Nevím co to do mě dneska vjelo, ale napsala jsem vám takovou bonusovou kapitolu, ve které mají kluci rozhovory pro rádia, je to psané tak, že vy jste posluchač, takže tam nemáte popsané věci okolo, jestli víte jak to myslim, pokud nechapete, pochopíte :DDMimochodem neleknete se chladneho Harryho a všimněte si různých postojů kluků k situaci atd...Zkrátka hledejte v tom něco více.Vím melu blbosti, ale musíte to přežít :DDD
Niall
"Nialle, všichni víme, že jsi to neměl lehké, zamiloval jsi se do přítelkyně, tvého bývalého kolegy Harryho Stylese, musí být hrozné milovat přítelkyni nejlepšího přítele, ne?"
"Ne, v tom nebyl problém, ona totiž nikdy s Harrym nechodila."
"Tak v čem byl tedy problém?"
"Problém byl v tom, že Modestu by selhal celý byznys plán. Maddie prostě musela chodit s Harrym a předstírat jejich vztah a to že jsem se do ní zamiloval nikoho nezajímalo."
"Přesto jste však spolu vztah měli a tajilo ho přede všemi, nebo byl snad někdo, kdo o něm věděl, když nepočítám Harryho."
"Ano, postupně se o tom dozvěděli všichni ze skupiny a byli trochu šokováni, hlavně protože si mysleli, že chodí s Harrym, později se však vše vysvětlilo."
"A jak je to mezi vámi teď?"
"No, nemluví se mi o tom moc dobře, před pár dny jsme se spolu hodně pohádali, kvůli Harrymu, byl jsem na něj nehorázně naštvaný a Maddie se ho zastávala, vždy se ho zastávala. A mě prostě ruply nervy a řekl jsem něco, co bych chtěl vzít zpět, ale nemůžu. Takže jestli jsme spolu? Nevím, pokud mi Maddie někdy odpustí."
"Jsem si jistá, že ano."
Zayn & Liam
"Vitejte. Jak se vám daří, Zayne?"
"No, vlastně dobře, já a moje snoubenka plánujeme příští měsíc svatbu."
"Gratuluji a co ty Liame, víme že chodíš se svou přítelkyní Sophii, koloval fámy, že jste zasnoubeni, je to pravda?"
"Ne, to pravda skutečně není, pravda však je, že jsme si koupili společně velkou vilu, ve které planujeme žít a kdo ví, jednoho dne třeba založit rodinu."
"To zní opravdu krásně, vraťme se však k tomu, že jste se před pár týdny, k lítosti všech, rozpadli jako skupina. A je to až neuvěřitelné, ale i po rozpadu One Direction fanynek naopak přibývá a vaše alba se stále prodávají. Jak je to možné, Liame?"
"To opravdu netuším, samozřejmě když se Harry rozhodl přejít na sólovou dráhu, tak jsme všichni byli zdrceni a naštvaní, ale měl k tomu určitě své důvody, ať už byly jakékoliv. Fanoušci však zůstali věrní, jak nám, tak Harrymu. One Direction bez Harryho, ale není One Direction, proto jsme se rozpadli a ačkoliv by mnozí řekli opak, Harrymu úspěch rozhodně přejeme a až mu vyjde album, koupím si ho jako první."
"Vnímáte tedy Harryho odchod ze skupiny pořád jako zradu, jak jste řekli kratce po jeho odchodu, Zayne?"
"Přenesli jsme se přes to."
Louis
"Víte, ja jsem zmatený, jsem zmatený sám sebou protože, nevím jestli to co dělám je správné. Harry vstoupil do mého života v momentě, kdy jsem to nejvíce potřeboval, když jsem byl ztracený ve svých myšlenkách a celý svět jakoby by byl proti mě. On přišel do mého života a rozjasnil můj svět jako nikdo před ním, byl jako anděl, který vystoupil z nebes, jen aby mě mohl chránit a být se mnou. Jakmile byl v mém světě, všechno bylo krásné a nádherné, neuměl jsem si vysvětlit, jak jsem bez něho mohl předtím existovat. Je součástí mého světa, svět bez něj by prostě nebyl.
A teď, jak už jsem říkal, jsem zmatený, miluji ho a přesto právě teď nejsem vedle něj, i když bych mohl. On obětoval všechno, aby mohl být semnou, málem ho to zničilo a já k němu přesto cítím hněv, hnusim se sám sobě, ale nic s tim nenadělám. Jsem opět ztracený ve svém světě a čekám až mi ho někdo opět rozjasni."
"To bylo velmi, opravdu velmi emotivní. Vsichni si pamatujeme, jak jsi v živém vysílání odhalil váš vztah. Změnilo to něco?"
"Změnilo to úplně všechno, od toho okamžiku se mi zase začal rozpadat svět, v té době byl můj život řízený někým jiným a my s Harrym jsme byly pouze loutky, já však chtěl bojovat a proto jsem rozpoutal bitvu, ale Harrymu se to asi nelíbilo, nechtěl bojovat, tak se vzdal a nejen to, všechny nás zradil, když odešel ze skupiny, bylo jasné ze nemůžeme skupinu utahnou pouze ve čtyřech. To ale neni důvod, proč nejsem s ním, pravý důvod je ten, ze mu očividně nestalo za nás bojovat, když se vzdal."
"Litujes toho, že jsi řekl pravdu o vašem vztahu? Udělal by si teď něco jinak?"
"Ne, zachoval bych se stejně."
"Děkuji, Louisi."
Harry
"A nyní všichni přivítejme Harryho Stylese"
"Ahoj"
"Ahoj, Harry. Jak se ti daří vypadáš celkem unaveně."
"Ano, jsem unavený. Je to tím, že opravdu dřu, aby nová deska vyšla co nejdříve, je to vražedné."
"Teď musíš litovat toho, že jsi odešel ze skupiny."
"Lituji toho od té chvíle, co jsem podepsal smlouvu na sólové album."
"Opravdu?"
"Vypadám snad, že si dělám legraci?"
"Ne, promiň. Řekni jaké bude tvoje nové album?"
"Bude rockovějši, oproti tomu na, co jste ode mě zvyklí."
"Slyšela jsem, že většinu písniček si skládáš sám. Je to pravda?"
"Ano."
"Promiň, že se ptam, ale co tě přimělo k odchodu z One Direction?"
"Co kdybych se bavili o hudbě a ne o mém životě?"
"Samozřejmě, omlouvám se."
"Chystáš po vydání alba tour?"
"Pokud do té doby vydržím, tak ano."
"To byly všechny otázky. Harry, děkuji za tvůj čas."
Harold is cold as ice, but I like it :DD dobře už nebudu kecat blbosti.V dalším díle bude Larryyy, jakože už tam opravdu budu a v jaké podobě? To se nechejte prekvapit :DPokud se vam moje bonusova cast libila dejte vote a zanechejte komentář, protože mi vzdy rozjasni den jako ho rozjasni Harry Louisovi.....zase moc mluvím :DDLuff ya :*
ČTEŠ
Marionette (Larry Stylinson)
FanficJsou slavní, mají peníze, obdiv. Ale za jakou cenu ? Členové One Direction jsou ovladani Modestem a už nátlak nezvládají. Co se stane se skupinou, když se objeví po boku Harryho neznámá Maddie, nastrčená Modestem kvůli vztahu Harryho a Louise? Znič...