Baekhyun ve Sehun birbirine bakıyordu.
-Sehun ile seni merak ettik anne aniden çıkınca Chanyeolde ulaşamadı sana ona da haber vereyim.
-Baekhyun haklı ne oldu da aniden çıktın yoksa düşündüğüm şey mi cevap ver anne.
-Çocukluk arkadaşımı hastaneye kaldırmışlar onu ziyarete gittim. Baekhyun sen kahveyi güzel yapıyorsun bana yorgunluk kahvesi yap ve falıma da bak.
-Hemen yapıyorum annem sen yeter ki iste.
Baekhyun mutfağa gittiğinde Sehun hemen annesinin koltuğuna oturmuştu.
-Aklıma kötü şeyler geldi o çocuğa birşey oldu sandım.
-Sus Sehun 'sessiz işareti yaptı' birşey olduğu yok. Evde sıkıldığı için biraz hava almaya çıktı peşinde adamlar var.
-Anladım anne birşey daha siz o çocuğu tanıyor musunuz?
Ben onu tarlada görmüştüm meyve topluyordu.-Bizim oralardan tanıdık ailenin oğlu rahat ol.
-Bizi yarı yolda bırakmaz diyorsun.
-Ben güvenmediğim kişiyi ailemize getirir miyim. Ben odama çıkıyorum kahveyi odama getirin.
Kai ve Soo alışveriş merkezine gidip ilk önce yemek yiyip sonra alışveriş yaptılar. Soo'nun karnı şişince bir süre evden çıkamayacaktı. Büyük beden kıyafetler almıştılar bir de hamile reyonuna girdiklerinde herkes onlara bakıyordu. Kai aldığı kazağı Soo'nun bedene yaklaştırıp karar veriyordu. Soo ise ona sormamasından dertliydi çünkü hepsi renkliydi nasıl giyecekti.
Arka kapıdan girmiştik Xiumin bizi bekliyordu. Arabadan inip eve doğru yürüyorduk.-Telefonda numaram kayıtlı birşey olursa bana haber ver.
-Teşekkürler.
-Xiumin kimse görmeden odasına çıkar ve meyve götür.
Kai onu orada bırakıp ön kapıya doğru yürümüştü. Eve girdiğinde annesi hariç herkes salonda oturuyordu.
-Merhaba annem nerede.
-Hoşgeldin oğlum odasında bugün çok yorulmuş.
-Ben bir bakayım.
Baekhyunda kocasının kulağına birşey fısıldar.
-Bunlarda bir iş var Chanyeol annem telaşla evden çıkıp gitti kardeşin eve gelir gelmez annesini sordu.
-Birşeyler çeviriyorlar belli bulmak lazım Baek onu babama karşı zor durumda bırakmak istiyorum.
-O iş bende kocacık sen merak etme. Bu arada kızı erken uyuttum.
Kai annesinin yanına gidiyordu bugünkü olanları konuşacaktı. Kapıyı aniden açınca annesi korkmuştu.
-Biz terslik yok değil mi oğlum.
-Var anne neden bana söylemedin Soonun zor durumda kaldığı için zor durumunu koz olarak nasıl kullanırsın.
-Ben kimseyi kullanmadım hem biz anlaştık.
-Keşke böyle olmasaydı.
-Bende isterdim gelinimin doğurmasını ama olmadı.
-Ben daraldım anne hava alıcam.
Kai çaresizlikle bahçeye çıkmıştı. Bu durum oldukça karmaşık hale gelmişti. O çocuğa şuan üzülüyordu çaresizlikten kabul etmişti vazgeçmek istiyordu ama bebeği isteyen bir eşi vardı. Derdini kimse ile paylaşamıyordu. Kafasını kaldırdığında evin teras penceresinden Soo ona bakıyordu. Eşinin ona seslediğini duyunca ona baktı.
-Napıyorsun burda tek başına Kai.
-Otursana.
-Çok merak ediyorum Kai onu
tanıyor musun?-Bir kere görmüştüm.
-Bende bir kere gördüm. Tarla da çalışıyordu.
-Benden de parasını istemişti.
-Çok ürkekti senin eşin olduğunu söyleyince birden çekindi. Patronun karısıyım diye korktu heralde. Hayat tesadüflerle dolu hadi yatalım.
-Sen yat bende birazdan gelirim.
Başını tekrar kaldırdığında onu görmüştü. Uzun süre birbirlerine bakmıştılar. Bebek için düzenleri değişiyor muydu?
Chanyeol ve Baekhyun odasına çekilmişti. Baek kocasına masaj yapıyordu. Bebek için çalışmalara başlayacaktı. Bu aileye ilk erkek torun onun vermesi gerekiyordu.
-Bugün kocam neler yaptı.
-Kai ofisten çıkar çıkmaz bütün işler bana kaldı bir anlaşma yaptım.
-Sen gelsene söyle yatağa bir yorgunluğunu alayım.
-Bak buna hayır demem.
Okunma Sayısı 1000. Teşekkürler
07.05.2019😎💜
Fal bakmayı bilen var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?