FİNAL

352 24 0
                                    

Beyler iş yerinden erken gelip biricik eşlerin yanına geçmişlerdi. Güzel hayatların tadını çıkarıyorlardı. Baekhyun yine yaptı yapacağına herkesin dikkatini çekmişti.

-Size birşey itiraf edicem. Tao'nun annesi ile konuşurken oğlunu seven fakir bile olsa evlendiririm demişti. Bende küçük görmüştüm. Sizi tanıyınca ettiğim laf ve düşünce için Kris özür dilerim.

-Haklısın Baekhyun ben bile düşündüm ama herşey geçmişte kaldı.

Xiumin ve Chende yanlarına geçmişti. Xiuminde hamileydi kıskançlığından hergün eşi ile hastaneye gidip geliyordu. Chen ve hastalarına zor zamanlar yaşatıyordu.

-Selam millet size bir havadis veriyorum.

-Hadi Chen söyle bakalım.

-Bugün hastanede ne duydum dersiniz söylüyorum bizim Sehun evlenmiş ve hatta eşi hamileymiş.

Herkes çok şaşırmıştı kimse beklemiyordu.

-Bir dakika nasıl yani evlendi kesin değil mi Chen.

-Aynen Tao damat Kaiden bile yakışıklı. Hatta fotoğrafını buldum işte damat beyimiz geliyor.

 Hatta fotoğrafını buldum işte damat beyimiz geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Kocama laf yok Chen Allah mesut etsin.

-Aynen o da mutlu olmayı hakediyordu. Ben hayatını mahvettim başkası mutlu etsin.

-Konuyu kapatabilir miyiz kardeşim Soo evliliklerini yıkmadı sen bitirdin Kai.

Chanyeol kardeşi ile arasını düzeltmişti şirkete çok müdahale etmiyordu bir hatası ile batırmak üzereydi kuzeni ve Kai olmasa işleri zordu.

-Madem herkes birşey itiraf ediyor bende edeyim. Kai seni hep kıskandım sen hep otoriter bir çocuktun sana zorluk çıkartım. Özür dilerim kardeşim.

-Ne özrü abi şimdi bak iyiyiz benlik bir problem yok.

Tao Xiumin ve Chenin sevimli hallerini görünce kocasına döndü.

-Görüyorsun değil mi bazıları ne romantik senin gibi orman kaçkını değil.

-Bende benim hanım neden bana bugün laf sokmadı demiştim Tao.

Kai kendi kendine gülmeye başlamıştı herkes anlamsız ona bakıyordu.

-Ne sadece aklıma birşey geldi.

-Ne geldi Kai.

-Karıcım annem ve babamın bu yaştan sonra boşanmak için dava açmaları 1 hafta sonra kesin ayrılıyorlar.

-Bende şaşkınım babam herkesi affetti bir annemi etmedi.

-Chanyeol babam haklı şimdi onun arkasından iş çevrilmiş.

-Artık bu konuyu kapatabilir miyiz ben rahatsız oluyorum.

-Özür dilerim Soo seni kırmak istemedim.

-Ondan değil Kai ne bilim aranız benim yüzümden bozuldu kendimi kötü hissediyorum.

-Sen niye kötü hissediyorsun onlar senin arkandan iş çevirmiş dava bile etmen lazımdı.

-Baekhyun nasıl ederim Sehunun da hatası var belki ama o da böyle olacağını tahmin etmemiştir.

-Ah ya Chen bu çocuk sana çekmiş sürekli tekme atıyor.

-Chenle ne alakası var tekme atmasıyla.

-O da vermeyince duvarlara tekme atıyor.

-Chen kuzenim seni böyle mi görecektim gözlerim kan ağlıyor.

-Ben hiç Tao ile hayvan gibi inlemelerinizi her gece dile getiriyor muyum.

-Ah kesin şunu bebeğimin psikolojisini bozmayın.

-Bende birşey sormak istiyorum. Kai ilk beni gördüğünde sevmemiştin. Hatta bana güvenmediğini söylemiştin. Şimdi bana güveniyor musun.

-Soo o zaman kötü davranmıştım ama ilk seni sevmeye başlamam menemen yediğimiz zamandı.

-Menemen aşkına klişe ya yemeğiniz de fakirmiş

-Baek canım eşim dayak yemek istemiyorsan sivri dilliğini bırakman gerekiyor.

-Sustum

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin