č.12 - Zákazy, jsou od toho, aby se porušovaly

1.4K 104 1
                                    

Maddie

Ráno mě probudí sluneční paprsky, které mi svítí do očí. Zakryju si dlaněma oči a opatrně se posadím. V hlavě mi tepe bolest, způsobena včerejším alkoholem.

Rozhlednu se okolo sebe a zalapám po dechu, když spatřím vedle mě nahého Nialla, jehož oblečení se valí na zemi. S překvapením zjistím, že jsem pouze ve spodnim prádle.

Snažím si vzpomenou, co se včera satalo.

Dobře takže, vystoupili jsme z letadla a já odjela k Harrymu dát si tam věci. Potom jsme byli s Niallem dohodnuti, že společně s Harrym se zajdeme projít po Londýně. Harry, ale řekl, že mu není dobře a zůstává doma.

Postupně si v hlavě přehrávam, co se včera dělo a bohužel tuším, jak to skončilo.

Šli jsme s Niallem do parku, kde jsme si povidali celý den. Večer když jsem chtěla jít domů, mě Niall přemluvil, abych s ním šla na chvíli do baru.

Nejdříve jsem nechtěla moc pít, ale potom.....co se vlastně stalo že jsem začala najednout pít. Myslím, že mi přišla nějaka SMSka nebo tak.

Začnu z kapsy vytahovat mobil a dívat se na poslední přijaté zprávy.

21:00

Kdy se vratiš ? :) - Harry

22:00

Nestojím ti za odpověď , nebo co ? - Harry

23:00

Mě je to kurva, vážně jedno. Klidně se na mě všichni vyserte. Když tobě ani Horanovi nestojím za jednu odpověď, tak si spi kde chceš. Zapínam alarm, tak ať o tom víš a nezkoušíš se dostat domů. -Harry

Pomalu mi začíná docházet, že jsem to podělala. Místo, abych odepsala Harrymu jsem se vesele bavila s Niallem. Začala jsem včera pít, když mi napsal druhou SMS, myslím. A potom....potom jsme se k sobě hodně měli. A pak......panebože....co jsem to udělala. Já se vyspala s Niallem.

Začnu zrychleně dýchat a cítím, jak mi tepe bolest v hlavě. Vedle sebe vidím, pravidelně oddechujiciho Nialla, který se přetoči na bok, jakmile uciti pohyb matrace, když se zvednu a zamiřím do koupelny.

Ve skříňce nad umyvadlem najdu nějaký prášek na bolest hlavy, který zapiju a spolknu.

Když spatřím svůj odraz v zrcadle, tak se zděsim. Můj obličej zdobí kruhy pod očima a rozmazana řasenka. Vlasy mi trčí do všech stran.

Smyju si z obličeje zbytek make-upu a vlasy si gumickou, kterou objevim na svém zápěstí, svažu do drdolu.

Vejdu zpátky do ložnice, kde spatřím Nialla, spícího ve stejně poze, jako když jsem vycházela. Seberu ze země své oblečení a s kručením v břichu, se jdu obléct do kuchyně.

Díky prášku na bolení hlavy, mi není už tolik špatně, takže se odhodlam sníst nějaké cerealie, co měl Niall vedle ledničky.

Vzhledem k tomu, že tu Niall dlouho nebyl, se neodvažuji si k cerealiim přidat otevřené mléko.

Když konečně najdu lžičku a sednu si za stůl, ucitim v mé kapse vibrovat mobil a uslyším známou melodii.

Podívám se na displej a uvidím Harryho jméno.

"Haló ?"

"Kde kurva si ?" Zeptá se mě naštvaně Harry.

"Klid, sám si mi psal, že se nemám vracet." Odpovím ospale.

Marionette (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat