
És végre megtudjuk, miért tette, amit tett!- nem tudom kimondani mit is tett, ugyanis nem tudom elhinni.
A látogatás után kimegyek hozzád, beszámolni neked!-folytak le az első könycseppek az arcomon. Leültem az épület szélére és zokogni kezdtem. Annyira sirtam, hogy semmi mást nem hallottam, még azt sem, hogy valaki feljött.

Szia Jimin.-hallottam meg jungkook rekettes hanfját.
Miért van itt? Követ engem?
Jóreggelt tanárúr!- törölgettem meg szemeimet.
Szólíthatsz Jungkooknak, ha szeretnél.- mosolygott rám.
Rendben Jungkook! Miért van itt?-magázni azért még nem fogom, nem kaptam rá engedélyt.
Csak szeretem az itteni levegőt!- foglalt helyet mellettem.
Értem!- eröltettem arcomra egy mosolyt.
És te miért vagy itt?- Nem fogom neki elmondani az igazat! Nem kell tudnia rolla!
Csendben meredtem magam elé, igy tudatva jungkookal, hogy nem fogok válaszolni.
Jimin! Édesapád miatt vagy itt?- kérdezte kiváncsi tekintettel. Honnan tud apámrol? Még mindig egy szót sem szoltam, ezért közelebb húzódott.
Mit akar? Teljesen mindeggy, ugyanis nagyon jól esik hogy itt van, nem érdekelt semmi én rádöltem vallára.

Mit akar? Teljesen mindeggy, ugyanis nagyon jól esik hogy itt van, nem érdekelt semmi én rádöltem vallára

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
You will be mine- Jikook ( Befejezett!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang