Kai sinirle odadan çıktı. Sehunun sürekli ağlaması onu kahrediyordu. Masadaki konuşmaları duyuyordu.
-Sehun bu aralar çok hassas herkes üstüne gitmesin.
-Valla bende bu ailenin geliniyim masadan böyle gidip terbiyesizlik yapmadım.
-Hadi çocuğum ye mangalını amcan o kadar emek verdi. Sende Baek Sehuna laf sokmak yerine keşke destek olsan.
-Yiyorum babacım ama kilo alıcam.
-Baekhyun bu çocuk sana çekmiş.
-Çünkü ben yaptım.
-Benim katkım yok yani haklısın.
(ET YİYOR GİBİ DÜŞÜNÜN)
Kai herşeyi duymuştu masaya geçtiğinde herkes ona bakıyordu.
-Sizlerden birşey rica edicem bir daha kimse Sehunun yanında çocuk meselesini açmasın. Ben kimsenin hayatına karışmıyorum bunu baba senden öğrendim. Keşke herkes senin gibi anlayışlı olsa. Sizlerde benim hayatıma karışmayın. Çok kötü günler geçildik çok zordu bizim için ama biz kabullendik. Sizlerde kabul edin bizim çocuğumuz olmuyor.
Sehun pencereden Kainin ailesi ile konuşmasını izliyordu. Annesi sinirle arkasına döndüğünde gözgöze geldi hemen perdeği kapattı.
~
Tao üniversite hayatını bitirmiş işin başına geçmeye hazırlanıyordu kuzeninin aradığını görünce hemen açtı.
-Kai naber bende işin başına geçtim şimdi dinlenmek için bahçeye çıktım.
-Emin misin vapur sesleri geliyor en son şirketi bıraktığımda sanayi bölgesindeydi.
-Tamam yakalandım yarın işe başlıyorum sadece kaçamak yapıyordum. Siz ne zaman geliyorsunuz.
-Asıl sen buraya ne zaman geliyorsun.
-Kai Çinden yeni gelmişim şimdi oraya gelmek attan inip eşeğe binmek gibi olur.
-Akşama burada ol serseri
Baekhyun ve Chanyeol köşk de oturuyorlardı. Hala Kai'nin yaptığı mangal hakkında konuşuyorlardı.
-Ne yedik Baekhyun kardeşimdeki şu yemek marifeti bende yok. Kilo aldım sanki baksana göbeğim çıkmış.
'Şişmiş olan karnını ovalar.-Valla iyi yedik Chanyeol kardeşin Kai sofrada soktu bütün lafları yedik nasıl sindiricem onu düşünüyorum.
(Böyle elti düşman başına😂)-Takma sen he he de geç bak ben öyle yapıyorum.
-1 tane kız torun verdim ailenin umrunda değil. Sehunun çocuğu olmuyor anladık ben verdim kız diye ailen çocuğumu hiçe sayıyor. Hala erkek çocuk diyip duruyorlar.
-Baek erkek çocuk demek soy demek Sehuna laf atıp duruyorsun ama azcık sende mi üstüne alsan da bir erkek çocuk yapsak.
-Bir sen eksiktin sende söyledin sağol Chanyeol ben anlayacağımı anladım.
-Baek eğer ilk biz yaparsak erkek çocuk saltanat bize geçer. Şirketin başına direk geçer. Onların olursa o zaman kimse bizi görmez.
Dara annesi ve babasının konuşmalarını duymuştu ve ağlayarak salona gelmişti. Ailesi artık onu sevmiyor muydu.
-Ben kardeş istemiyorum banane sadece beni sevin lütfen.
-Kızım sen babana bakma tabiki biz seni çok seviyoruz. Chanyeol yaptığını beğendin mi gel kızım odana gidelim.
-Ben naptım şimdi.
₪
Sehun ve Kai tarlaların oraya gitmişti. Kai her daldan topladığı meyveyi Sehuna yediriyordu. Kai Sehuna dönüp sevdiği şarkıyı söyledi.
Kai'nin annesi babası oturup kahve içerken bu durumu tartışıyordu. Annesi bu durumu kabul etmiyordu. Chanyeolden hala umudu vardı.
-Kai ve Sehunun huzurunu bozuyorsun hanım.
-Asıl çocuksuz evde huzur olmaz bey.
Ben bu işin yolunu bulucam etrafa Kai kısır dedirtmem.Baek yine şeytanlığını yapıp mutfakta Tao'nun annesi ile dedikodu yapıyordu.
-Ne tadımız kaldı ne tuzumuz Sehun bey gezsin biz burada akşama ne yapsak konuşalım. Chanyeolda ana kuzusu yanından ayrılmıyor.
-Bak olmadı Chanyeol çok iyidir ona laf ettirmem.
-Tabi canım benim kocam mükemmel ve bugün Tao da geliyor ailemiz gittikçe büyüyor yakında o da evlenir.Zengin kocayı bulsun evlensin valla.
-Oğlumu seven biri olsun zengin fakir farketmez Baekhyun.
-Ciddi olamazsın bu aileye fakir bir damat düşünemiyorum.
-Bence Baekhyun herkes kendiği yeri unutmasın.
Olaylar yeni başlıyor.
200 okuma olmuş. Teşekkürler 19.04.2019 💜😘
Kocanız için taşıyıcı anne olayına izin verir miydiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?