Sehun ve Kai kahkahalar eşliğinde yemek yerken Kai'nin telefonu çalmıştı. Soo onu ilk defa arıyordu ve merak etmişti.
-Arayan kim Kai
-Soo arıyor
Sehun neden rahatsız olmuştu onun aramasına bilmiyordu.
-Efendim Soo
-Kai bey sizi rahatsız etmek istemezdim ama Xiumine sordum dışarıda olduğunuzu söyledi ama çok önemliydi.
-Birşey mi oldu merak ettim.
-Karnıma bir ağrı girdi çok acıyor.
-Tamam sen sakin ol şimdi biz de geliyoruz şimdi doktor gönderirim.
Sehun Kaiden telefonu ister ve Kai anlamsız şekilde eşine verir.
-Selam Soo biz doktoru gönderiyoruz hemen gelemiyoruz başbaşa yemek yiyoruz söz vermiştik sabah beraber hastaneye gideriz.
Soo sabahı beklemek istemiyordu ve canı yanıyordu eve gelen doktor napabilirdi ki kendisi hastaneye gidecekti.
Sehun telefon ile Cheni aramıştı ve eve yönlendirmişti. Chen yola çıktığında hasta hakkında bilgi alamamıştı tek bildiği hamile olduğuydu. Eve geldiğinde zile basmıştı ve kapıyı Xiumin açmıştı.
-Sen bunca zamandır nerdesin neden bana giderken haber vermedin.
-İzin verirsen ilk önce hastaya bakayım.
-İlk önce bana cevap ver Chen neden gittin.
-Sen neden beni terkettin.
-Çünkü biz olamazdık.
-Neye göre kime göre olamazdık.
-Hastaneye geldiğim de senin yanına geliyordum kızlar ve oğlanların senin başarından konuşuyordu. Herkes şimdiden kimle evleneceğini merak ediyor ve tahminlerine göre başhekimin kızı ile evlenir dediklerini duydum.
-Peki benim neler hissettiğimi duydun mu seni ne kadar sevdiğimi biliyor musun.
-Chen ben hizmetçiyim senelerdir burada peki sen beni iş yeri yemeği olsa götürebilecek misin.
-Neden götürmeyeyim ben seni sevmişim oğlum elaleme ne.
-Hiç mi beni tanıtırken utanmayacaksın ben senin yerine utanıyorum.
-Xiumin bende seni çok seviyorum yarın izin al başbaşa konuşalım bana şimdi hastayı göster.
-Tamam konuşalım odasına çıkalım.
Odaya geldiklerinde onu görememişlerdi. Xiumin hemen Kai beyi aramış durumu anlatmıştı. İkisi de yola çıkmıştı ve korkuyorlardı.
-Ben sana eve gidelim dedim Sehun.
-Ben de eve doktor gönderdim Kai. Evden kaçmış bildiğin inanamıyorum.
-Canı yanıyordu sesinden anlaşılıyordu ben niye sana kandıysam. Chene söyleyip hastaneye de gidebilirdik.
-Kai sakin ol sanki ilk defa kaçıyor.
-Sen öncekini nereden biliyorsun.
-Ben aptal değilim Kai. Eve gidene kadar konuşmayalım lütfen.
Kai ve Sehun eve gelmişlerdi. Xiumin de Cheni yolculuyordu hastaneden çağırmışlardı.
-Chen kusura bakma seni de yorduk.
-Önemli değil de inşallah hasta iyidir Sehun.
-Bulur bulmaz sana haber veririz Xiumin hala haber yok mu?
-Hayır Kai bey evdekilere söylemedim.
-İyi yapmışsın ben şimdi adamlara haber veririm.
1 saat sonra Soo taksiden inip evin ziline basmıştı. Xiumin onu görünce hemen sarıldı.
-Seni çok merak ettik bir daha habersiz kaybolma.
-Özür dilerim sana haber vermediğim için ama bende korkmuştum.
Sehun ve Kai zilin sesini duyar duyamaz kapıya gelmişti.Patronu çok sinirli gözüküyordu.
-Sen nereden geliyorsun.
-Hastaneye gittim Kai bey.
-Sana yarın götürürüz dedik ve doktor yönlendirdik.
-Doktoru bekleyemezdim hastaneye gittim ve göründüm.
-Soo bana haber vermeden dışarı çıkmayacağını söylemiştim.
-Ben size haber verdim sizin işiniz vardı bende kendim gittim.
-Soo böyle sorumsuz davranamazsın.
Memnun musun yaptığından gecemizi mahvettin.-Sehun bey ben böyle olmasını istemedim. Ben aradım size söyledim.
-Soo o olana kadar biz ne dersek yapmak zorundasın işimiz bitince istediğin her yere gidebilirsin.
-Yeter ben sizin köleniz değilim anladınız mı odama çıkıyorum.
Xiumin olayları biliyordu ve Chene söylemesi gerekiyordu. O çocuğu ona emanet etmişti. Kendisine çok kızacaktı belki ama sonradan duyarsa daha kötü olurdu.
Okunma sayısı 1500. Teşekkürler🎊
22.05.2019
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?