Rozdział 15

305 13 4
                                    

Przeczytajcie notkę!
Nastya
Skupiona jestem jedynie na tym żeby jak najszybciej wyjść z galerii. Chcę wrócić już do domu Jamesa, chcę położyć się, zasnąć i już nigdy się nie obudzić.
Zakupy z diabłem inaczej nazywanym Martin to katorga. Chodzimy już od dobrych kilku godzin po sklepach, w poszukiwaniu ubrań w moim stylu.
- Jeśli zaraz nie wejdziesz do pierwszego sklepu to obiecuję będziesz chodziła cały czas w tych łachach które masz na sobie - burczy Martin.
- Co mam robić kiedy widzę same ubrania dla pań lekkich obyczajów? - warczę. - Nie będę tak paradować.
- To teraz tak nazywasz swój zawód? A ja myślałem że to się nazywa dziwka. - chichoczę. Nie mam sił na odpowiedzenie mu, jak to mówiła kiedyś moja mama, z głupim nie wygrasz.
- To - wskazuję na czerwoną sukienkę która więcej odkrywa niż zakrywa. Podchodzę bliżej. Widzę cenę. Jestem przerażona. Pochodzę z dosyć zamożnej rodziny ale nigdy w życiu nie inwestowałam w ubrania aż tyle pieniędzy. Z charakteru byłam raczej dziewczyną która nie lubiła się szczycić swoją zamożnością.
- Nigdy kurwa w życiu. - krzyczę. Widzę złość Martina, chłopak jest wściekły. Bierze wieszak z sukienka oraz pierwsze lepsze wieszaki wraz z zawartością nie patrząc na rozmiar, kolor i cenę. Kieruje się do kasy Chłopak pozostawia mnie w osłupieniu.

**
Kierujemy się coraz bliżej samochodów. Obserwuje idącego przede mną chłopaka. Wyciąga z kieszeni kluczyki i naciska jeden z przycisków. Kieruje się do drzwi pasażera. Jednak czuje na swoim ramieniu silny uścisk.Uścisk wywołujący ból. Odwracam się w stronę Martina. Jedyne co czuje to piekący ból prawego policzka.

Spoliczkował mnie.
- Nie robiłem scen przy ludziach. Nie lubię ludzi którzy mają zdanie różniące się od mojego - szepcze popychając mnie na maskę białego samochodu.

***********************
No i jak?
Martinek się wkurwił nie wiadomo o co xD
Nastya laska, ma prawo wybrzydzać xD
Ach ten nie dobry chłopak 👦

SŁUCHAJCIE.
CO ZDOBIĆ ŻEBY DOBRZE WYPAŚĆ NA EGZAMINIE GIMNAZJALNYM? I JAK SIĘ NIE STRESOWAĆ?!
Data pisania :9.4.2018 g. 19:21

FORCED - C.C & S.M POPRAWKI I AKTUALIZACJAWhere stories live. Discover now