BÜYÜK KARŞILAŞMA

205 22 0
                                    

Sehun ve Kai annesini bekliyordu ikiside heyecanlıydı.

-Beni ne kadar mutlu ettin Kai bilemezsin.

-Ben senin hep mutlu olmanı istiyorum. Sen taşıyacak kişiyi gördün mü?

-Herşeyi annem ayarladı bende görmedim.

Soo ve Kai'nin annesi ikisinin yanına gelmişti ve büyük karşılaşma şimdi başlıyordu.

-Sizi tanıştırayım oğlumuz Soo.


Kai Soo'yu görünce maaşını isteyen çocuktu onu önce merak etmişti araştırmıştı bulamamıştı. Şimdi karşısında duruyordu. Onun bebeğini taşıma düşüncesi gelince anlam veremiyordu. Soo da onu görünce çocuğunu taşıyacak kişinin Kai yani patronu olduğunu tahmin edemezdi.

O olaydan sonra herşey normale dönmüştü. Kai hala çocuğu düşünüyordu. Bu olaya o çocuk nasıl karışmıştı annesinin yanına gelmişti.


-Kai nasılsın oğlum.

-Anne senle birşey konuşmam lazım sen bu çocuğu nereden buldun.

-Bizim oralı çocuk.

-Peki tanıyor musun güvenilir biri mi sonradan bir problem çıkmasın.

-Merak etme oğlum beni tanırsın onaylamadığım işi söylemem. Sehunu da onaylamamıştım ama evlendin o başka.

-Anne tekrar başlama ben onu seviyorum.

-Kai doğru söyle kabul ettiğine pişman mısın?

-Bilmiyorum kafam çok karışık anne.

Kai ve Sehun dışarıdayken diğerleri yemek yemeye başlamıştı. Baekhyun yine Sehun konusunu açmıştı.

-O sabah attığı çığlık neydi sabah sabah korkmuştum.

-Kötü rüya görmüş oğlum.

-Baba sende koru hemen çocuk yüzünden delirdi. 'Deli işareti yapmıştı'

-O nasıl hareket Chanyeol görmeyim. Biz büyük bir aileyiz. Kimin sıkıntısı varsa yanında olmalıyız arkasından konuşmayız değil mi Chanyeol ve Baekhyun.

-Haklısın babacım Chanyeol ile destek olucaz.'göz devirir'

Soo en üst katta tek başına oturuyordu. Evden çıkması yasaktı bu teklifi neden kabul ettiğini bilmiyordu. Patronunu görünce şok olmuştu peki bir yanı neden seviniyordu. Abisi artık evde değildi ona iş verilmişti yanına almak istediğinde izin vermemişlerdi.

Merdivenlerden çıkma sesleri geliyordu yine Xiumin yemek getiriyordu. Evde tek konuşabildiğim o vardı. Kapı tıklandığında kafamı çevirmiştim. Gel komutu ile kapı açılmıştı ve o gelmişti o an kalbim durdu diyebilirim.

-Neyin peşindesin sen.

-Ben birşeyin peşinde değilim.

-Bizi nasıl buldun Soo.

-Ben bulmadım anneniz buldu.

-Neden kabul ettin bu teklifi söyle.

-Para için oldu mu?

-Peki beni iyi dinle madem para için başka hesabın varsa eğer biri bu olayı duyarsa eğer ailemin huzuru bozulursa karşında beni bulursun. Annem sana güvenmiş olabilir ama ben sana güvenmiyorum.

Odadan çıktığında buz kesilmiştim. Ben bu sözleri hakketmiyordum mecbur bırakılmıştım. Şuan abimi istiyordum odadan çıkıp kaçmaya karar verdim.

Ω

Tao işlerden sıkılıp yemek siparişi vermişti. Canı sıkılıyordu aklından o çocuk çıkmıyordu. Uçak bileti almıştı evde birşey unuttum süsü verip onu görecekti. Yemek gelene kadar lavaboya gitme kararı almıştı. Ellerini yıkarken içeri bir sarışın girmişti. Tuvallete geçmişti ona benzetmiştim. Kulağını kapıya dayamıştı ve tuvalete birisi geldiğinde ona anlamsız bakıyordu.

Sehun ve annesi dünkü çocuk hakkında konuşuyordu.

-Aklım hep bu çocukta.

-Ben herşeyi ile ilgileniyorum sen merak etme.

-Sigara içmiyor değil mi anne ya kötü bir alışkanlığı varsa.

-Bir duyan olucak telefon çalıyor bakıp geliyorum.

Baekhyun annesinin gittiğini görünce merakından Sehunun yanına gitmişti.

-Sehun nasılsın napıyorsun seni bugünlerde hep endişeli görüyorum birşey mi oldu.

-Kötü rüyalar görüyorum ya annem doktor ayarladı.

-Ondan diyorsun yani.

Telefonu açtığımda kahya aramıştı ve eve gelen çocuğun kaçtığını söylemişti. Evdekilere işim olduğunu söyleyip hemen yola koyuldum. Soo ise iş yerine gelmişti abisine herşeyi anlatacaktı.

Okunma sayısı 800 03.05.2019 Teşekkürler😎💕🎊

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin