Sehun telefonu kapatıp Soo'nun yanına gelir.
-Sehun bey bir sorun mu var Kai bey mi kızdı.
-Her zaman ki Kai işte bebek için endişeleniyor. Benden daha çok istiyor bebeği biliyorsun onu bekliyoruz.
Kai geldiğinde her yerde onları arıyordu. Mağazaları gezerken kafede olduklarını görmüştü. Masada tek oturuyordu ve elindeki pipet ile oynuyordu. Sehuna baktığında ayakta birisi ile sohbet ediyordu. Masaya yaklaştığında küçük etrafa meraklı bakıyordu ve gözüne sevimli gelmişti.
-Merhaba
-M-Merhaba sizi beklemiyordum birden görünce korktum.
-Size eşlik edeyim dedim iyi misin?-Aslında biraz yorgunum ve uykum da var.
-Tamam ben Sehunu çağırayım gidelim.
Kai Sehunun yanına gittiğinde yanındaki çocuk okuldan arkadaşıydı.
Çocukla selamlaşıp Sehuna dönmüştü.
-Gidelim mi misafirimiz yorulmuş.
-Daha yeni gelmiştik halbuki.
-Hamile Sehun ruh hali değişebilir. 'sessizce'
-Neyse biz gidiyoruz sonra haberleşelim.
-Sehun evden çıkarken onunla bana da haber verirsen sevinirim.
-Tamam Kai abartma önce bir mağazaya gidelim söz ondan sonra gidiyoruz.
Mağazaya girdiklerinde Sehun Soo'ya bir iki parça verip giymesini istemişti ikisi de Soo'yu bekliyordu. Soo perdeyi açmadan "Sehun bey bu olmadı sanki ben böyle çıkamam." demişti ısrarın sonunda çıkmıştı.-Kai sen zevklisindir beğendin mi hayatım onu.
-Bence güzel üstündeki yani ona da yakışmış tatlı birşeye dönüşmüş.
-Bence olmamış hem onu da sıkar karnı belli olunca.
-Haklısınız önceden alınan kıyafetler bana yeter.
Soo gidince Sehun eline herhangi bir açık dekolteli gömlek alıp Kai'ye göstermişti.
-Kai bende bunu beğendim sence nasıl.
-Tamam neyi beğendiysen alabilirsin. Sehun ben sizi dışarıda bekliyorum.
Sehun Kai'nin ilgisiz tavrı günden güne deli ediyordu.Sehun ve Soo mağazadan çıktıktan sonra Kai'nin arabasına binmiştiler.Soo bir süre sonra uyuya kalmıştı.
-Diyorum ki Soo'yu eve bırakıp birşeyler mi yapsak.
-Sen kararını vermişsin bana sormana gerek yok. Nereye gidiyoruz.
-Yemeği dışarda yiyelim.
-Olur bakarız.
Eve geldiklerinde Sehun Soo'yu kaldıracakken Kai onu kenara çekip kucağına almıştı. Sehun Kai'nin ondan uzaklaştığını hissediyordu. Eve girdiklerinde odaya çıkmışlardı Kai yatağa yatırıp üstünü örtmüştü.
-Hadi çıkalım bugün yorulmuş baksana erken yattı uykucu.
-Gidelim Kai gidelim.
Chanyeol babası ile oturup iş hakkında konuşuyordu. Kai ile şirkette problemlerini anlatacaktı.
-Baba sana söylemek istemezdim ama duymanı isterim.
-Söyle oğul seni dinliyorum.
-Kai ile şirkette anlaşamıyoruz. İkimizde farklı düşünüyoruz.
-Ne konu da anlaşamıyorsunuz.
-Lojistik firması hakkında güzel de fiyat verdiler şirket kar yapıcak Kai istemedi diyorum ki acaba diğer şirketten para mı alıyor.
-Chanyeol Kai yapmaz öyle birşey bir bildiği vardır.
-Ben yapıyorum o zaman baba bana niye güvenmiyorsun.
-Canımı sıkma ben ikinize de güveniyorum ama Kai senden daha deneyimli sende biliyorsun.
Kai ve Sehun dışarı çıkmıştı ve ikisi de müzik eşliğinde huzurlu yemek yiyordu.
-Beğendin mi burayı ikimiz de son günlerde yorulduk.
-Beğendim çok güzel.
-Senle başbaşa olmayı özlemişim. Bu zamanların tadını çıkaralım bebeğimiz olunca evden daha çıkamıcaz.
-Hayali bile güzel keşke hemen doğabilse.
Chen köydeki işlerini halledip şehre gelmişti ilk önce kuzenlerini bulmalıydı. Kris ile konuşmuşlardı ve buluşmaya karar verdiler.
-Selam Kris nasıl alışabildin mi?
-Valla dizilerde görüldüğü gibi değil. Ama işimden memnunum sevdiğim kişinin yanında özel şoförlük yapıyorum.
-Sevdiğim derken anlamadım.
-Tao bey onu gördüm tam benim tarzım diyebilirim.
-Kris senin gözün yükseklerde o sana bakmaz hadi baktı ailesi müsaade bile etmez. Seni kırmak istemem ama gerçekler bu yani.
-Yok canım ben sadece uzaktan seviyorum.
-Soo napıyor.
-Onu da aile yatılı okula yazdırdı ama ismini öğrenemedim çok sıkı bir okulmuş telefon yasak tatillerde de çıkamıyor.
-Ben Xiumin ile konuşup yerini öğrenirim.
-Xiumin kim sen nereden tanıyorsun.
-Eski mazi diyelim sonra anlatırım.
Okunma sayısı 1400. Teşekkürler💟
17.05.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?