Kai bahçede otururken Tao yanına gelmişti. Kai konuyu kuzenine anlatmak konusunda kararsızdı.
-Yarın köye gidiyorum onu görmeye kimseye söyleme evde birşey unuttum almaya diye çıkıcam.
-Gidemezsin yarın bir sürü toplantı var.
-Yapma kuzen ya o çocuğu kaçıramam.
-Tamam işte o çocuk bizim iş yerinde çalışmaya başlamış.
-Şaka yapmıyorsun değil mi bak kuzen aşkın şakası olmaz.
-Hangi departman bilmiyorum artık iş yerinden onu bulursun.
-Şimdi bana sabah olmaz ya ben yatmaya gidiyorum.Kai'nin annesi hastaneye gidiyordu. Sehun ile Ka'inin gelmesini istemedi. Sehun kapıyı çalarak odasına girmişti.
Baekhyun kapıyı dinliyordu konuşulanların yarısını duymuştu olayı çözmeye çalışıyordu. Çıkacaklarını anlayınca hemen odasına gitti. Kocası iş için hazırlanıyordu.
-Annen ve Sehun birşey çeviriyor bugün için ikisi de çok heyecanlı anlayamadım.
-Boşver onları nasıl oldum.
-'Kocasını öperek' Çok yakışıklı olmuşsun bak kıskanıyorum seni.-Benim gözüm sadece sende başkası haram.
-Hele baksın var ya oyarım o gözlerini.
Soo ve Kai'nin annesi şuan doktorun odasında sonucu bekliyorlardı ikisi de heyecanlıydı. Tahliller yapılmıştı Soo gerilmekten başı dönüyordu.
Sehun ve Kai sürekli arayıp sonucu soruyorlardı. Doktor tahlillere bakıp müjdeli haberi vermişti.Sehun haberi aldığında havalara uçmuştu. Kai'nin yanına gitmeye karar vermişti.
Tao iş yerinde Krisi arıyordu şirket o kadar büyüktüki bulamıyordu. Fabrikalara gitmeye karar verdi bulacaktı. Bu kadar zengin olduklarını bilmediğini farketmişti.
Kai'nin annesi onu tır şoförü yapmıştı ve sefere ilk defa çıkacaktı. Kardeşini çok özlemişti ama haber alamıyordu. Yatılı okula başlamıştı ve telefon yasak olduğu için resmi tatilleri bekliyordu herşey ona kavuşabilmek içindi ya da o öyle biliyordu.
Sehun şirkete gelip eşinin odasına girdi ve onada müjdeli haberi vermişti.Kai'nin duyguları farklıydı. Mutlu muydu belki ama hayal ettiği gibi değildi. Akşam olmuştu annesi müjdeli haberi aileye verme zamanıydı.
-Anne ver bakalım müjdeli haberi çatlıcam valla.
-Söz sizde Sehun ve Kai hadi bakalım.
-Bugün çok güzel haber aldık Kai ile bizim bir bebeğimiz olacak. Ben hamileyim.
-Tebrik ederim oğlum.
-Valla pes kimseyi birşey çaktırmadınız yine bebeğe birşey olmasa.
-Baek huzurumuzu kaçırma.
-Tamam annecim ama ben Sehunu düşündüğümden yani.
Kai yine kendini bahçeye atmıştı. Haberden beri böyleydi çocuğu olacaktı Sehun ile ama kabullenemiyordu. Çocuğun annesi teras kattaki odadaki çocuktu. Ama Sehundan alınan yumurta ve kendisinden alınan sperm bileşimi onlarındı. Kafası cidden karışmıştı. Yatak odasını es geçip teras katına çıkmıştı kapıyı sessizce açıp onu izliyordu.
Neden burada olduğunu kendisi de bilmiyordu. Herşey bir saçmalıkla başlamıştı bebekten sonra hayatını merak ediyordu. Ona karşı birşey mi hissediyordu yoksa vicdan azabı mı kendisi de bilmiyordu. Tek bildiğii savunmasız masum bir bireydi onu korumak için elinden geleni yapacaktı. Şimdi eşinin yanına yatak odasına gidecekti gitmek zorundaydı.
Soo kalktığında midesi bulanıyordu hamilelik hakkında bilgisi yoktu. Abisini çok özlemişti burada kendisini çok yalnız hissediyordu. Evden bir yere çıkamıyordu insan yüzü göremiyordu.
Kai odaya tekrar geldiğinde onu görememişti banyoya doğru yürüdüğünde ağlama sesi duyuyordu korku ile kapıyı açmıştı.
-Soo noldu bebeğime birşey mi oldu.
-Hayır o çok iyi ben değilim.
-Neden noldu neden ağlıyorsun.
-Abimi özledim evde çok sıkılıyorum yapayalnız kaldım daralıyorum artık çıkar beni buradan lütfen.
- Tamam şimdi sil o gözyaşlarını hazırlan dışarı çıkıyoruz. Hem sen ağlarsan bebeğimizde ağlar üzülür. 'göz yaşlarını siler'
Kai odadan çıktıktan sonra bende hazırlanıp arka kapıdan çıkmıştık. Akşama kadar eğlenmiştik kahvaltı yaptık ilk sonra hamilelik ile ilgili kurs vardı ona gittik bebeğimiz hakkında bilgiler öğrenmiştik. Bebek ile ilgili uygulama dersinde herşeyi beraber yapmıştık çok hoşuma gitmişti. O zaman bebeği hissetmiştim ama aylar sonra benden alıp bunları başkası ile yapacaktı. Canım neden şimdi yanmıştı. Ama yinede abim ile beni buluşturmaya söz vermişti.
Bugün bana hep gülmüştü sinirli değildi keşke hep böyle olsaydık.Okunma Sayısı 1100 olmuş. Teşekkürler 💜💕👏 08.05.2019
Tek çocuk olmak güzel değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?