č.13 - Tops or bottom ?

1.6K 111 1
                                    

I'm in love with lou and all his little things. - Harry Edward Styles

Maddie

Vchází do předsíně a zouvám si boty, které odložím stranou ke zdi. Využiji Harryho systém odkládání věci, který jsem nepochopila, a kabát hodím na zem, k ostatním bundám a mikinám.

Je miliardář a není schopný si pořídit věšák.

Vchazim do obýváku, kde nalezám polonaheho Harryho, jak přepíná televizní kanály. Na to, že chodí pouze v boxerkach, jsem si zvykla, jednu dobu mě dokonce přesvědčoval, že tu mám taky chodit jen ve spodním prádle. Řekla bych, že by se mu to líbilo, ale je vzhledem k jeho sexuální orientaci, to nejspíš myslel vážně a chtěl, abych se tu cítila pohodlně.

"Ahoj, Harry." Pozdravím a přesunu se k němu na gauč.

"Ahoj, Kitten." Zachvěji se, jako vždy, nad jeho oslovením mě.

"Hele, řeknu ti to takhle. Když sis chtěla zašukat s Horanem, měla si mi to říct. Nemusel by z tojo být takovy cirkus." Pronese s klidem a dál sleduje televizi.

Já pouze překvapeně zamrkam a otevřu udiveně pusu.

"Proč si myslíš že jsem sním spala?" Zeptám se a s hraným klidem se uvelebim na gauci a přitahnu si k sobě místku s brambůrkama na konferečnim stolku.

"Než jsi sem dojela, stihnul mi Niall zavolat a začal se mi omlouvat." Něco mi tu nesedí. Všechno říká s až moc velkým klidem.

"To vážně udělal ?"

"Samozřejmě že, ne." Jsem totálně zmatené. Harry mi konečně věnuje pohled a když uvidí můj výraz, sám ten svůj změní v překvapený. "Panebože, ty si se s ním vážně vyspala." Harry vytřesti oči a rty se mu stočí do úsměvu. Tuhle reakci jsem nečekala. Musím, ale přiznat že to vypada roztomile. "Ty si zatáhla do postele Nialla Horana. Jak se ti to povedlo?" Zeptá se me zaujatě, přičemž se konečně posadí a zadívá na mě. V jeho tváří mužů vidět dychtivý výraz. Myslela jsem, že bude řvát nebo cokoliv jiného, ale to že se bude usmívat jak měsiček z jara, to ne, to jsem opravdu nečekala.

Připadá mi že ma Harry poslední dobou celkové lepší náladu, netuším ovšem co za tím stojí.

"No, byl hodně opilý a taky......nadržený." Musím se pousmát nad představou opilého a nadrženeho Nialla. Pořád mám ten jeho výraz v hlavě.

Harry vybuchne v bouřlivy smích. "Náš andílek se odvázal a konečně zasunul." Vytřeštim oči a začnu se smát společně s Harrym.

"Cože ?" Je to jediné na co se vzmůžu. Ikdyž to tak vtipné není, Harryho smích je opravdu nakažlivý.

Můj pohled zvažni a pozoruje smerjiciho se Harryho.

"Co je ?" Zeptá se, s ještě pořad s pohrávajicim si usmevem na tváři.

"To je poprvé co tě vidím se upřímně

smát." Harryho tvář se mírně zamrači a on se odmlči. Po pár vteřinách opět změní téma.

"Tak co. Jaký je Niall v posteli ?" Zeptá se, opět s roztomilým kukučem.

"Harolde." Zvyšim hlas a se smíchem ho praštim polštářem.

"No co? Vždycky mě to zajímalo." Pokrči prostě rameny.

"Dobře řeknu ti jaký je v posteli Niall, když mi rekneš jaký je v posteli Louis. Tops or bottom ?" Jakmile uvidím jeho výraz, změnim ten svůj na vážný."P-promiň. Já, nedošlo mi to...."

Marionette (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat