Je krásné, když si splníte své sny. Bohužel hodně lidí zapomína, že i ten nejkrásnější sen, se může změnit v noční můru.
Louis
Svět kolem mě, je tak blízko a přitom neuvěřitelně daleko. Nemůžu se hýbat. Pouze slyším vzdálené hlasy a neuvěřitelně otravné pípáni přístrojů, které mě nejspíš udržují naživu.
Netuším jak dlouho tu ležím, ani jestli toto vůbec skonči.
Slyším tlumené hlasy vedle moji postele. Připomínají mi nepříjemnou pravdu a to sice, že jsem stále naživu.
"Co bude teď."
"Nevím......" Zbytek věty se mi ztratí v mlze.
"Uděláme to." Uslyším opět ztřetelněji čísi hlas.
"Uděláme co ?"
"To co jsme slíbili. S Modestem si nikdo zahrávat nebude."
"Opravdu to chceš udělat, ale..." Zbytek se mi zase ztratí někde v dálce.
"A co s ním." Hlas se mi zda být blíže. Nepochybně mluví o mně.
"Počkáme, než se probudí." Hlasy jsou přímo vedle mě.
"A do té doby ?"
"Zařídíme, aby se výhrůžky stali skutečnosti."
"A co chce dělat potom ?"
"Budou pokračovat v turné."
"Myslíš, že po tom všem budou chtit pokračovat ?"
"Až uvidí co se stane Horanovi....." Ucitim jak mi do žil vstupuje prostředek na utlumení. Hlasy se mi opět ztratí.
&&&
Maddie
O dva týdny později
Kapky deště dopadají na okno a vytváří tak za sebou zřetelné stopy.
Nikdo by neřekl, že se toho může tolik změnit za dva týdny.
Po tom co nám řekli, že Louis zůstane nějakou dobu v umělem spánku, odložil Modest některé koncerty.
Harry se stáhl do sebe a prakticky nevychazi z pokoje. Nejí a pije jen whiskey. Zkoušela jsem se s ním komunikovat. Marně.
Největší rána ovšem prišla týden po tom, co se to stalo.
Zavolali mi z Modestu, že se mám okamžitě dostavit, měl semnou jít i Harry. Nebyl ovšem schopen dojit ani do kuchyně.
Jakmile jsem dorazila a otevřela dveře vrhl se mi do náruče Niall. Pamatuji si, jak jsem ucitila jeho slzy na své rameni, jak moc zmatená jsem byla. Taky ještě teď si pamatuji slova, která mi řekl. 'Jsi vše co mám'. Byli by to krásné, kdyby to nemyslel doslova.
Modest mu vzal všechno. Vymazal veškeré peníze z účtu a sebral veškerý majetek. Prakticky z něho udělali bezdomovce. Nechali mu jen peníze na jídlo a základní potřeby. Teď Niall bydli v mojem starém bytě. Moje spolubydlici se naštěstí před měsícem odstěhovala ke svému příteli, takže jsem ji nemusela nic vysvětlovat.
Nesmím se s Niallem stýkat. Řekli mi, že jestli to udělám, čeká mě a co hůř, i Harryho, to stejné co Nialla.
Přijde mi nespravedlivé, že Niallovi všechno sebrali a mně ne. Není to jen jeho vinna.
ČTEŠ
Marionette (Larry Stylinson)
Hayran KurguJsou slavní, mají peníze, obdiv. Ale za jakou cenu ? Členové One Direction jsou ovladani Modestem a už nátlak nezvládají. Co se stane se skupinou, když se objeví po boku Harryho neznámá Maddie, nastrčená Modestem kvůli vztahu Harryho a Louise? Znič...