GERÇEKLER ORTAYA ÇIKIYOR

195 22 0
                                    

Sehunda odada Kai'yi bekliyordu onsuz yatamıyordu. Odasından çıkıp merdivenlerden indi mutfaktan sesler geliyordu oraya doğru yürüdü. Mutlu anları bozmak yerine odasına dönmüştü bu olaylar ona ağır geliyordu.

Sabah olunca herkes kahvaltı yapıyordu herkes Soo'ya bakıyordu çünkü çok iştahlı yiyordu. Kai bile ona bakarken gözlerin içi gülüyordu.

Herkes dağıldıktan sonra Sehun annesine kahve yapıp yanına oturmuştu.


-Anne ben yapamıyorum


-Sehun konuşmuştuk.


-Ben anladım siz benden kurtulmak istiyorsunuz Kai ile evlenmeme de karşıydınız.


-Saçmalama Sehun bunları senin için yaptık.


-Köyünüzden bir çocuk getirdiniz Sehunu boşayıp mutlu aile tablosu oluşturmak istiyorsunuz.


-Yeter Sehun bugüne kadar hep senin yanında oldum sınırı aşma.


-Aşarsam nolur.


-Kendini kapının önünde bulursun.


-Siz beni tehdit mi ediyorsunuz. Kai gerçekleri öğrenince  istemeyecek. Soo ile kendi bebeğini aldıracak.

-Bu kadar emin olma Sehun sen istemiyorsun diye Kai bebeği aldırmaz bunu sende biliyorsun.

-Bu bebek bize ait değil.

-Bu kadar aptal olma. Kai gerçekleri öğrenirse sen mi kıymetli olursun yoksa Soo ile bebeği mi bir düşün. Ne kadar kendine güveniyorsun. Senin neyin var ki kendine güvende hissediyorsun. Onun verdiğini mesela veremiyorsun .

Sehun delirmek üzereydi. Taşıyıcı anne olayını kendisi açmıştı şimdi kurtulamıyordu.

Sehun Soo'nun odasına çıkıyordu. Onunla bu konu hakkında konuşması gerekiyordu. Kapıyı çalıp içeri girmişti.

-Nasılsın bebek nasıl kendini nasıl hissediyorsun.

-İyiyim Sehun bey bebek de iyi.

-Bende bu konu hakkında konuşmak istiyorum. Soo ben bu bebeği artık istemiyorum.

-Anlamadım

-Bebeği aldır kurtul ondan.

Sehun bunları söyledikten sonra Soo çok şaşırmıştı. Bebeği napacaktı onu aldırabilir miydi. Konuyu Kai'nin annesi ile görüşmesi gerekiyordu.
Odasından çıkıp onu arıyordu ve bulmuştu.

-Sizinle konuşabilir miyiz?

-Tabi oğlum otursana.

-Az önce Sehun bey odama geldi ve bebeği istemediğini söyledi. Bakın bebek bana ait değil ama taşıyorum ona bağlandım ben aldıramam.

-Tabiki öyle birşey olmayacak sen ona bakma bebeği düşün. O bizim soyumuzu sürdürecek şimdi bunları düşünme odana git dinlen ve Kai'ye bu konudan bahsetme.

-Tamam dikkat ederim.

Kai'nin annesinin sabrı taşmıştı. Sehun ile ciddi konuşması gerekiyordu. Odaya çalmadan girmişti Sehun annesinin geldiğini görünce ayağa kalktı.

-Bebeği nasıl Soo'ya aldır dersin.

-O bebek bizim değil Kai ve Soo'nun bebeği anne.

-Bu aramızda sır kalacak ben ve sen dışında kimse bilmeyecek.

-Ama anne nasıl olur.

Konu hakkında konuşurken bütün konuşmaları Kai duymuştu. Bebek şimdi Sehunla ona ait değildi. Soo ile onun bebeğiydi. Tartışmayı kesmek için içeri girmişti.

-Az önce sen ne dedin anne.

-Sehun ile mobilyaları değiştirsek mi dedik.

-Anne az önce dediklerini duydum.
Bebek Soodan ne demek. Sehun ya sen hani Soo taşıyıcı anneydi bana yalan mı söylediniz. Anne naptın sen hani bebeğin annesi Sehundu. Nasıl yaptınız bu rezaleti hemen anlatın.

-Herşeyi annen yaptı o sana anlatır.

-Sehun dur gitme konuşuyoruz.

Oyun bitmişti artık yuvası yoktu. Kai peşinden geliyordu ama açıklaması yoktu. Kai kolundan tutup çekmişti.
Kai'nin annesi de peşine gelmişti.

-Bana herşeyi anlat Sehun.

-Herşeyi annen yaptı annene sor.

-Oğlum duyan olucak bağırmayın.

-Bana herşeyi anlatın.

Kai bütün olanları öğrenmişti. Şimdi bebek hakkında karar vermeleri gerekiyordu. Küçük olan bebeği kendisinden olduğunu öğrenince ne tepki verecekti.

-Oğlum Soo'ya söylemeyin sonuçta bu çocuğun babası sen olacaktın.

-Sehun sen ne zamandır biliyordun.

-Yeni öğrendim.

-Neden bana söylemedin.

-Ne deseydim benim hiç günahım yok.

-Soo'nun suçu ne karnında ikimizin bebeğini taşıyor ama haberi yok.

-Soo için mi üzülücez ben senin karınım sen beni düşünüyor musun? Başka biri senden hamile ölüyorum anlasana Kai çok canım yanıyor.

-Kai Sehun ile evliliğiniz bitecekti. Bu çocuk ailemize huzur getirir dedim.

-Ben size artık bir şey demiyorum. Soo ile bunları konuşmamız gerekiyor.

Asla VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin