DÜĞÜN

370 24 0
                                    

Kai ve Sehun tarlaları gezmekten yorulmuştu. Türkü sesini duymuşlardı oraya doğru yürüdüler. Sehun adamın yanına doğru dururken yanındaki çocuğu farkedemedi. Onun hayatını değiştirecek kişi şuan yanındaydı.

Soo ise duygulanmıştı. Hayatını düşünüyordu hayal kurmayı bırakalı çok olmuştu. Her gün aynı şeyleri yapmaktan yorulmuştu. Mutlu yuva kurmak istiyordu. Arkasına dönmek isterken Sehuna çarpmıştı. Özür dilemek isteyince karşısındaki kişi engel olmuştu.

-Ne güzel söylüyor değil mi?


-Ben artık işime döneyim.


-Rahatsız mı ettim.


-Yok sadece 5 dakikalık mola vermiştim işime döneyim.


-Ne güzel tenin var bu sıcak havada bile bembeyaz buranın çocukları çok güzel olur derlerdi inanmazdım kolay gelsin.


-Teşekkür ederim.


Sehun Kai'nin yanına gider. Çiftçi onları kızların düğününe çağırıyordu.

Uçaktan inmiştim buraları özlediğim söylenemezdi. Kai çağırmasa o bar benim bu cafe benim gezerdim. Şirket olayları çok karışık geçmişti. Kai ile yönetecektik. Chanyeolun  bu olaya üzüldüğünü anlamıştım ama şirkete sadece eğlenmeye geliyordu katkısı yoktu. Kai gibi idealist değildi. Bunların sonucu 2 kardeşin rekabeti ile başlayacaktı. Chanyeolun Kainin hatalarını bulmaya çalışması ve babasına karşı kanıt arıyordu.

 Chanyeolun Kainin hatalarını bulmaya çalışması ve babasına karşı kanıt arıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hava alanı hali çok yakuşuklu😍)

Eve geldiğimde herkes beni mutlulukla karşılamıştı.Sehun ve ailem gidiyordu Sehunun acil bir müşteri ile görüşmesi gerekiyordu. Akşam bir düğüne gideceğimi öğrenmiştim üstümü değiştirmeye karar verdim.

Kai ve Sehun odasında durmadan birbirini öpüyorlardı ikisi de ayrılmak istemiyordu. Önemli bir müşteri olmasaydı gitmezdi kocası ile düğüne eşlik ederdi. Mutlu anı bozan bir Tao yüzünden ayrılmak zorunda kaldılar. Kai ve Tao birbirini görünce sarıldılar ve akşam için plan yaptılar.

Soo ve abisi Kris düğün için hazırlanıyordu. Sürekli Kris kardeşinin boyu ile uğraşıyordu. İkisi de babasının geldiğinden habersizdi.
Kris kardeşine üzülüyordu tarlada çalışmasına kendisinide  oraya layık görmüyordu. Köyde işsiz takılıyordu.

 Köyde işsiz takılıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(DÜĞÜN HALLERİ 😎)

Düğün başlamıştı. Kris ise sinirliydi babası Soo'nun belalısı ile aynı masadaydı. Babasının birşeyler çevirdiğini biliyordu. Kardeşini korumak için canını verirdi.

Tao kuzenine trip atıyordu düğüne gitmek istemiyordu. Kuzenini bara götürmek için elinden geleni yapmaya çalışıyordu. İçinde kötü bir his vardı. Düğüne vardıklarında müzik sesi sustu. Herkes bizim oturmamızı bekliyordu.

-Soo senin patroncuk geldi şehirdeki.

-Geldiyse geldi banane abi.

Kai ve Tao gelin damatı selamlarken Soo'nun gözü patronuna takıldı. Kris ise karşısındaki esmeri kesiyordu. Onu buralarda görmemişti. Masaları karşılıklıydı. Tao ve Kris gözgöze gelmişti ikisi de birbirine bakıyordu. İkisi de birbirine bakarken farklı bir elektrik almışlardı.

 İkisi de birbirine bakarken farklı bir elektrik almışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tao  Krisi böyle kesiyor)

Soo'nun bütün gün patronuna gözü kayıyordu. Abisi de farketmişti ama kardeşinin kime baktığını anlayamıyordu.

Halay başlamıştı Kai ve Tao'nun oynadığını gören Kris hemen kardeşini kaldırdı. Kardeşini patronuna kendisini de yarisinin yanına gelmişti. Kai ise kendisini kesen çalışanını farketmemişti. Tao halaydan ayrıldıktan sonra Kai'nin halay çeken halini Sehuna atmıştı.

Sehun fotoğrafı incelerken kocasının yanındaki çocuğu tanıyamadı. Salona indiğinde Kainin annesi ve babasının konuşmalarını duymuştu.

-Oğluma başka eş mi yok. Bugün istesin istediği kadar eş adayı getiririm.

-Olmayacak şeyleri konuşupta benim canımı sıkma hanım.

-Olmayacak şey değil herşey olur.

-Kai bunu kabul etmez.

-Eder etmeli o istemiyor mu sanıyorsun bir evlatı olmasını. Sehun üzülmesin diye içine atıyor.

-Ya Sehun onu niye düşünmüyorsun onu yerinde olsan naparsın.

-Ben onun yerinde değilim 2 tane çocuk doğurdum. Sehun da kendi geleceğini kursun.

Sehun konuşulanları duyup evden ağlayarak çıkmıştı.

300 okuma olmuş. 22.04.2019
Teşekkürler💜🎊

Sizce düğünde takılar kız tarafında mı kalmalı yoksa erkek tarafında mı?

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin