Kai ve Soo ofise doğru gidiyordu. Tao onlar gelmeden Krisin bazı şeyleri bildiğini söylemiş ve kardeşini görmek istemişti. Soo abisine nasıl açıklama yapacağı hakkında fikri yoktu ne diyebilirdi ki para için mi hamile kaldım.
Kris sinirle Kai beyin odasında bir sağ bir sola yürüyordu. Tao müdahale ederse onu kaybedeceği için susmuştu.
-Nasıl olur Tao bey kardeşimi okula yazdırdıklarını söylemişlerdi neden yalan söylediler.
-Kris sakin ol geliyorlar ve açıklama yapacaklar bende bilmiyorum.
-Gerçekten mi bilmiyorsun yoksa onları mı bekliyoruz bana doğru söyle.
-Şey onları bekliyoruz.
-Biliyor musun bana yürüyorsun ama seven insan sevdiğinden böyle şeyi saklamaz.
Ofise geldiklerinde ikiside korkuyordu. Soo abisi için Kaide Soo ve bebeğini kaybetme korkusu sarmıştı. Odaya geldiklerinde kapıyı açtıklarında kuzeni görmüştü başı eğikti.
-Merhaba Kris ben Kai şirketin patronu
-Soo noluyor neler çeviriyorsun.
-Abi sakin ol açıklamamıza izin ver.
-Kai bey siz bari söyleyin deliricem burada.
-Şu masaya geçelim oturup konuşalım.
Masaya oturduklarında herşey ortaya çıkmıştı. Kardeşinin evli bir adamdan hamile kalmasını kabullenemiyordu. Sevdiği çocuk bile bilirken ondan saklamıştı. Kardeşine son kez baktığın başı eğikti.
-Soo nasıl yaparsın başıma orospu mu kesildin biz niye ordan kaçtık o adamla evlenme diye sen naptın evli adamın koynuna mı girdin.
-Kris biz yatmadık birincisi ve aşılama yolu ile hamile kaldı bu iki ve biz Sehun ile boşanıyoruz izin verirsen kardeşinle evlenicez.
-Birde izin mi istiyorsunuz siz yapmışsınız herşeyi bari kardeşimin namusunu temizle.
-Abi özür dilerim ben böyle olmasını istememiştim bizim için mecburdum.
-Soo seni bir süre görmek istemiyorum kabullene kadar sonra konuşuruz.
-Bende geliyorum bekle Kris.
-Seni de görmek istemiyorum Tao.
İlk defa Tao demişti ama nefretle kanım donmuştu o gitmişti ve beni bırakmıştı. Soo ise ağlıyordu Kai ona sarılmıştı. Kai boşanıp Soo ile evlenicem demişti bir gazla şimdi Sehun ile nasıl boşanacaktı.
Kris Cheni aramıştı olanları anlatmıştı ve evin adresini istemişti. Adresi aldıktan sonra taksiye binmişti. Kapıya geldiğinde kapıya sertçe vuruyordu. Xiumin açmıştı birşey demeden girmişti. Salona geldiklerinde aile boyu çay içiyorlardı. Onları karşılayan kadının yanına gelip nefret sözlerini söylemişti.
-Siz yardıma muhtaç insanlara bunu mu yapıyorsunuz oğullarınızın koynuna mı sokuyorsunuz. Ben size güvendim kardeşimi emanet ettim. Kai oğlunuzdan hamile neymiş aşılama yolu ile hamile siz kimi kandırıyorsunuz.
-Hanım ne diyor bu delikanlı.
-Bey ne bileyim bende anlamadım gel oğlum dışarıda konuşalım.
-Doğru söylüyor baba biz hepinizi kandırdık ben hamile değilim Soo hamile idi.
-Sehun oğlum sussana ortalığı karıştırma.
-Yani Sehun nasıl buna müsade ettin ben Chanyeolu başkası ile düşündükçe kafayı yerim.
-Baek sana nasıl değer verdiğimi bilirsin.
-Boşuna Chanbaek demiyoruz kocacım.
-Olayı dağıtmayın lütfen Kai dedi zaten Sehun ile boşanıp kardeşim ile evlenecek.
-Ne bunu ne zaman dedi.
-Kocan yani eski kocan 1 saat önce dedi.
Krisin dedikleri evin mahvetmişti gittiğinde Cheni görmüştü ona gelmesini söylemişti. Chen gitmeden Xiumine dönmüştü.
-Haklısın biz birbirimize layik değiliz. Ben sana güvenip kardeşimi emanet ettim sen Kai beye pazarlamışsın doğru söyle Xiumin kaça sattın onu.
Xiumin bunu duyunca gözleri dolmuştu belki suçluydu ama sevdiği insanın bunu demesi canını yakmıştı ve ona tokat atmıştı.
-Ben kimseyi satmadım olaylar çok karışık ne biliyorsun ki sen bana bunu diyorsun.
-Seni görmeye tahammül edemiyorum yazık.
-Defol git o zaman.
Chen kapıdan çıktığında paramparça etmişti ilişkileri kesin bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?