Kai sinirle abisinin yanına gider. Herkes sanki bilerek onun üstüne gidiyordu kapıyı sinirle açmıştı.
-Benden habersiz bir şirketle anlaşmışsın. Ne zamandır birbirimizden habersiz iş yapıyoruz abi.
-Evet teklif aldım şirketin yararı için anlaştım %15 kardayız.
-Abi biz yıllardır o şirketle çalışıyoruz bir aile olduk yapılır mı?
-İş hayatında risk olur Kai.
-Ben güvenmiyorum bu firmaya abi güvenmediğim birisine de işimi asla teslim etmem. Bu evrağı da imzalamıyorum. Tao firmayı halledecek bir pürüz çıkarma.Kris kuzeni Chenin verdiği karta bakıyordu. Şehire indiğinde onun yanına gideceklerdi. Zengin bir evde aşcılık yapan biri olduğunu söylemişti. Kendisi ise babası yüzünden hemen gelememişti.
Kai sinirle odasına girdiğinde Sehunu görmüştü. Sehun da onu görünce ayağa kalktı.
-Konuşabilir miyiz?
-Tabi konuşalım Sehun.
-Benim içinde zor karar Kai seni paylaşmak başkası ile napayım hastaneden bebek mi kaçırayım.
-Yapamam Sehun.
-Ben senin yüzünden anne olamıyorum Kai. O geceyi bana yaşatmasaydın bunları konuşuyor olmazdık.Flashback
Kai Sehunun kaza yapışına şahit olmuştu. Gözleri önünde arabanın alev almaya başladığını görmüştü. Koşarak yanına gittiğinde kanlar içindeydi. Birkaç kişinin yardımı ile çıkartmışlardı arabadan ve bir süre sonra araba alev almıştı.
Hastaneye geldiklerinde Sehun uzun zamandır yoğun bakımda kalmıştı sürekli kanaması oluyordu. Çaresizlikle onu izlemek camdan dayanamıyordu. Doktor odadan çıktığında yanına gitmiştim.
-Durumu nasıl doktor eşimin.
-Sehun bey yaşayacak ama bebek için aynı şeyi söyleyemem.
-Bebek
-Sehun bey hamileymiş malesef kaza esnasında rahmi zarar görmüş çok üzgünüm bebek ile rahmi almak zorunda kaldık. Bir daha anne olamayacak.
İşte o an "Bebeğimizi hem öldürmüş hemde Sehun benim yüzümden bu haldeydi. Ben bir katildim." bunu hatırlamak beni öldürüyordu.
FLASHBACK SONU
-O gece bebeğimi kaybettim bir hiç uğuruna.
-O geceyi asla unutmuyorum. Sana bunları yaşattığım içinde kendimi asla affetmicem.
-Bana bir çocuk vereceksin Kai onunla beraber mutlu yuvamız olacak. Eğer yapmazsan beni kaybedersin bunu bizim için yapacaksın.
Eşi ile eve geldiklerinden beri derin derin düşünüyordu babasının geldiğini farketmemişti. Babası da oğlunun yine çocuk yüzünden bu halde olduğunu düşünüyordu.
-Sıkıntılısın oğlum bir baba evladının gözlerinden ne olduğunu anlar anlat ne sıktı canını çocuk meselesi değil mi?
-Evet bende istemez miyim baba olmak olmayınca olmuyor zorlamanın ne faydası var.
-Ama üzülme bir gün bakarsın yaradan bir süpriz yapar bir imkan yani bebek gelir.
-Baba şimdi anlatamam ben bile anlamış değilim. Ben yatmaya gidiyorum iyi geceler.
Odaya girdiğinde Sehunun uyumuş takliti yaptığını biliyordu onu üzmeye hakkı yoktu ve doğru yolun bu olduğunu düşünüyordu.
-İstediğini yapıcam.
-Sadece ben istediğim için öyle mi Kai. 'Ona dönerek'
-Evet seni üzgün ve ağlarken görmek istemiyorum. Bir daha seni böyle de görmek istemiyorum söz ver.
-Söz teşekkür ederim Kai.
Sabah olmuştu Kai ve Sehun annesinin yanında bu konu hakkında konuşuyorlardı. Annesi oğlunun bu kararına o kadar mutlu olmuştu ki sonunda erkek torunu dünyaya gelmek üzereydi.
-Bu kararı vermemin tek sebebi Sehun onun üzülmesini istemiyorum.
-Doğru karar vermişsin oğul bu çocuk bu evde büyüyecek ve senin kanından olacak.
-Tamam gereken neyse siz yapın ve sonra bana haber verin. Ben şimdi gidiyorum.
Kai gittiğinde annesi Sehuna dönüp ona karşı ilk defa gülmüştü.
-Aferim Sehun
-Çok şükür kabul etti. Anne taşıyıcı anne nasıl bulucaz.
-Merak etme ben halledicem sen sadece bekle.
Okunma 600 oldu 01.05.2019 😎💜👏 Teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?