Herkes bizim aşkımıza karşıydı. Gay olduğumuz için tepki çekmiştik ve herkes aşkımızı görünce bizi kabullenmeye başlamıştı. Evimiz de sadece çocuk sesi yoktu ikimizde çok istiyorduk. Tedavi olmuştum defalarca ama sonuç hep düşük ile bitiyordu. İkimizde çok yorulmuştuk onun yerine hayvan alacaktık. Kai'nin annesi bu duruma hep karşı çıkıyordu.
Aslında çocuğumun olmama sebebim bendim. İş yerin gala gecesinde Kai'nin beni aldatma düşüncesine kapılıp sinirle orayı terketmiştim. Arabaya sinirle basıp gitmiştim arkamdam bağıran Kai'yi duymamazlıktan gelmiştim. Onun araba ile arkamdan geldiğini biliyordum.Telefon çalmaya başlamıştı şimdi buradan rahatsız ediyordu sinirle açmıştım.
-Ne var ne sizi rahatsız mı ettim.
-Sehun çok hızlı kullanıyorsun yavaşla bir konuşalım. Herşeyi yine yanlış anlıyorsun.
-Yine mi gözümün önünde yaşanan neydi.
-Sehun lütfen Sehun duyuyor musun?
Herşey çok geçti hayatımı mahveden o kazayı yapmıştım. Ben senin yüzünden çocuk sahibi olamadım Kai bana o arabayı binmeme sebep oldun. O kızı sana olan duygusunu bildiğin halde o geceye davet ettin. Benim sana olan sevgimi kıskançlığımı bildiğin halde hayatımı mahvettin. O geceyi bana yaşatmayacaktın.
Kai de o yaşanan geceyi asla unutmuyordu. Ne kadar zengin olsam da bir çocuk sahibi olamıyorduk. Ne kadar çok tedavi oluyorduk sayamadım yine hep olumsuzdu onun yüzüne bakamıyordum. Yine kendisini odaya kapatacaktı.
¬
Yaz geldi mi tarla işi başlıyordu. Her gün gidip gelmekten ellerim çatlıyordu. Günlük 80 TL için başka geçim kaynağımız yoktu. Benden başka çalışan yoktu. Tarlaya her gittiğim de sapığım vardı. Habire karşıma çıkıp seni alacam ve çalıştırmam sadece çocuklarımıza bakarsın diyip gidiyordu. "Seviyem seni alacam" her gün bu kelimeyi duymaktan nefret ediyordum. Ben de ona "ben seni sevmiyorum sok bunu kalın kafana" demekten yoruldum.
Dinlenmek için köyümüze gelmiştik. Yine mangal keyifi yapıyorduk. Herşey Sehun içindi o gülsün diye elimden geleni yapıyordum. Babam ailem kuzenlerim ve biricik eşim Sehun yanımda olsun ne isterim bu dünyadan.
-Hayatım nasıl olmuş mangal
-Ellerine sağlık hayatım.
Masada Sehun dudağımı öpmüştü tabiki annem nefretle bize bakıyordu. Onun sebebini de biliyorduk. Kahya'nın çocuğu yanımıza geldiğinde direk Sehuna sarıldı. Biricik annem de direk lafı yapıştırdı.
-İnşallah Sehun bir gün kendi torunumuzu severiz değil mi?
Torunumuzu ne zaman kucağımıza alırız.Masa resmen bu kesilmişti. Sehun hayal kırıklığı ile bana bakarken ikimizde birşey diyemedik. Herkes Sehuna bakıyordu koşarak masayı terk etmişti.
-Anne oldu mu şimdi neler yaşadığımızı biliyorsun. Buraya Sehunun kafası dağılsın diye geldik olayı hatırlatmak için değil.
-Kötü birşey mi dedim Kai bende torun sevmek istiyorum benim en doğal hakkım.
-Size afiyet olsun.
'Sehunun peşinden gitmişti'-Niye böyle yapıyorsun hanım Sehun yine üzüldü ne güzel ailemizle sofrada yemek yiyorduk.
-Olur bey elalem 3 4 tane erkek torunlarını sevsin. Biz Sehunun çocuk doğurmasını bekliyoruz. Soyumuz kim sürdürecek.
Kai odaya geldiğinde Sehunun ağladığını biliyordu. Onu nasıl sakinleştireceğini bilmiyordu.
-Sehun sen anneme bakma.
-Yeter Kai her güldüğüm de mutluluğuma gölge düşürüyor. Bıktım usandım ben istemiyor muyum sana çocuk vermek. Her gün her gece dua ediyorum olsun diye olmuyor onlardan önce ben istiyorum.
-Sen bir tanecik aşkım karımsın.
-Sana çocuk veremeyen karınım.
100 okuma oldu. 👏😘16.04.2019
Teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?