Maddie
Když se vzbudim, ucítim z kuchyně příjemnou vůni vajec a slaniny.
Když se vydám za vůní, spatřím dole v kuchyni Harryho, jak dělá snídani a počkat ? Zpívá si u toho a tančí? No, je to příjemná změna, oproti té depresi. Možná bude něco na tom, že vybrečet se, pomáhá.
"Dobré ráno." Když uslyší můj hlas nadskočí.
"Paní vylekala jsi mě. Dobre ráno." Pozdraví a dál pokračuje v děláni snídaně.
"Co to bude dobrého ?"
"Slanina a smažená vejce." Odpoví a usměje se.
"Mužů se zeptat, co stojí za tvou dobrou náladou ?"
"Nemůžu mít prostě dobrou náladu." Odpoví lhostejně.
"Můžeš, ale vidím na tobě, že za tím něco stojí." Harry se znovu usměje.
"Možná." Pokrči rameny a opět se usměje.
"Rekneš mi to ?" Harry vloži vajíčka se slaninou na dva talíře a položí je na stůl. Dáváme se do jídla.
"No možná."
"Slovo možná, použiváš nějak moc často."
"Možná." Odpoví s plnou pusou a zasměje se.
"Jsi opravdu nemožný." Pokroutim nad ním hlavou a zasměju se.
"Možná jo no."
"Harolde, vyklop to." Harry se na mě podívá a já zjišťuji, že mě nejspíš neposlouchal, protože se celou doby dival do mobilu. Musím říct že doslova září, jak sluničko.
"Co si říkala?"
"Ptám se tě, proč jsi tak šťastný?" Zopakuji svou otázku po několikáté.
"No..." Nadechne se a zářivě usměje. "Dneska v sedm, mám takovou menší akci."
"Menší akci?"
"Něco takoveho no."
"Aha aha." Pronesu zamýšleně.
Chvíli jen neslyšně jíme.
"Truly, madly, deeply....in love with you."
"Harry ?"
"No" Pohlédne na mě s roztomilým pohledem.
"Zpivaš si."
"Ne, nezpivám, to se ti zda." Odpoví a pokračuje v konzumaci jídla.
"Truly, madly, crazy, deeply...in love with youu...."
"HARRY!"
"Co je?"
"Pravě sis zase zpival."
"Chceš přídavek ?" Zeptá se od věci,když dojí a chystá se odnést naše talíře.
"Ne, díky." Odpovím a nevěřícně na něj hledím. Toto je úplně jiný Harry než ten, ktereho jsem viděla poprvé. Harry odchází do kuchyně a opět si prozpěvuje a tak nějak zvláštně se u toho pohybuje. Vrací se s dvouma tyčinkama snickers.
"Chceš ?"
"Ne, díky."
"Nevadí, aspoň zbude víc pro mě." Pokrči rameny a zamíří do obýváku. Co to s nim sakra je? Já myslela že si teď váhu hlídá, ikdyž to nepotřebuje.
Sedám si k němu na gauč, který pokrývá z velké části Harryho tělo, jíci tyčinku snickers. Na obrovské obrazovce jde vidět, jak Harry náhodně přepíná kanály. Najednou uslyším známou melodii. OWOA.
ČTEŠ
Marionette (Larry Stylinson)
FanfictionJsou slavní, mají peníze, obdiv. Ale za jakou cenu ? Členové One Direction jsou ovladani Modestem a už nátlak nezvládají. Co se stane se skupinou, když se objeví po boku Harryho neznámá Maddie, nastrčená Modestem kvůli vztahu Harryho a Louise? Znič...