Kai ve Soo merdivenlerden inerken eşi ve annesi onları bekliyordu ikisi de sinirliydi.
-Görüyorsun değil mi anne hemen Kai'yi aramış kim bilir bizi nasıl şikayet etti.
Kai ve Soo'yu görünce ikisi de sustu ve Sehun eşine adım attı.
-Kai bende geliyorum.
-Hayır hiçbir yere gelmiyorsun.
Sen annem ile kahve içmeye devam et.
Hastaneye geldiklerinde Tao ile karşılaşmıştılar. İki kuzen birbirine sarılmıştı. Tao'nun ağlamaktan gözleri şişmişti.
-Nasıl durumu Tao
-Kırık çıkık var işte tedavi ediliyor onu öyle görünce çok kötü oldum.
-Abimi şimdi görebilir miyim.
-Tabiki seni sayıklıyordu görünce mutlu olacak şimdi uyuyor doktor 1 2 saat sonra tekrar bizi odaya alacak.
Kai Soo'ya dönerek abisi uyanana kadar bebeğin durumunu öğrenmek istiyordu küçük olan kabul etmişti.-Soo abin uyanana kadar bebeğimizi görebilir miyiz.
-Olur Kai bey durumunu öğrenelim.
-Ne bebeği ne durumu Kai noluyor.
-Tao sana herşeyi anlatıcam. Krise şimdilik bu durumu anlatma.
-Tamam en kısa zamanda görüşelim.
Bebeğini ultrasonla ilk defa görecekti.Doktor jeli karnına sürdüğünde heyecan yapmıştı istemsizce Kai'nin elini tutmuştu. Bebeğin kalp atışını dinliyorlardı.Doktor eli ile bebeği gösterdiğinde ikisi de birbirine bakmıştı ve ultrasondan alınan fotoğrafı Soo'ya vermişti. Sooda Kai'ye vermişti sonuçta onundu. Kai fotoğrafa bakarak mutlu olmuştu ve cüzdanına koydu.
Sehun annesinin istediği zarfı arıyordu evrak çantasına koymuştu bulduğunda annesine vermişti.
Abimin uyanmasını bekliyordum ikimizde mutluyduk bebeği görmüştük ona bakınca bana baktığını görmüştüm.-Geçenlerde tatlı aşermiştim bu aralar iştahım açıldı.
-Aşerme olunca evde eğer yoksa ilk bana haber ver dışardan senin için alabilirim.
-Tamam öyle yaparım iyi ki her zaman yanımdasın.
Abimi sonunda görmüştüm yanında çok duramasamda ona sarılmak iyi geldi. Bazı olayları ondan sakladığım için çok pişmandım.Kai'nin yanımdan ayrılmasını istemiyordum. İçeri girer girmez eve hemen odama gitmiştim.
Sehun ve Kai yine odalarına geçtiklerinde kavgaya başlamıştı. Kai'nin annesi sesleri duyar duymaz içeri girmişti.
-Soo bu eve geldiğinden beri hepimiz çok değiştik Sehun haklısın ben aileme yalan söyler oldum.
-Soo geldiğinden beri hep onunlasın bir dakika yanından ayrılmıyorsun. Hepsi annemin suçu o getirdi.
-Şimdi ben mi suçlu oldum hamile kalana kadar mutluydun pürüz çıkınca ben mi suçluyum. Kim için yaptım senin için sen istedin diye anne ol diye.
Kris artık hastaneden ayrılmak istiyordu Taoda izin vermiyordu. Ona bağlanıyordu ve kapılmaması gerekiyordu.
-Kris bana karşı neden mesafelisin seni rahatsız mı ediyorum.
-Hayır Tao bey etmiyorsunuz.
-Bey kelimesini kaldırdığımızı düşünüyordum.
-Olmaz bey diyince sınırımın farkına varıyorum.
-Ne sınırı bak Kris ben senden hoşlanıyorum sen belki kızlardan hoşlanıyorsundur. Eğer rahatsız olursan senden uzak dururum.
-Bende erkeklerden hoşlanıyorum.
-Yani biz olabilir miyiz.
-Hayır
-Anladım o zaman ben sana rahatsızlık vermeyim görüşürüz.
Soo yine yatamıyordu karnı yine açıkmıştı. Bebek sürekli birşeyler istiyordu. Yataktan kalkıp mutfağa gitmişti kimseyi uyandırmamak için sesssiz olmaya çalışıyordu. Yemeği yedikten sonra odasına çıkmıştı kendisini izleyen Kai'yi görmemişti.
Sehun elindeki evrakla aile doktoruna gitmişti. Elindeki belge hamilelik hakkında olduğunu öğrenmişti annesi yalan söylemişti. Hastaneye gittiğinde elleri titriyordu sıra ona gelince içeri girmişti.
-Hoşgeldiniz Sehun bey size ne konuda yardımcı olabilirim.
-Hoşbuldum bu belge hakkında bilgi almak istiyorum.
-Hamilelik testi ve pozitif çocuğunuzun durumunu öğrenmek mi istiyorsunuz.
-Şey bu test benim değil nasıl desem taşıyıcı annenin benim çocuğum olmuyor benden alınan yumurta ona nakledildi.
-Önceki raporlarınızı incelediğim de başarız olmuşsunuz ilk önce muayene edelim sizi konu hakkında konuşalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?