Sehun kocasının kalbini kazanmaya çalışıyordu.
-Bak ne diyorum bugün hava çok güzel beraber gezelim hem Sooda gelir.
-Üçümüz beraber gezmek Sehun emin misin.
-Evet bugün Soo'yu da üzdüm gönlünü almak istiyorum.
-Olur tamam.
Kai Sehunun yaptığı konuşmayı anlam veremiyordu. Soo ile gezdiği zaman aklına gelmişti küçük olan vapura bilmek istemişti ama hava şartları iyi olmadığı için binememiştik. Kai buluşmadan önce ilk eve gelip Soo'yu aldı.
-Nereye gidiyoruz Kai bey.
-Senle gezdiğim zaman vapura binememiştik şimdi yata gidip denizin keyfini çıkartıcaz.
-Gerçekten mi Sehun bey kızmasın.
-Onunla da buluşucaz bugün olanlar adına çok üzgün ve özür diledi.
Tekneye gelmişlerdi ve Soo heyecanlıydı. Kai de eşinin yanına gelmişti.
-Çok güzel plan yapmışsın nerden aklına geldi.-Soo deniz havası almak istemişti küçükken vapura binmek istemiş ama olmamış.
-Ne zaman konuştunuz.
-Geçenlerde ne zaman hatırlamıyorum.
Denizin tadına zevkle çıkartıyordu küçük olan ama Sehunu görünce yüzü asıldı.
Kai'nin annesi hastaneden aldığı zarfı arıyordu kaybetmişti. Eğer biri o zarfı bulursa herşey kötü olurdu. Zarfta gerçekler yazıyordu eşi içeri geldiğinde durmuştu.
-Hanım noldu
-Kan tahlili yaptırdım tahlil sonuçların olduğu zarf vardı şimdi bulamıyorum.
-Sen niye bana sormadın ben buldum zarfı sana vermesi için Sehuna verdim.
-Sehun mu
-Yoksa zarfı sana getirmedi mi?
-Hayır ben ona bir ulaşayım.
Sehun telefonu çalınca Soo'nun yanından ayrıldı içeri geçti.
-Efendim anne
-Sehun benim kan tahlil raporum sende mi oğlum.
-Evet anne sabah seni göremeyince yanıma aldım.
-Tamam ben kahyayı göndereyim senden zarfı alsın.
-Anne ben ofiste değilim.
-Nerdesin ki
-Biz Kai ile yata geldik hava alalım dedik. Soo da yanımızda merak etme.
-Hava soğuk Sehun hemen eve gelin.
Soo'yu yalnız gören Kai onun yanına gelmişti. Elin de simit vardı ve küçüğe vermişti. Küçük olan simiti yemeye başlamıştı.
-Karnın aç olduğunu bilseydim yemek hazırlatırdım.
-Simit getirdiniz ya
-Ben onu martıya atarsın diye düşündüm
Kai Soo'nun elindeki simitten bir parça alıp havaya atmıştı hemen martı kapmıştı. Küçük olanda yapınca çok mutlu olmuştu ikisi gülerken içerden onları izleyen Sehundan habersizdi. Sehun onların yanına gelmişti.
-Kai dönmemiz gerekiyor işte bir problem çıktı planı bozdum kusura bakma.
-Tamam Sehun seni bırakalım biz de eve döneriz.
-Siz planı bozmayın yemek yiyecektik olmasa siz ikiniz gidin.
-Seni bırakalım biz yemeğe gideriz sende sonradan eşlik edersin.
Sehun Kai'nin bunu demesini beklemiyordu. Onu tanıyordu eskiden gelmediği zaman kimse ile yemeğe gitmezdi. Benim ne kadar kıskanç olduğumu biliyordu.
-Tamam öyle yapalım Kai.
İndiklerinde Sehun hemen taksiye binmişti. Kai ile Soo restauranta gelmişti. Soo etrafa baktığında bıçak çatal sesleri geliyordu. Garson geldiğinde Kai ikisi için balık söylemişti. Önüne tabak konduğunda Kai'ye bakıyordu nasıl kestiğini bakıp oda öyle yapıp yemeye çalışıyordu.
Son olarak ona beğendiği bilekliği almıştı.Sehun eve geldiğinde Kai'nin annesi hemen onu yakalamıştı ve zarfı istemişti. Sehunda evrak çantasında kaldığını söyleyince annesinin suratı asılmıştı. Sehun annesinin neden bu kadar aceleci olduğunu merak ediyordu. Sehun odasında eşini görünce sarılmıştı.
-Toplantı uzun sürdü katılamadım. Nasıldı gününüz benden sonra naptınız.
-Güzeldi işte sohbet ettik köyde benden bahsettiklerinde çok merak etmiş çok ünlü olduğumu düşünmüş. 'kahkaha attı'
-Ne güzel eğlendiniz bende sıkılırsın diye düşünürdüm.
-Yok sıkılmadım hatta bu kadar eğleneceğimi tahmin etmezdim. O çok farklı insanda değişik etki bırakıyor.
Sehun olanları anlamıyordu. Eşi ondan mı uzaklaşıyordu diye düşünmekten kafayı yiyecekti. Onun yanına gitmeyi karar verdi kapıyı çalıp Soo'nun yanına gelmişti. Kafasındaki soru işaretleri gidermeye çalışıyordu.
Okunma sayısı 1700. 31.05.2019💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?