BEBEK

229 23 0
                                    

Kris odaya doğru koşuyordu sevdiği çocuk intihar etmeye kalkmıştı. Odaya girdiğinde meleği dosyalarla uğraşıyordu. Tao onu görünce ayağa kalkıp ona doğru yürüyordu.
Kris ona sıkıca sarılmıştı.

-Beni nasıl bırakmayı düşündün nasıl intihar edersin.

-İntihar mı nasıl yani.

-Baban söyledi çok korktum Tao seni kaybettim sandım bu arada evleniyoruz.

-Ne

-Baban söyledi onu da sevgili olamadık belki gülüm ama benim olmana az kaldı seni kaybettiğimi sandım.

-Ne

-Tao benle evlenmek istemiyor musun.

-Ha evet olabilir seninle olduğum sürece sıkıntı yok.

-O zaman nikah işlemleri başlatıyorum.

-Tamam bende damatlık bakayım bari.

Kris odadan çıktıktan sonra babası girmişti. Babasını görür görmez sarılmıştı sevdiği adam onu istiyordu.

-Babam iyi ki varsın nasıl yaptın.

-Sevgilin ya mal ya saf oğlum intihar eden biri sabah gelip niye dosyalarla uğraşsın. Hastanede yatması gerekmez mi?
Damatımı kandırmak ama çok eğlenceliydi.Yaparım dedim yaptım oğlum elden gidiyor sence ağlamalı mıyım.

-Sevinmelisin yakında dede bile olucaksın.

-Acaba aranızı tekrar mı bozsam dede olmayı düşünmüyorum.

Sehun ve Kai son kez birbirlerine bakıyorlardı. Mahkeme salonunda son kez soruyorlardı boşanmak istiyormusunuz. Kai 'Evet' demişti bense hayır demek istiyordum ama bende 'Evet' demiştim artık bitmişti boşanmıştık.

Mahkeme salonunda çıktığımızda Kai ile gözgöze gelmiştik el sıkışmıştık. Son kez sarılmak istediğimi söylemiştim artık izin istiyordum. Kafası ile onaylamıştı son kez kokusunu çekmiştim.

Herkes herşeyi unutmuştu düğün hazırlığı yapılıyordu. Benim de karnım belli olmaya başlamıştı. Aynada karnıma bakıyordum benim bebeğimdi. Kapı açılınca Baekhyunu görmüştüm aşağı çağırıyordu.

-Kim geldi Baekhyun

-Abin seni görmeye geldi.

-Affetti mi sence Baekhyun eskisi gibi bana sahip çıkar mı?

-Saçmalama o senin abin ve ayrıca artık bebeğini düşün o da üzülüyor.

Salona geldiğimde abim bana sarılmıştı ve bir daha bırakmayacağını söylemişti. Tao ile evlenme kararı almışlardı çifte düğün geliyordu. Kai eve gelmişti bana doğru yürüyüp diz çöktü. Cebinden yüzük çıkarmıştı ve evlenme teklifi etti ve kabul etmiştim. Sehunu sorduğumda boşanmadan sonra napacağını o da bilmiyordu.

-Kris benim neden yüzüğüm yok.

Düğün zamanı gelmişti artık evlenmiştim. Taoris ve Xiuchende bizimle beraber evlenmişti. Kai buna biraz karşı çıkmıştı ben ikna etmiştim. Sehunda düğün haberini duyunca daha çok acı çekmemek yurt dışına gitmişti.

Aylar geçti doğuma saatler kalmıştı çok korkuyordum. Oğlumuz artık çıkmak istiyordu. Kai şimdiden odasından tut ileride gideceği okuluna kadar herşeyi ayarlamıştı. Sancım başlamıştı kimseyi korkutmak istemiyordum ama bu sefer geliyordu. İnlemeye başlayınca herkes bana baktı ve suyum gelmişti. Kai şok olmuş Baekhyun herkesi yönlendiriyordu. Hastaneye gittik ve ameliyata girdim.Doğumu gerçekleştirmiş ve anne olmuştum.

Doktor çıktığında müjdeli haberi vermişti herkes birbirine sarılmıştı. Hemşire bebekle çıktığında onu kucağına almıştı kokusunu çekmişti. Herkes hayranla ona bakıyordu Darada mutluydu oyun arkadaşı gelmişti.

Gözlerimi açtığımda direk elim karnıma gitmişti.

-Bebeğim bebeğim nerde.

-Soo sakin ol aşkım oğlumuz doğdu o kadar güzel ki.

-Onu görmek istiyorum Kai lütfen bana ver.

-Onu görmek istiyorum Kai lütfen bana ver

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(KAİSOO BEBİŞİ-kime benziyor)

Kai bebeği alıp eşinin yanına gelmişti onu kucağına vermişti. Soo onu öpüp koklamıştı o çok güzeldi. Herşey taşıyıcı annelikle başlamıştı şimdi aşık olduğu adamla evlenmiş birde çocuğum vardı. Yuva yıkmak istememişti olaylar kendiliğinden gerçekleşmişti.

Evimize geldiğimizde çok mutlu bir ailemiz vardı. Abimlerde burada kalıyordu. Bahçede Baekhyun ve Tao ile dedikodu yapıyorduk.

-İş yerinde çok güzel kız ve oğlanlar varmış teker teker kovmamız gerekiyor Tao.

-Haklısın Baekhyun şirketi Krise bıraktım sonra bey elimden gitmesin.

-Ben kocama güveniyorum.

-Soo Sehunda güvenmişti.

-Baekhyun nerden konuyu açıyorsun

-Özür dilerim Soo isteyerek olmadı birden geliyor işte ah şu dilim.

-Kırılmadım Baekhyun senin sayende eve kabul edildim olaydan sonra sen yanımdaydın. Şimdi eşlerimiz çok iyi anlaşıyor. Sehunda hayatında illaki mutludur.

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin