SOO AİLEYE KATILIYOR

227 22 0
                                    

Sehun sabahtan beri Kai'ye ulaşamıyordu her aradığında meşgule atıyordu. Merak edip üst kata çıktığında o çocukta yoktu bir şey mi oldu diye iyice merak etmişti. Akşam saatlerinde araba sesini duymuştu. Kai kapıdan girdiğinde onu direk geçip yatak odalarına gitmişti.

-Neredeydin merak ettim telefonlarımı da açmadın.

-Soo ile kahvaltı yapıp biraz gezdirdim. Evde çok sıkılmıştı.

-Sana mı kaldı gezdirme kahya da gidebilirdi. Neden hemen eve gelmediniz yani kahvaltından sonra.

-Midesi bulandı hava aldık birşeyler yedik neyi anlamak istemiyorsun.

-Onu odada göremeyince bebeğimize birşey oldu sandım. Seni defalarca aradım geri dönmedin.

-Sehun yeter şarjım bitmişti arayamadım. Onu kendi yerine koy bir hapis hayatı yaşıyor. Bir daha bir yere gidersek ilk sana haber vericem.

-Sen bugün gezdirmişsin bundan sonra da yapabilirsin Kai benim birşey dememe gerek yok.

-Bebeği isteyen sendir Sehun şimdi bu neyin inadı.

Kai sinirle odadan çıkar gider. Sehun verdiğin kararın ne kadar doğru olduğunu düşünüyordu. Kocası ondan mı uzaklaşıyordu.

Tao ise Kai ile karşılaşmıştı. Krisi hala bulamadığı hakkında konuşuyordu. Kai de ona yardımcı olacağını söylemişti ilk annesi ile görüşmesi gerekiyordu. Ev halkına artık onu tanıştıracaktı.


Soo yemek yerken karnına elini koymuştu onu hissetmek istiyordu. Odaya Xiuminin geldiğini görünce elini karnından çekti ve o müjdeli haberi almıştı. Kai onu hapis hayatından kurtarıyordu. Ev halkı ile tanışacaktı. Kimse hamile olduğunu sadece bilmeyecekti. Kötü imaj vermemek için Kai ile alışveriş yaptığı kıyafetlere bakıyordu. Hepsi renkliydi ama olsun o seçmişti. Kıyafetleri giydikten sonra dişlerini fırçalayıp saçını yapmıştı akşama hazırdı. Xiumin tekrar çağırdığında aşağı inmişti. Herkes ona bakıyordu kendini garip hissetmişti.

-Hoşgeldin oğlum geç otur şöyle

-Hoşbuldum efendim.

-Artık herkese Kai'nin bir evlatı olacak bilgisini verdim herkes o kadar mutlu oldu ki Sehunun hamile kalmasına. Sehun yanıma gelir misin sana birşey vermem gerekiyor.

-Tabi babacım.

-Bunu hamilelik hediyesi olarak düşün ve tak.

-Çok teşekkür ederim babacım ne gerek vardı.

Soo orada kendini kötü hissetmişti herkesi kandırıyorlardı. Kai ona dönüp tabağına birşeyler koyuyordu. Bu Sehunun gözünden kaçmamıştı gülen yüzü solmuştu. Baekhyun da bu olayı çok merak ediyordu ailesi böyle birini nasıl eve alırlar.

-Ye bunları bebeğimiz için çok zayıfsın. 'sessizce'

-Teşekkür ederim bunlar ama çok hepsini yiyemem ki.

-Bitecek hepsi.

Bebeğimiz için demesi Soo için çok güzel andı ama gülen suratı solmuştu çünkü Sehun ikisine kötü bakıyordu. Doğru ya bebek o ikisinin Soo sadece taşıyıcısıydı.

Herkes sofradan kalktıktan sonra salona geçmişti. Soo kendini kötü hissediyordu herkes ona bakıyordu. Kai'ye gitmek istediğini söyleyince eli ile engel olup onu koltuğa oturtmuştu. Baekhyun sürekli soru soruyordu. Kai'nin annesi kısa bilgi verip susturmuştu ama o birşey olduğunun farkındaydı.

Soo odasına çıktığında biraz da olsa mutluydu. Evde istediği gibi gezebilirdi. Kapısı çaldığında merakla dönüp Sehunun geldiğini görmüştü.

-Girebilir miyim.

-Buyrun Sehun bey.

-Nasıl gidiyor hamilelik zor mu birşey olursa ilk bana haber ver.

-Şimdilik zorluk görmedim birkaç kez midem bulandı ve kokular rahatsız ediyor.

-Garip değil mi bizim bebeğimiz ama senin karnında ama annesi benim ama sen doğuracaksın.

-Siz de beni düşünün benim karmaşık hayatım oldu benim hayalim bu değildi.

-Neydi hayalin.

-Okumak istiyordum kazandım ama gidemedim kaydımı dondurdum.

-Anlıyorum. Yorulmuşsundur ben gideyim ama birşey sorucam sen Kai'yi önceden tanıyor muydun.

-Hayır sadece patronumdu tarlaya falan geldiğinde görürdüm.

-Neyse iyi geceler.

Kris kardeşini özlemişti ve villaya gidip kardeşinin yazdırdıkları okulun adresini isteyecekti. Seferlere çıkacaktı gitmeden onu görmek istiyordu.

Öğlen Kai ve Tao şirket kameralarına bakıyordu annesinden bilgi alamamıştı. Araçların olduğu yerdeydi Tao onu görür görmez odadan koşarak çıkmıştı. Kai de arkasından gülmüştü.

Okunma sayısı 1200 Teşekkürler💟
10.05.2019

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin