Giriş...
2079 yılında gerçekleşen 3.Dünya Savaşı'ndan sonra dünya kaynaklarını iyice kaybetmişti. İnsanların elindeki yiyecek kaynakları neredeyse yok sayılırdı. İnsanlar savaştan sonra dikim yaparak bölgelerini ağaçlanırmaya çalıştılar. Ama 3.Dünya Savaşı'nda savaşa katılmadığı halde saldırıya uğrayan Türkiye 3010 yılında 4.Dünya Savaşı'nı başlattı. Savaşın sonrasında Dünya harap hale gelmişti. Her taraf çöl gibiydi.
Su kaynakları iyice zehirli hale gelmişti. Tabi kalan su kaynakları. Afrika kıtasından Amerika'ya kadar yürünebiliyordu. Okyanus denen şey tuzla buz olmuştu. Yoktu. Su ürünleri diye bir şey kalmamıştı doğal olarak. Sadece çöl gibi olan yerde yaşamını sürdüren az da olsa bitkiler vardı.
En az hasarı Amerika almıştı. İnsanlar Amerika'ya akın ettiler. Doğal olarak yiyecek kısa zaman içinde tükenmeye yüz tuttu. Bunun üzerine her ülkeden bir adam başa geçti. Bundan kurtulmak için çözüm yolu aradılar. Onlar NASA'da bulunan bilgileri okuyup yaşanabilecek yer ararken, kalan insanlar yiyecek bulamayınca birbirlerini avlamaya başladı.
İş iyice zombileşti. İnsanlar akıllarını yitirdiler, delirmeye başladılar. Mantıklı düşünemiyorlardı. Tek istedikleri yiyecekti. Bunu da sadece kendi türünden olanlarda buluyorlardı. Birbirlerini yemeye başladılar, saldırganlaştılar. Bazıları ise sadece köşeye çekildi.
Sonunda bir gezegen bulduklarında akıllarını yitirmeyen insanlarla beraber o gezegene doğru yolculuğa çıktılar. Bu insanların sayısı mı? 494 erkek ve 323 kadın olmak üzere tamı tamına 817 kişi..
Gittikleri gezegende başka bir ırk yaşıyordu. Barbarlaşmış bir ırk olarak insanlar bu ırkı gezegenlerinden kovmayı dahi düşünseler de, Kral Airus insanlara yaşayabilmeleri için bir alan verdi. Tabi bu durumdan rahatsız olanlar da vardı. Yine de kralları Airus, insanlara karışılmamasını emretti. 100 yıl boyunca sürecek olan bir anlaşma oldu. İnsanların haberi olmasa da tüm Yanken ırkının bildiği bir şeydi bu. Anlaşmaya göre, 100 yıl sonunda insanlar kendilerine verilen yeri harabeye çevirmezse Yanken'lerle beraber yaşamaya başlayacaklardı. Çevirirlerse de insan ırkının bu gezegende yaşamasına izin verilmeyecekti.
Bu gezegende sadece tek bir dil konuşuluyordu. Yavaşça insanlar bu gezegenin dilini öğrendi ve ana dili gibi konuşmaya başladı. Tabi kendi aralarında İngilizce konuşuyorlardı. Ama gruplar halinde Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Rusça, Çince, Japonca, Korece, Türkçe ve benzeri dilleri konuşuyorlardı.
Bu yeni gezegende mutlu bir yaşam süreceklerini umut ederken Farklı'lar doğdu. O kadar savaştan sonra mutasyona uğramamak düşünülemezdi zaten. İnsanlar arasından dışlandılar. İnsan ırkı kendi evlatlarını beraber yaşadıkları Yanken'lere verdiler. Böylece insanların nesli tükendi. Geriye bu ırktan hiçbir belge kalmadı. Sadece Farklı'lar bu ırkın devamı gibi bir şeydi. Ama onlara insanlardan hiç bahsedilmedi.
------1.Bölüm.......
"Biliyorsunuz; tarafınızı seçmek zorundasınız. O zamana kadar tarafsız olarak hayatınıza devam edebilirsiniz." dedi kirli sakallı sarışın adam mavi gözlerini şehrin merkezindeki okuldan mezun olmuşlara dikerek. Lacivert üniformasının üzerinde kraliyetin arması bulunuyordu. Yıldıza geçirilmiş bir ok. Ok simsiyahtı, ucu oldukça sivriydi ama yıldızı delip geçemiyor bir dart oku gibi yıldıza saplanmış öylece duruyordu. Bu arma, her ne kadar güçlü olursan kraliyetin savunmasını geçemeyeceğin anlamına geliyordu.
Sarışın boğazını temizleyerek konuşmasına kaldığı yerden devam etti. "Tarafınızı seçtikten sonra, seçtiğiniz tarafın bölgesine gidecek oradaki merkezde tarafınızın dövmesini vücudunuzda görünen bir yere yaptıracaksınız. Şimdi evlerinize gidebilirsiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutasyon
ChickLit3.Dünya Savaşı'ndan sonra yok olan bir dünya ve gidilen yeni bir gezegen. Ortaya çıkan farklılar ve bir farklı olan Araf için tarafını seçme zamanı. *** Yaoi, yani gay konulu bir hikayedir^^ İyi okumalar:)