Kai'nin annesi hemen oğlunu aramıştı.
-Oğlum çok kötü birşey oldu Soo ortada yok kaçmış.
Herkes çocuğun peşindeydi. Kaide annesi ile buluşup nerede bulacağı hakkında konuşuyordu.-Soo ortada yok oğlum.
-Kaçar anne kim olduğunu bilmezsen.
-Dur avukat arıyor beni.
Efendim Lay.
Soo sizin yanınızda mı?
Ne demek fenalaştı neredesiniz. Tamam hemen geliyoruz.-Nolmuş anne.
-İş yerinde fenalaşmış.
-Ne işi var benim iş yerimde.
-Tanıdığı birisi mi varmış tam bende bilmiyorum.
-Nasıl işe bulaştırdın bizi anne.
-Hadi çocuğu alalım.
Sehun şimdiden alışveriş yapmaya başlamıştı. Bütün mağazayı almak istiyordu.
-Size nasıl yardımcı olabilirim.
-Yenidoğan eşyalarına bakıyorum.
-Hediye mi olucak.
-Hamileyim şimdiden başladım alışveriş yapmaya.
Soo kendini bir odada bulmuştu. Yanında tanımadığı biri vardı ona bakıp gülüyordu.
-Sonunda uyandın ben Lay.
-Bende Soo noldu bana.
-Bayılmışsın bende revire getirdim izniniz olmadan en son arayana baktığımda nuna hanım vardı onu aradım seni almaya geliyor.
-Nasıl ona haber verirsin.
-Ben endişelenmiştim.
-Ben abimi istiyorum Lay.
-Abin nerede nasıl bulurum.
-Burada olması lazım adı Kris beni bulmasını söyle.
Sinirle odanın kapısı açılmıştı gelen patronumdu. Bugün kü olaydan sonra yüzüne nasıl bakacaktım.
-İyi misin sen.
-İyiyim.
-Hadi eve dönüyoruz.
Kolumdan sertçe tutup yataktan kaldırmıştı. Otoparka geldiğimiz de Kainin annesini görmüştüm.
-Sen beni deli mi etmek istiyorsun.Ya başına birşey gelseydi. Bizim sende emanetimiz var sakın bunu unutma.-Tamam anne sakin ol ben Soo ile konuşurum anlayacağı dilden. Bin arabaya seninle konuşacaklarım var yürü. 'kolundan çeker'
-Canımı yakıyorsunuz.
Arabaya binmiştik çok süratli gidiyordu bilmiyordu ki ben hızdan çok korkarım gözlerimi yummuştum. Onun sakinleşmesini bekliyordum.
-Evet anlat seni dinliyorum.
-Abime gittim ben kötü birşey de yapmadım.
-Anneme söyleseydin o götürürdü seni niye evden kaçıyorsun.
-Söylemedim mi sanıyorsun annen izin vermedi. Evden dışarı çıkmayacaksın ve görüşmeyeceksin dedi sizin birşeyden haberiniz yok tabi. Oradan bakılması kolay bunlar umurunuzda olmaz tabi tek derdiniz bebek.
-Biz bunları seninle sabah konuştuk eğer bu işi kabul edeceksen bizim şartlarımızı uymak zorundasın.
-Öyle olmuyor o işler abim benim herşeyim o olmadan yaşayamam. Ondan ayırdınız beni o bile anlamadı ne olduğunu hem ben sizi köleniz miyim evden kaçmayım diye zincir ile bağlayın.
-Kimsenin sana birşey yaptığı yok biz senin sağlığını düşünüyoruz.
-Bebeğin sağlığını.
-Madem istemiyordun neden kabul ettin.
-Benden bilmiyorum neden yaptığımı sadece gidecek sığınacak kimsem olmadığı için başka napabilirim.
-Neden bana söylemedin.
-Hayır söyledim.
-Söylemedin para için yaptığını söyledin bu durumda olduğunu bilseydim sana yardım ederdim.
-Para için yapıyorum evet ne farkeder. Siz beni anlayamazsınız çaresizlik nedir hiç bildiniz mi?
-Dışarıdan öyle mi gözüküyor. Zenginim diye her zaman mutlu muyuz sanıyorsun.Benim de çaresizliğim eşim ile çocuğum olmuyor ve eşim bebek istiyor.
-Ben artık dinlemek istiyorum. Eve gidebilir miyiz.
-Bundan sonra ne sıkıntın varsa bana söyleyeceksin madem kimse sana yardımcı olmuyorsa ben varım.
Sehun şimdiden alışverişini yapmış salonda neler aldığını tekrar bakıp gülüyordu 9 ay sonra çocukları olacaktı. Aşılama yolu ile Soo hamile kalmıştı. Ondan saklanan bir gerçek vardı. Kainin spermi ile Sehunun yumurtası alınıp dönleme olacağını sanıyordu kazadan sonra bu imkansızdı. Bu olayı sadece Kai'nin annesi biliyordu. Aslında Soo ile Kai'nin çocuğu olacaktı. Kimse bilmiyordu bu bir sır olarak saklanacaktı.
Kai'nin annesi eve gelmişti Sehun ve Baekhyun meraklı gözlerle ona bakıyordu.
-Siz ikiniz ne vardı da bu kadar telaş ettiniz anlamadım birşey oldu evden çıktım kocam bile aramadı.
Okunma Sayısı 900. Teşekkürler
01.05.2019😎💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?