KISKANMAYA BAŞLADIM

186 23 0
                                    

Tao geldiğinde bütün işciler ona bakıyordu genel de buraya patronları gelmezdi. Kris de onu görmüş ve şaşırmıştı çünkü yanına geliyordu.

-Merhaba beni hatırladın mı?

-Tabiki düğünde görmüştüm sizi.

-Aynen burada işe başlamışsın duydum geleyim dedim.

-İşe aldığınız için teşekkür ederim.

-Ben o yüzden demedim yani ne bölüm de çalışıyorsun şuan tam olarak.

-Tırla yola çıkıcam ülkeler arası.

-Ü-ülke mi olmaz göndermem seni elin gavur kızların yanına. (Kendime hakaret etmiş oldum)

-Anlamadım.

-Yani ne gerek var uzağa gitmeye benim şoförüm olsan ya hem arkadaşta oluruz.

-Siz nasıl emrederseniz.

-Tamam benim arabanın anahtarı danışmada bakım yaptırmıştım. Ordan alırsın boş zamanlarında gelirsin odama konuşuruz maç yaparız falan neyse ben gideyim o zaman.

-Görüşürüz efendim.

Tao resmen saçmalamıştı resmen çocuğa gel kanka olalım mesajı vermişti ama o öyle olmasını istemiyordu. Kriste çok mutlu olmuştu hoşlandığı çocuk ilk adımı atmıştı ve onu sürekli görecekti. Şimdilik kardeşini unutmuştu ama bulacaktı.


Tao heyecanla Ka'iye herşeyi anlatıyordu. Kai kuzeninin yaptığı konuşmayı duyunca gülmeye başlamıştı.

-Kanka olalım mesajı vermedim değil mi?

-Tao resmen çocuğa koşmuşsun ya da uçmuşsun hem ne anlam da maç yapalım dedin.

-Ne kadar da fesatsın. Ben odama gideyim belki görmek ister beni de göremez.

-Beklerken keşke sana verdiğim iş evraklarını yapsan.

-O iş bende.

Sehun evden sıkılıp babasının evine gelmişti. Kardeşi ile odaya kapanıp taşıyıcı anne olayını konuşuyordu. Bebeğini taşıyacak kişinin fotoğrafını da göstermişti.

-Güzel çocukmuş bebeğinizin dudakları buna çeksin abi.

-Bebeğimiz bir doğsunda işte Kai garip davranmaya başladı.

-Nasıl yani abi

-Bana sormadan çocukla bir yerlere çıkıyor ilgileniyor her neyse işte.

-Sen kıskanmaya mı başladın onu.

-Ne kıskanması sende sadece Kai'nin benden başkası ile ilgilenmesi bilemiyorum.

-Abi 9 ay sabret sonra hayatınızdan çıkacak.

-Eve yerleşti sanki gitmeyecekmiş gibi normal mi hissetmem.

Baekhyun evdeki çocuğu yalnız yakalamıştı. Börek ve çayı tepsiye koyup onun yanına gitmişti kimseye yakalanmadan odaya çıkmıştı. Kapıyı çalmadan açmıştı.

-Selam canım börek vardı da sana da getireyim dedim.

-Teşekkür ederim otursanıza.

-Buraya yalnız mı geldin.

-Yok abimle geldik o çalışıyor iş güç napsın. Siz nasılsınız napıyorsunuz.

-Ben çalışmıyorum işte ev hayatı evin en sevilen geliniyim. Sehunu kimse sevmez suratsız beceriksiz falan benim de herşeye yeteneğim vardır. Annem babamdan sonra benim sözüm geçer.

-Sizin hayatınız ne güzel rüya gibi yaşıyorsunuz.

-Öyle öyle ben evi çeviriyorum Chanyeol da iş yeri ile ilgileniyor. Kai de ondan işi öğreniyor.

-Yoğun çalışıyor olmalılar geç geliyorlar.

Sehun odaya geldiğinde ikisini görünce endişelenmişti. Soo'nun kolunu tutup çekmişti.

-Soo hadi gezelim sen evde sıkılmışsındır.

-Ne oluyor Sehun çocuğu benden mi kaçırıyorsun.

-Saçmalama Baekhyun.

Sehun ve Soo hızlıca evden çıkıp arabaya binmişti. Sehun Kai'ye haber vermeden onu çıkarmıştı zaten oda ona sormuyordu.

-Baekhyun meraklıdır hamilelik olayını bilmemeli.

-Merak etmeyin dikkat ediyorum.

Evde çalışan kahya Kai'ye haber vermişti. Sehunun onu evden çıkardığını nereye gittiklerini söylememişti o da Sehunu aramıştı.

-Alo Kai

-Nerdesiniz

-Hava alalım dedik ve Soo için sağlıklı yiyecekler alıcam.

-Sehun bana niye haber vermiyorsun.

-Kai merak etmem yemem.

-Nerdesiniz siz.

-Senle her zaman gittiğimiz yere markete gidiyoruz.

-Bekleyin geliyorum onu çok ayakta tutma.

-Niye sen normal de onu kucağında mı taşıyordun. 'Soo'nun yanından uzaklaşır'

-Sen ne saçmalıyorsun Sehun.

-Ben hep saçmalıyorum haklısın geldiğinde bulursun bizi kapatıyorum ben telefonu çocuk ayakta bekliyor onu ilk oturtmam gerekiyormuş.

Okunma sayısı 1300. Teşekkürler😎
13.05.2019

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin