BİLEKLİK

149 21 0
                                    

Kapıyı çalıp Soo'nun yanına gelmişti.

-Gününüz nasıldı.


-Çok güzeldi hava değişimi iyi geldi.


Soo meyve suyunu içerken bileğindeki bileklik Sehunun gözüne takılmıştı.

Soo meyve suyunu içerken bileğindeki bileklik Sehunun gözüne takılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Bilekliğin çok güzelmiş hiç görmedim.

-Bugün aldık


-Aldık


-Kai beyin hediyesi


-Anlaşılan bugün çok güzel geçmiş yemek,alışveriş ve gezme.


-Öyle oldu çok teşekkür ederim.


Akşam saatlerinde Kris Tao'yu eve bırakmıştı. Tao ne kadar eve ısrarla davet etse de gelmedi. Krisin son günlerde aklı havalardaydı. Taoda bunun farkındaydı ne zaman yaklaşmaya çalışsa ondan uzaklaşıyordu.


Kris araba ile uzaklaşırken karşısında süratle ona gelen arabayı görmüştü ve sağ kırdı arabayı ve duvara çarptı. Hastaneye kaldırılırken son arama kayıtında Tao olunca ilk ona haber verildi.


Chende eve davet edilmişti ama kuzeninin kaza olayı duyunca haber verip gelemeyeceğini Ka'inin annesine söyledi. Sehun ve annesi konuşurken Soo olanları duymuştu.


Soo konuşmaları duyunca hemen ikisinin yanına gelmişti. Abisi bu hayatta tek varlığıydı. Sehun onu görünce annesinin susması için kaş göz işareti yapmıştı.

-Abimin durumu nasıl lütfen beni onun yanına götürün.

-Soo stresli günler geçirdin bebeğin sağlığı bizim için önemli bebeği düşünmek zorundayız.

-Bebek mi bebeğin sağlığı benim abimin hastane de olmasıdan daha önemli değil. 'bağırır'

-Sen kiminle konuşuyorsun kime bağırıyorsun.

-Ben abimin yanına gidiyorum.

Soo kapıya doğru giderken Sehun onun kolunu tutmuştu ve annesine bakmıştı.

-Sehun götür onu odasına hiçbir yere gitmiyor ben izin vermediğim sürece bir yere gitmeyecek.

-Anlamıyor musunuz beni abimi görmem lazım.

-Bundan sonra Sehun ne derse yapacaksın ona karşı gelmeyeceksin. Bebeğin annesi o istediği gibi karar verir.

-Sehun bey bari siz izin verin abimi göreyim

-Uzatma Soo annemi duydun hadi odana çık.

Soo ağlarak odasına çıkar yine eve esir olmuştu. Sehun annesine dönerek bu duruma memnun olmuştu.

-Çok iyi yaptın anne hakketti.

Soo odasına giderek hemen Kai'yi aramıştı abisini görmesi gerekiyordu.

-Efendim Soo

-Kai bey abimi hastaneye kaldırmışlar. Anneniz ve Sehun bey benden sakladılar benim abimi görmem gerekiyor ama evden çıkmama izin vermiyorlar. Kusura bakmayın acil olmasa ben sizi aramam.

-Dur dur sakin ol.

-Kai bey beni odaya kapattılar çıkmama izin vermiyorlar.

-Tamam bekle geliyorum.

Kai sinirle ofisten çıkmıştı herşey üst üste geliyordu babası lojistik firma kararını Chanyeole onay verip değiştirmişti şimdide bu durum hakkında annesi ve eşinin ona karşı tutumuna sinirliydi. Bebek olayına ona mecbur etmişlerdi suçu yoktu.
Eve geldiğinde annesi ve Sehun kahve içiyordu onlara inanamıyordu.

-Soo nerede

-Odasında oğlum dinleniyor.

-Abisi hastaneye kaldırılmış siz gitmesine izin vermemişsiniz.

-Hemen sana mı şikayet etti oğul.

-Anne bunu yapmaya hakkınız yok beni ağlayarak aradı. Abisini merak ediyor görmesi de hakkı.

-Oğlum ben müsade edecektim bana ve Sehuna neler dedi bir duysan bağırıyor çağırıyor laf anlamıyor.

-Evet Kai annem haklı kendisi istedi bunu.

-Abisi hastaneye kaldırılmış siz ona haber vermemişsiniz kim olsa aynı tepkiyi verir.

-Kai bebeğimizi hiç düşünmüyor ama varsa yoksa kendi dertleri ya çocuğumuza birşey olursa.

-Hem ben Tao ve Chen ile konuştum gayet durumu iyi gözlem altında birkaç gün tutacaklar. Bugün olmazsa yarın gider ne acelesi var.

-Siz ne zaman acımasız oldunuz. Abisini merak ediyor görmek istiyor onu burada tutamazsınız. Abisini görmek istiyorsa görecek onu alıp gidiyorum şimdi hadi engelleyin.

Kai odaya girdiğinde Soo yatağa girmiş ağlıyordu bu durumdan ikisi de mutlu değildi onun üzülmesini istemiyordu.

-Toparlan hadi gidiyoruz

-Gerçekten mi izin verdiler mi gitmen için.

-Ben olduğum sürece kimsenin sana karışmasına izin vermicem tüm olanlar için özür dilerim. Seni bekliyorum.

Okunma Sayısı 1800. Teşekkürler💟
03.06.2019

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin