Kai ve Soo eve geldiklerinde herkes onlara bakıyordu. Sehuna döndüğünde ona hayal kırıklığı ile bakıyordu.
-Oğlum anan ve eşin bir hata etmişler sen nasıl kabul ettin.
-Baba özür dilerim seni hayal kırıklığına uğrattığım için ama burda en masum kişi Soo buna mecbur ettiler.
-Oğlum ailem adına senden de özür dilerim. Sonuç ne olur bilmem ama sende bu ailenin bireyisin.
Sehun bunu duyduğunda herşey bitmişti artık ailesi onu gözden çıkarmıştı odasına çıkmıştı. Kai de peşinden geliyordu son vedasını edecekti.
-Sehun herşey için teşekkür ederim ama ben artık seninle olmak istemiyorum biz bittik.
-Üzülme Kai size mutluluklar dilerim.
Sehun valize eşyalarını koyuyordu. Kai ile evlendiği zaman aklına gelmişti. Eşyaları nasıl dizsem derken şimdi ona ait birkaç parça eşya doldurup gidiyordu.
Soo odasında olanları düşünüyordu. Abisini hayal kırıklığına uğratmıştı. Kai'nin ailesine hiç üzülmüyordu. Evlilik konusu gelince kimse onun fikrini sormamıştı.
Tao evde ağlarken babası yanına gelmişti. Oğlunda bir haller vardı artık bunu çözmeliydi.
-Tao itiraz etmek yok neler oluyor.
-Baba ben çok kötü birşey yaptım. Sevdiğim adamı kendi ellerimle kaybettim.
-Şimdi doğruları anlat.
Tao babasına herşeyi anlatmıştı. Bu durum babasını güldürmüştü komik gelmişti. Tao da babasına sinirle bakıyordu.
-Sen hiç babana çekmemişsin sabah oğlanı bana göster o işi ben hallederim.
Sabah sabah Baekhyun evde kuduruyordu. Sehun gitmeden kapak yapmıştı. Dara ismi Chanyeolun eski sevgilisinin ismi olduğunu duyunca mosmor olmuştu.
Chanyeol eşini görünce öpmeye kalkmıştı ama tokatı yemişti ne olduğunu anlamamıştı.
-Baekhyun noluyor niye durduk yere tokat attın.
-Dara kim
-Baekhyun dara bizim kızımız sen iyi misin.
-Ben kızımızdan bahsetmiyorum dara ismi nerden çıktı senin için ne anlamı var.
-Baekhyun ben yine anlamıyorum.
-Eski sevgilin ismiymiş
-Hayır kim dedi bilmiyorum Dara benim ölen kardeşimin ismiydi.
Xiumin bir açıklama yapmak zorundaydı. Cheni kaybetmek istemiyordu. Hastaneye geldiğinde odasına doğru yürüyordu. Kapıyı çalıp içeri girmişti ama doktor hemşire fantezisi görmeyi beklemiyordu. Chende onu görünce ihanet etmiş gibi hissedip içi cız etmişti. O da yapmıştı o da onu kandırmıştı.
-Sen hemşire bozuntusu hastaneyi kaldırmamı istemiyorsan çık dışarı.
-Chen bey hastanız mı?
-He canım hastasıyım hem de ruh hastası çıkıyor musun ben mi çıkarayım.
-Sen çık Wendy ben hallederim
Hemşire odadan çıktığında Xiumin ilk önce bir tokat atmıştı sonra da öpmüştü.
-O dudakları sadece ben öpebilirim Chen.
-Kim olarak ne hakla bana karışırsın.
-Sevgilin olarak.
-Hani biz eşit değildik noldu.
-Seni seviyorum sensizlik çok koyuyor be Chen.
-Xiumin özür dilerim o gece sana dediklerim için ikimizde hatalıydık seni dinlemedim.
-Chen haklısın hatalıyım ama ben neden olmadım para almadım.
-Biliyorum Kris anlattı gerisini boşver.
-Şimdi bu hemşire fantezi ne iş canım ölümü tatmak mı istiyorsun.
-Aslında bende neden yaptığımı bilmiyorum.
-İyi o zaman şimdi sahibinin olduğunu belli etme zamanı gel buraya.
Tao babasına Krisi gösterip kaçmıştı. Damadının yanına gelmiş istifa dilekçesi yazıyordu o kağıdı alıp yırtmıştı.
-Siz napıyorsunuz.
-Asıl sen napıyorsun benim oğlum niye bu halde.
-Kai bey için mi bu tavır.
-Kai de kimmiş oğlum Taodan bahsediyorum dün intihara kalkıştı. Seni aşkından bizden vazgeçti.
-Nasıl durumu iyi mi kötü mü nerde şimdi birşey olmadı değil mi?
-Durumu iyi de sen benim oğlumu nasıl reddettin.
-Anlamadım
-Bundan sonra benim damadımsın hiçbir yere gitmiyorsun şimdi çık yukarı oğluma evlenme teklifi et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçmem
FanfictionSehun sadece bir bebek istemişti. Bebek oldu ama hayatlarında yoktu. Kocam artık başkasının kollarındaydı. Söylesenize bu olanlardan sadece ben mi suçluyum?